Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #26 Skrevet 29. september 2011 Alle her inne har vel fått støtte fra NAV i og med at vi har barn? Men seriøst - jeg har null respekt for unge, friske folk som heller sitter på rompa enn å jobbe. Jeg har selv vært både kjøkkenhjelp, vaskehjelp og pleiemedhjelper på sykehjem, og det er faktisk en ærlig, og ikke minst koselig jobb! Er så mye bortskjemte folk i dag....
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #27 Skrevet 29. september 2011 Jeg søker normalt på omtrentlig 60-70 jobber når jeg bytter jobb. 19 var jo ikke himla mye da egentlig. Søk alt :-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #28 Skrevet 29. september 2011 Tips: heng rundt i parken og se om det er dagmammaer som tar med barn der. Da kan du spørre om de har ledig plass noen måneder, og du ser hvordan de er uten foreldrene over seg :-) Vi gjorde det, og det fungerte fram til barnehagen slapp oss inn.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #29 Skrevet 29. september 2011 Nav er en veldig bra ordning til sitt bruk - og jeg oppfatter dette til å være en ordning man ikke skal ta lett på. Brukerne som skal ha støtte skal heller ikke sees ned på, det er en del av hvordan vi har valgt å bygge samfunnet vårt. MISbrukere av nav derimot - her er det ingen nåde synes jeg, for de tar av alle våre andres skattepenger - som vi kunne ha brukt på noen andre som faktisk trenger det. Latskap skal ikke belønnes, og det er faktisk ikke nødvendigvis nav som har ansvar for at man får jobb. Å få jobb kan være vanskelig - kanskje til en lønn man ikke ønsker, og man må jobbe hardt. Slik er verden! Hilsen gravid for tredje gang som jobber full tid, har reisende mann og to barn hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå