Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #26 Skrevet 28. september 2011 Mannen min var med på de kontrollene som var når han uansett hadde fri fra jobb. Så vi har vært på kontroller sammen med babyen ca 3 ganger. Når han hadde permisjon, måtte han gå alene for jeg jobbet de dagene det var kontroller. Man tar vel seg ikke fri fra jobb for å se noen måle lengde og veie babyen vel? Det virker helt sløvt spør du meg. Den som har permisjon tar seg av det tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #27 Skrevet 28. september 2011 Samboeren er ikke med på noen kontroller, gutten er snart 8 månder. Han var hjemme når hs kom på besøk etter 2 uker, og det var bare fordi han var syk, ellers så hadde han ikke vært med da heller. Hva er egentlig poenget? Bedre at han jobber og tjener penger, også får han full raport fra meg på eftan, enn at han skal måtte ta seg fri fra jobben for de kontrollene.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #28 Skrevet 28. september 2011 Mannen var med på de kontrollene han kunne med nr 1, da jobbet han turnus. Med nr 2 var han kun på 1års kontrollen, naturlig nok siden han hadde permisjon da. Med nr 3 var vi ikke lenger sammen engang, så han har ikke vært med på noe med henne. hvorfor må du ha med deg mannen din på kontrollene, hi? Det er jo babyen som skal kontrolleres, ikke dere....
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #29 Skrevet 28. september 2011 min mann var ikke med på noen av kontrollene som var da jeg hadde permisjon, og ikke forventet jeg det heller. Det blir tungvindt om vi må være begge to for å følge opp hver minste kontroll og legetime fremover...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #30 Skrevet 28. september 2011 Det er flere grunner til at jeg vil han skal være med: - Han skal ikke ha permisjon - Han stiller aldri opp på hverken foreldresamtaler, sommerfester, når barna er syke,trening ol... -Han trenger å høre det hs sier fordi han tror han kan alt om barn og barneoppdragelse,noe som ikke er tilfelle - Jeg tenkte at dette var en bra anledning for å gjøre noe med bare meg og babyen. Han jobber ekstremt mye, men har ikke noe problem med å ta fri for å drikke eller dra på turer ol og da syns jeg ikke det er så mye forlangt at han kan ta seg fri en time for å være med familien sin på hs. HI
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #31 Skrevet 28. september 2011 Men Hi, da burde du skrevet nettopp DETTE i hovedinnlegget ditt da, og ikke bare sagt du var sur på mannen fordi han ikke ble med på kontroll på helsestasjonen! At han aldri stiller opp for barna sine på de andre tingene du nevner er jo et laaaangt større problem.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #32 Skrevet 28. september 2011 Mener du seriøst at mannen skal ta seg fri fra jobb for å bli med på helsestasjonen for å veie og måle babyen? Du har lønn fra nav for å gjøre disse tingene, mannen har IKKE krav på lønnet fri for dette. Tviler på at arbeidsgiverene til mennene våre vil sette pris på at de skal ta seg velferdspermisjon for å holde kona i hånda på helsestasjonen en gang i måneden Mannen min gikk selvfølgelig på kontroller da han hadde pappapermisjon, da var jeg på jobb, og vi har byttet på med å gå etter at begge har begynt på jobb igjen (2-års kontroll, 4-års og 6-års kontroll). Eneste kontrollen vi var på sammen var da ungen var 14 dager og vi var på en ekstra veiekontroll siden hun spiste litt dårlig pga gulsott.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #33 Skrevet 28. september 2011 Vi har tre barn, og nei han er som regel ikke med på kontrollene, men er det slik at han jobber sent en dag så prøver vi å ordne med kontrollene den dagen, for han syns det er koslig å være med. Den siste tiden har han vært med på to av fem kontroller. Og vi har en nyfødt og en to åring, så det blir en del kontroller
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #34 Skrevet 28. september 2011 Rimelig håpløst når du lager et innlegg og så er det ikke det det står der som er problemet. Tror du vi er tankelesere?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #35 Skrevet 28. september 2011 Harn har vært med på noen, men som regel var han til sjøs når vi skulle på kontroll, så da falt det på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå