Gå til innhold

når du var 24 år....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da hadde jeg en datter på nesten året, hadde nettopp begynt i ny jobb, og trodde livet lå spikret foran meg.. Året etter gjorde samboeren min det slutt, og jeg flyttet ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var gravid med vårt første barn, og vi giftet oss da jeg var 6 mnd på vei. Bodde i en selveierleilighet i Oslo, og jobbet som skoleassistent for å opptjene permisjonspengegrunnlag;)

Skrevet

Jobber 100%, et barn på 3 år, samboer, eier hus og to biler. Er 23

Skrevet

Da hadde jeg en datter på 5 år, en sønn på 2 år og studerte grafisk design:-) Samboer. Er ikke så stor forskjell fra nå (blir 27 år i november) bortsett fra at barna er eldre, jeg er ferdig på skolen og vi er forlovet og skal gifte oss til neste år.

Skrevet

Var i gang i jobb som sykepleier, singel, leide leilighet og eide en liten bil.

Skrevet

når jeg er 24 år (om godt over ett år) har jeg to barn der eldste nærmer seg 3år og minste nærmer seg ett.. jeg har forhåpentligvis fortsatt permisjon, og en jobb som venter meg når jula er over..

ellers har vi i dag stort hus ved sjøen, to biler, verdens beste mann/pappa, to puser, kanskje kanin og høner i fjøset.. muligens har jeg startet produksjon av rustikke utemøbler da dette er en ide jeg snuser litt på for tiden.. :) om ett år håper vi å ha mindre enn 3,5 i lån.. ligger greitt ann på den enda.. jeg er lykkelig, min mann er lykkelig og våre barn vokser og trives får vi håpe! :)

Skrevet

Ventet mitt første barn. Hadde fullført 3 år på lærerskolen, leide leilighet, eide en gammel holk av en bil, hadde nesten ikke penger, samboer med barnefar.

2 år senere hadde vi hus, ny bil, et barn til, jeg var utdannet og i jobb, min mann i en bedre jobb, vi hadde flyttet til et annet sted, vi hadde giftet oss, osv. Alt skjedde på noen få år!

Skrevet

Hehe, litt annerledes svar her. Da jeg var 24, studerte jeg sykepleie, røyka hasj for 300 kr dagen, koste meg med valium og amfetamin i helgene og var totalt ansvarsløs.. :P deiliig! Kanskje ikke, egentlig. Var jo litt deprimert. De gangene jeg var klar nok i hodet til å tenke over livssituasjonen min da.

Skrevet

DA jeg var 24 bodde jeg sammen med eksen min, jobbet, leide hus, hadde ingen barn, men bil og hund.

Nå, nesten 20 år seinere er tilstanden en annen...

Skrevet

Jeg er 24 nå. Livet mitt består av: Fagbrev, fast jobb ( Egen bedrift), Eier hus, Samboer med fast jobb, Barn på straks 3år, biler, hunder, katt og en herlig familie:)

Skrevet

har forresten også

2 hyttetomter til bygging eller salg

5 hustomter vi har mulighet for å selge

naust

32mål inn og utmark

min mann eier en nydelig fjellgård

lille i magen blir odelsgutt og arver på sikt gården vi bor på, eldstejenta arver nok mye av sin bestefar da hun er eneste barnebarn og han krangler med sin sønn..

meg over*

Skrevet

Da var jeg narkoman. Jobbet som prostituert. Bodde i en komunal bolig som var kjæresten sin, han satt stort sett inne.... Selvfølgelig ingen barn, men en katt hadde vi:)

Skrevet

Når jeg var 24 studerte jeg og levde lykkelig studentliv. Reiste mye, festet mye og hadde det generelt veldig gøy.

Er 38 nå, har mann, barn og god jobb. Er lykkelig nå også, men friheten jeg hadde den gang savner jeg faktisk. Kan ikke begripe at noen har unger allerede så tidlig i livet, visse ting kan man bare gjøre når man er ung.

Skrevet

da møtte jeg far til mine barn, som jeg gjorde d slutt med denne uka! Full jobb, mye fest og bekymringsløs.Leeenge siden det nå.... Ikke slik akkurat nå nei!

Skrevet

nyskilt, kjøpt egen gård, startet med sauer, 2 barn, hester,hunder, kanin,høns, og en liten minigris.

er på samme sted nå, er 25 men er gravid igjen :)

Skrevet

Hadde et barn på ett år, leide en bitteliten leilighet med samboer, og hadde det temmelig trangt økonomisk!

Skrevet

Hadde et barn på 1 år, flytta fra faren til barnet og 60 mil unna.

Leide bolig og var arbeidsledig, men hadde det veldig bra for første gang på lenge. Kos å være hjemme med barnet.

Trodde jeg hadde opplevd det meste i livet, men neida! Skjedde mye rart i årene etterpå, og lærte at livet er uforutsigbart :-)

Hadde mye gøy, og mye var IKKE så gøy...

Skrevet

Ble 24 år sist mandag, har 1 barn, venter nr 2 nå, eier bil, jobber i resepsjonen på hotell, ble ferdig med studiene i fjord, eier hus sammen med mannen og vi har en hund på 1 år.. Vi giftet oss for 2 år siden :)

Skrevet

Den gang jeg var 24 gjorde jeg det slutt med samboer gjennom 5 år, jobbet intenst et halvår og dro så USA rundt det neste halvåret. Levde livets glade dager da ja....hehehe

Eide ikke en shit, hadde ingen barn, men to hunder.

Brukte tid med venninner, kino, restauranter, dårlig råd og lusne jobber mens jeg studerte.

Mmmmmmmmimre :-)

Skrevet

Da hadde jeg to barn, som var 4 og 1. Ingen utdannelse, men jobbet i barnehage. Leide enebolig med stor tomt, hadde ikke førerkort. Også giftet jeg meg. Mannen hadde bil

Nå, ikke så mangen år etter, er barna eldre, leier samme bolig, har førerkort, er skilt. Har hovedomsorgen for barna, men far har de ganske mye innenfor det som det er lagt opp til i samværet. Har bilen til eksen når jeg har ungene hjemme. Når ungene er borte sover jeg. Arbeidsledig for øyeblikket, men veldig ivrig arbeidssøker :)

Skrevet

nettopp funnet kjærligheten, nyutdannet sykepleier, bil og på jakt etter drømmeleiligheten:)

Vi ventet med barn;)

Skrevet

Da hadde jeg to barn på hhv to og fire år. Jeg hadde samboer og jeg jobbet på en daglig virksomhet for handikappede. Vi bodde i Sverige.

Skrevet

Jeg er 24 nå, og har ei datter på 1 år, er samboer med en kar som eier huset vi bor i, har en bil hver (men ikke nye biler), jobber ikke nå, men søker. Holder på å ta lappen (oppkjøring onsdag).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...