Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Som ikke gidder å ta seg fri for å være med på 3 mnd kontroll.Han var ikke med på 6 ukers kontrollen heller. Og nei, er ikke noe problem for han å ta seg fri. Var deres menn med på de første kontrollene på hs?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Jepp... Her har pappa'n vært med på alle kontroller bortsett fra en tror jeg... )
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 nei. her har ikke pappan vært med på noen kontrollen utenom på UL. å det er mitt valg. jeg syns ikke det er nødvendig å ha ham der rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 det er ikke normalt å ha faren med på svangerskapskontroller. ul derimot ja. men vet ikke om noen som har hatt mannen med på vanlige kontroller. så her tar jeg mannen din sitt parti. . .
valkyrien Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Mannen min har ikke vært med på noen, og sønnen vår er 1 år nå. Men jeg synes det er helt greit, det er ingen grunn til at begge skal gå...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Snakker ikke om svskapskontroller men kontroller med babyen. HI
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Klarer du ikke å ta med ungen på kontroller selv? MÅ du ha mannen din der til å holde lanke? Du klarer vel å videreformidle det som blir snakket om på kontrollen selv? Det får da være måte på dill, og hva folk skal måtte ta seg fri fra jobb for!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #8 Skrevet 28. september 2011 Vi har aldri vært sammen på kontroller, og ta seg fri fra jobb pga det synes jeg er drøyt. Jeg har dratt, ellers har han dratt om det passer bedre(han jobber skift) Å ta seg fri pga tannlegetime osv ok, men ikke babykontroller....
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #9 Skrevet 28. september 2011 Det var da ikke noe å være sur på mannen for HI. Han jobber, det gjør ikke du.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #10 Skrevet 28. september 2011 Gikk på de fleste kontrollene alene. Det er jo ikke BETALT fri akkurat. Herregud, whats the big deal? Fikser du ikke gå på helsestasjon alene?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #11 Skrevet 28. september 2011 Går på kontroll alene. Har fulgt opp 4 barn der. Veldig veldig få som har med seg mann. Er du ikke i barselgruppe?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #12 Skrevet 28. september 2011 Mannen min var med på alle svangerskapskontrollane med begge barna (jobba like ved), men har aldri vore med på hs utanom når det er han som er i permisjon. Eg sender sms med lengde og vekt etterpå, og begge er nøgde
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #13 Skrevet 28. september 2011 Her tar den som er i permisjon seg av kontrollene. Enkelt og greit.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #14 Skrevet 28. september 2011 Nei han har bare vært med på UL. Det er jo ikke så mye å gjøre på en kontroll for mannen. De måle blodtrykket ditt, pulsen din, sjekker urinen din og måler magen din.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #15 Skrevet 28. september 2011 Hehe ser jeg har misforstått:P sorry det altså... 08:56
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #17 Skrevet 28. september 2011 Min mann var ikke med noen kontroller med unntak av ultralyden. Jeg klarer meg fint alene og det er tross alt bare det fysiske, nei da, jeg er glad jeg slapp å ta ham med hver gang.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #18 Skrevet 28. september 2011 Min mann var med på alt så fremt han var hjemme fra nordsjøen. Hadde han hatt en vanlig 8-4 jobb hadde jeg aldri krevd at han skulle ta seg fri for dette! Noe må vi som er hjemme i permisjon tross alt klare alene...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #19 Skrevet 28. september 2011 Hvorfor svarer så mange på svangerskapskontroll? HI spør om kontroll av baby på hs.. Min mann var med på 6 mnd kontroller for han hadde ferie da.Utenom den så ringer jeg han etterpå og forteller hvordan det gikk. Funker for oss. Om du titter rundt på hs så er det ikke mange som har med begge foreldrene sine.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #20 Skrevet 28. september 2011 Har faktisk aldri hørt om noen som har hatt med seg mannen sin på babyens faste kontroller. Så den var ny for meg;-) Jeg gikk alene med mine barn, for mannen var jo på jobb. Tror faktisk det er heller uvanlig at begge møter på hs med babyen. Såfremt ikke begge er hjemme uten annet å foreta seg , og mor på en eller annen måte ikke fikser dette alene.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #21 Skrevet 28. september 2011 Se på det på en annen måte HI, kommer du til å folange å få 1års kontrollen så det passer deg å ta fri fra jobb (regner da med at pappa er hjemme i perm) og kommer du til å få lov til å ta fri med lønn for å være med?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #22 Skrevet 28. september 2011 Mannen min overtok permisjonen da ungen var 2 1/2 mnd. Derfor tok selvfølgelig han ungen på kontroll etter det, men vi har aldri gått begge to.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #23 Skrevet 28. september 2011 ja, min mann var med på alle kontroller, svangerskap og vandlige kontroller med elstegutten, han var tilogmed alene flere ganger.. å det var ikke for at jeg tvang han med, han ville det helt selv, han er jo også litt interessert i å høre hva de har å si.. men med nr 2, var han bare med på noen få svangerskapskontroller, å tilnå har han bære vert med på 1 vandlig kontroll på HS, men barnet er bare 3 mnd.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #24 Skrevet 28. september 2011 Min var med på alt. Svangerskapskontroller, ul, og kontrollende på helsestasjoenen etterpå. Han gikk glipp av to årskontrollen til minste, men det er eneste. Har dere ikke snakket om slikt før dere fikk barn? Her visste han at jeg ville ha han med, og han ville det selv, han ville jo ikke gå glipp av noe han heller!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #25 Skrevet 28. september 2011 Er det noe å ta seg fri fra jobben for da? Seriøst? jeg tror svangerskapshormonene dine fremdeles henger igjen i kroppen din, HI. Tror ikke det er normalt at far tar seg fri fra jobben for å bli med, det har jeg aldri hørt om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå