Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #26 Skrevet 25. september 2011 Hva med Milla? Tidligere navnforslag fikk meg til å tenke: Hva avr det navnet for blodig avføring igjen? Rett og slett fordi det minte om det (Melena) Ellers så er det helt greie navn
Anonym bruker Skrevet 25. september 2011 #27 Skrevet 25. september 2011 Ok navn, men litt mye mel og melis-aktig ja... Er sikkert fint når man har vennet seg til det litt :-) Selv liker jeg Thalia.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2011 #29 Skrevet 26. september 2011 Er det Miilea eller Mileea? Uttalelsen? Jeg synes det var et snodig navn, og hadde nok ikke valgt det selv. Men hvis du på død og liv skal ha ett av dem, så heller Milea fremfor Melia.. Men, nei jeg likte dem ikke. Nusselig på baby, men sikkert ikke så fjongt på en 43åring
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #31 Skrevet 28. september 2011 Amelia, hadde jeg heller valgt
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #32 Skrevet 28. september 2011 sorry, leste ikke tråden før jeg svarte.. Ser nå at du har en søster som heter Amelia..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #33 Skrevet 28. september 2011 sorry, er det virkelig noen som heter det? likte det ikke.......men forr all del, det er hva du liker som teller
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #34 Skrevet 28. september 2011 Melia?? Nei - det hørtes ut som et eller annet produkt. Kjøp Melia - bra for magen. Milea heller da altså, men ja ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå