Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Er det ingen som jobber og tjener penger som normale folk
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Joda, om du tryller fram en barnehageplass tl meg, så skal jeg med glede tjene pengene mine selv jeg Er ikke alle som syns det er så himla artig å være avhengig av nav, men noen ganger blir det faktisk sånn.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Jodda, her jobbes det ;-) Har ikke fått en krone fra NAV etc hele mitt liv!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 tryll fram en jobb til mannen min også da.etter 19 søknader så hadde det vert fint...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Er sykemeldt pga kreft, men jeg skulle gjerne bytte med full jobb, husarbeid osv Skulle ønske jeg hadde et vanlig liv slik jeg ikke hadde tid til DiB
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 HÆ? hva mener du med det? Skal fortelle den en ting HI plutselig så sitter du der selv og trenger hjelp fra NAV. Hvem tror du foresten betaler foreldre pengene dine?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Når ikke vi fikk bhg plass, ordnet vi dagamma
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #8 Skrevet 28. september 2011 Jeg har jobbet i 16 år så langt.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #9 Skrevet 28. september 2011 håper du får bekkenløsning å må gå på NAV NAV er skikkeli kult,veldig lett å ha med å gjøre.jeg eeeeelsker NAV
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #10 Skrevet 28. september 2011 Ja, omtrent alle her tenker jeg. Men du sa kanskje fra deg foreldrpengene og barnetrygden?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #11 Skrevet 28. september 2011 Jeg fikk bekkenløsning jeg, men jobbet fordet
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #12 Skrevet 28. september 2011 Aldri vært sykemeldt? Fått foreldrepenger? Barnetrygd?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #13 Skrevet 28. september 2011 forskjell på folk og jobbene de har.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #14 Skrevet 28. september 2011 Det er mange som utnytter Nav- selvfølgelig gjør de det. Det er veldig enkelt og beleilig om man ikke har utdanning og tjener dritt dårlig. Her inne er det mange "stakkars meg"mennesker hvor det ikke er deres feil at de ikke hadde muligheten til å studere. Jeg selv synes det er tull og tøys vil har alke egen ansvar for våre valg når vi blir voksene, uansett oppvekst villkår. Noen har det lettere enn sndre, men man er likevel ansvarlig selv for sine valgg
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #15 Skrevet 28. september 2011 Det er det nok helt sikkert Men, de som jobber, har fast inntekt, og faste "regler", og slipper papirsøknader, ventetid etc etc etc...!! trenger ikke spørre om "hjelp" her ) Fordi ting går som det skal... har selv vært sykmeldt/ufør/AAP/APS - de to siste årene, pga fibromyalgi (hatt i 10 år..) og leddgikt.., psoriasis etc.... Har aldri vært med på diskusjoner ang dette - men ville bare si at grunnen er nok den håpløsheten, den utryggheten, man får hvis man blir syk, evnt har en sykdom el.l....
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #16 Skrevet 28. september 2011 19.04: Ehh. . . Du er klar over at det er en forskjell på graden av hvor plaget en blir av bekkenløsning? I værste tilfelle så blir en sittende i rullestol under mesteparten av svangerskapet!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #18 Skrevet 29. september 2011 Ja,hva skal jeg si ?? Synes synd på dere når dere faller av den kjepphøye hesten deres,for de av dere kjepphøye...tror dere at det er en glede og et ønske å IKKE klare seg selv?? Hadde ikke fantes et NAV,tror jeg heller ikke at jeg hadde vært i live!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #19 Skrevet 29. september 2011 Ikke så fryktelig rart at et forum for gravide og SMÅBARNSforeldre er full av NAV mottakere. Mange er sykemelder i graviditet med alle slags mulige svangerskapsrelaterte sykdommer, og etterpå er jo permisjonstiden der mor og far veksler på å motta NAV ytelser i 10 eller 12 måneder. Mer ved flerlinge fødsler.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #20 Skrevet 29. september 2011 Men! Hallo! Vi som er sykemeldte eller mottar foreldrepenger har da for pokker jobbet oss opp den retten! Vi betaler en formue i skatt for at vi skal ha den muligheten! De som bare sitter hjemme å lager barn for å slippe å ta tak i livet sitt.. det er noe annet det!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #21 Skrevet 29. september 2011 Fatter ikke at det finnes så dumme og trangsynte folk som hi!! Blir helt paff!!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #22 Skrevet 29. september 2011 Lukter provosering laaaang vei her....hehe.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #23 Skrevet 29. september 2011 her er det ingen dagmamma som jeg kan sende ungen min til så enkelt og greit er det
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #24 Skrevet 29. september 2011 Alle som får barn er i praksis NAV-kanditater ettersom det er NAV som betaler fødselspenger, som utbetaler barnetrygd og eventuelt kontantstøtte og kanskje barnebidrag. Vil tro at også du, HI, mottar penger fra NAV:-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #25 Skrevet 29. september 2011 Hva er "normale folk"? Hva er normalen? Hvem har satt den, om den finnes? hehehe..... For øyeblikket "lever" jeg på NAV, blant annet. Og hadde jeg ikke gjort det, så hadde min familie kostet samfunnet MYE mer enn i dag..... I mitt liv finnes ikke noe A4. Har også problemer med å få hjelpen vi trenger hos ulike etater, fordi de har lite erfaring med en slik situasjon. Høres nok rart ut, men sånn er det. Så da er det enklere og billigere å overlate det aller meste til mor........ Jeg får ikke lønn, og dermed sliter jeg med pensjon når den tid kommer. Men det er det ingen av de offentlige etatene som bryr seg med....... Blir jo billigere det også, når den tid kommer..... Jeg kan jo gi opp min foreldrerolle, men hvem klarer det? Jo, jeg ser mange rundt meg som jobber utenfor hjemmet. De aller fleste faktisk. Få som jobber hjemme slik jeg må gjøre, for en slikk og ingenting..... Og så ser jeg dem som får permisjonspenger, barnetrygder, sykepenger(og står i kø for behandling mens de venter på å komme i jobb igjen), er blitt arbeidsledige, omskolering(grunnet f eks allergier eller annet) og mye mer. Men de aller fleste jobber på en arbeidsplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå