Gå til innhold

når du var 24 år....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den gang: DA

Hver gang: NÅR

Enkel huskeregel for korrekt bruk av da og når! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde akkurat slutta skolen, og blitt skikkelig hekta på heroin..Tror det var i den tiden jeg begynte å sette sprøyter, etter å ha røykt det ei stund.

Nå er jeg rusfri på 5 året, tar utdanning har en herlig mann og sønn..Og en ny på vei:) Livet er fint igjen:)

Skrevet

Jeg hadde vært gift i fire år, hadde to barn, enebolig, to biler og fast jobb i helsevesenet. Begynte å utdanne meg på nytt året etter, og er akkurat nyutdannet siviløkonom. Fortsatt gift, men et barn til.

Skrevet

Jeg bodde i bofellesskap med to andre jenter midt i Bergen sentrum. Jeg var aktiv i student samskipnaden, og hengte rundt på Kvarteret, og Hulen.

Om vinteren reiste jeg rundt å kjørte brett, så ofte jeg kunne få det til, både på Vestlandet, og på andre steder i Norge, men var også det året i Alpene.

Jeg rota litt rundt med ulike typer, men hadde en kjæreste i et annet land, som jeg var sånn halvveis sammen med.

Jeg levde på lån og stipend, og mamma og pappa og hadde sporadiske jobber når det passet sånn.

Ellers så var det jo forelesninger, kollokvier, kantinemat, røykerom inne på uni og mye kaffe.

Shopping gjorde jeg nok mer av, og jeg hadde alltid penger, til øl, røyk og alt det andre jeg måtte ha lyst på, til og med reising og dyre aktiviteter hadde jeg råd til.

Mye kafe, og mye uteliv, bodde midt i byen, vi gikk i teateret noen ganger hver høst.

Livet var sorgløst, stress fritt og DIGG!

Skrevet

NÅR jeg bli 24 år, om ett år, er jeg nylig blitt tobarnsmamma, vært utdannet fra min bachelorgrad i ett år, planlegger bryllup, eier hus og to biler, har romslig økonomi og god familie rundt oss:)

Den største forskjellen fra nå er vel det lille barnet som ikke kommer før om noen mnd....:)

Skrevet

Glemte å skrive om jobben....jobber 100% i det yrket jeg utdannet meg til.

Skrevet

Jeg blir 24 nå. :) venter mitt første barn med min forlovede som jeg har vært sammen med i snart 8 år, bodd sammen i 5. Vi eier sammen et småbruk hvor vi har to hester og to hunder. To biler har vi. Jeg har fast jobb i kiosk. Trives:)

Skrevet

Var student, men nesten ferdig Master. Fant mannen i mitt liv. Eide en gammel kul bil (Suzuki 413, verdens kuuuleste jeep) og bodde i en hytte i skogen. Jobbet med alt mulig i tillegg til studiene, da som nå. Ingen barn.

Skrevet

Da var jeg ferdig utdanna grafiker, og jeg tok også fagbrev som frisør.

Var på et punkt i livet hvor jeg ikke visste helt hva jeg ville, så bestemte meg for å droppe frisøryrket og komme meg inn i reklamebransjen. Har aldri før eller siden drukket så mye øl som det året jeg var 24 :-P

... Og jeg var vill, gal og ikke minst singel.

Skrevet

Da var jeg nattens dronning for fanken:))) fast jobb,egen leilighet,betalte regninger resten festet jeg bort--GO GO GO.En del mannfolk,mye alkohol,masse gøy.

Ikke så smart kanskje,men angrer jeg? ALDRIG!!!! Time og my life.

Nå orker/gidder jeg ikke å drikke mer enn en gang i året.Når jeg sitter på gamlehjemmet så kan jeg tenke for meg selv,smile og mimre...jeg husker da jeg var 24 år...dæven så gøy jeg hadde det som ung:))))

Skrevet

Er 24 år nå..

- Har en herlig sønn på snart 2 år..

- venter sønn nr 2 om 8 uker.

-Har vært samboer med barnefar i 6 år

- Vi eier (har så klart huslån) et stor fint nyoppusset hus, men utsikt som alle misunner oss:D

- Vi har to stasjonsvogner (nyeste passat 2007)

- Jeg har 4 år høyere utdannelse (økonom)

- Fast jobb og god lønn 6 min unna hjemme og 10 min unna barnehage

- Mange gode venninner

- Har en samboer som tjener godt han også

- To bonusbarn som bor sammen med oss 50 %

- og sist men ikke minst et kjempegodt forhold til resten av familien:)

Livet er fantastisk:D:D

Festet en det jeg trenger før jeg fikk samboer.. pluss har reist en del før jeg hus og barn:) Glad jeg reise rundt i verden og fikk oppleve litt som "ung" først.. ikke at jeg er gammel nå.. Men alt har gått som tenkt:) Kunne ikke hatt det bedre:D Bryllup er under sparing:)

Skrevet

Når jeg blir 24 år, så har jeg to barn, hus, to biler og skriver bacheloroppgaven min.

Skrevet

Var jeg i avslutningsfasen av mitt liv som young, free & single! :) Begynte i fast jobb, kjøpte egen leilighet og traff mannen jeg fortsatt er sammen med nå, 11 år etter, det året jeg ble 24. Bil, barn og andre forpliktelser hadde jeg ikke i tankene enda den gangen... vi brukte pengene vi hadde til overs på reiser sammen, og levde et sosialt liv med venner og uteliv.

Nå har vi hus, bil, katt og to barn som fortsatt er ganske små... vi hadde ikke hastverk med å starte det veletablerte livet, og har heldigvis fortsatt rom for reiser og andre aktiviteter når vi ønsker det, selv om det selvfølgelig blir mindre av det nå som vi ikke bare kan tenke på oss selv lenger.

Skrevet

Er 24 år nå. Har en gutt på 7 år og nr. 2 i magen, med samme mann. Studerer, er gift, vi eier hus og noen biler (mannen har bilhobby), bl.a. stasjonsvogn som selvfølgelig er bruksbilen :)

Skrevet

Da levde jeg livets glade dager... :-)

Studerte i utlandet, festet og var sosial! Hadde 2 fantastiske år borte og kom hjem i en alder av 25, fikk kjæreste, leilighet og så barn i en alder av 27.

Skrevet

Da var jeg akkurat blitt mor til vårt første barn (planlagt), vi leide en leilighet og bodde midt i Stavanger. Hadde fast jobb (70%). Hadde vert gift i 4 år. Bil hadde vi også, en Audi A4. Alt var egentlig ganske bra.

Nå? Enda bedre.

Skrevet

Huff, så deprimerende lesing. 24-åringer som allerede har 2 barn og lever et A4-liv som passer til foreldrene sine... Hva mimrer dere om ungdommen når dere blir gamle? Bleieskift i begynnelsen av 20-årene?

Skrevet

Hm.. Da hadde jeg en 4 åring, gikk siste året på universitetet, bodde i huset vi hadde kjøpt for fire år siden og kjørte i bilen vår.. Jobb hadde jeg derimot ikke siden jeg studerte =)

Skrevet

Gikk på privat frisørskole, hadde et barn, han var den gang 5 år.

Var sammen med eksen, burde ha gjort det slutt med eksen, men holdt ut i 3 år til, helt dustete.

Hadde en økonomisk ustabil periode.

Skrevet

Det er 6 år siden :) Gikk mitt første år på sykepleierstudiet. Bodde i min første selveide leilighet og hadde en liten Ford Fiesta. Jobbet på sykehjem ved siden av studiene. Hadde vært sammen med min nåværende samboer i ett år, han bodde 40 mil unna. Hadde ingen barn eller planer om barn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...