Briskeby Skrevet 5. oktober 2011 #26 Skrevet 5. oktober 2011 Stor jubel hjemme i sofaen her også!! Er så glad for at det ordnet seg for deg:-))) Og så må du skaffe deg ny fastlege;-)
Bilba og gutta :) Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #27 Skrevet 6. oktober 2011 Tusen takk, Briskeby Har nettopp bytta fastlege (hun forrige var helt forferdelig), så får nok holde meg til han her nå... skal uansett gå til jm så mye jeg kan. Bor på et lite sted og er ikke flust av gode leger her... desverre.... men spiller ingen rolle nå som alt er bra
Leirha Skrevet 6. oktober 2011 #28 Skrevet 6. oktober 2011 Åhh, det var gledelige nyheter Det må være en herlig følelse, men i utgangspunktet var det hekt unødvendig å gi deg sånne bekymringer, fra legens del. GOd t du bytter lege da. JEg opplevde også å gå til en svært dårlig lege i mitt forrige svangerskap, men det var andre ting som gjorde det. Han sa blandt annet at jeg hadde 4 cm åpning da jeg var 35 uker på vei.. Jeg ble jo livredd og turde ikke gå noen steder etter det. Følte meg helt i fengsel i mitt eget hjem.. Til opplysning så fødte jeg to uker OVER termin, det vil si at jeg holdt meg hjemme i nesten to måneder og ventet at det kunne skje når som helst. De bare ristet på hode når jeg ankom føden for en kontroll samme dag som jeg fødte, da hadde jeg knappe to cm. Jeg syns det er helt fantastisk at de fant det lille bankene hjerte, jeg ble helt rørt her jeg sitter, hormonell og ja, gravid. Masse lykke tilvidere Håper du får en fantastisk oppfølging fra nå av.
Bilba og gutta :) Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #29 Skrevet 7. oktober 2011 Tuen takk, Leirha. Flere med dårlig legeerfaring ja... herregud, jeg kunne skrevet bok om forrige legen min tror jeg. Jeg har ikke byttet lege nå, men formulerte meg litt klønete. Det jeg mente var at jeg bytta rett før jeg ble gravid, så jeg kan nesten ikke bytte igjen nå. Jeg KAN jo, men det er som sagt snart ikke flere å velge mellom her... så jeg får holde ut med han, til tross for dette tullet. Er plaget med migrene også, og er midt i et behandlingsprogram, så blir så mye stress å skifte lege. Men han skal få høre hvor bekymra jeg har vært - helt unødig og kun pga han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå