Gå til innhold

Noen som strikker til en kommende spire eller babyen i magen?


Babysyk85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei gjen damer :-)

 

Jeg ville strikket uten knapper i skrittet. Alt i alt tar det like lang tid å dra av bukse, og på igjen, som å kneppe opp alle knappene, og kneppe igjen, synes jeg.

 

Her er jeg i gang med Babyprosjekt2, som er kjøreposen. Strikket en lue i jeansblå alpakka som ble kjempefin! Nå strikker jeg en hel kjørepose på pinne 2,5 i minialpakka med mønster bare en strikker kommer til å sette pris på *flir*.

 

http://www.sandnesgarn.no/ProductPage.aspx?ProductId=70

Modell 5

 

Lua jeg har strikket er den til modell 15. Skal feste grå blonde på innsiden så det blir akkurat passe nussselig og slik at det matcher kjøreposen ;-)

 

Neste babyprosjekt blir nok et teppe, men jeg skal strikke et hentesett også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posen strikkes forøvrig i grå, og ikke lyseblå som det står i oppskriften. Bildet er mer likt virkeligheten av det jeg strikker enn garnets farge i lyseblått. Derav grå blonde på lua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Buksen strikkes i rillestrikk, så da blir det vel å sy sammen langs innsiden av beina ;-( Montering er ikke min sterke side, men dersom kneppingen bare er upraktisk, så blir det vel at jeg dropper det. Er kanskje ikke så behagelig for baby heller.

 

Så utrolig fin den kjøreposen var!! For et prosjekt! Og så på pinne 2,5! Må jo ta år og dag! Men verdt stevet, for fin var den! Sandnesgarn har mye fint i oppskriftheftene sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal på nøstebarn å kjøpe 2000 meter med tråd til et babyteppe i nærmeste fremmtid, babyen er der ute et sted og flytter forhåpentlig vis inn til sommeren. om jeg gelder meg? jaaaaaa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...