Gå til innhold

hvordan er ditt forhold til svigerforeldrene dine??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker og høre litt om dette da det er mye syting om svigermor her og svigerfar.

noen som vil dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et helt greit forhold til svigerforeldrene mine. Vi er forskjellige, men vi gir hverandre rom til å være forskjellige. Har aldri hatt en krangling eller vært skikkelig uenig med dem.

De er 2 flotte mennesker som har oppdratt en flott sønn.

Skrevet

Jeg har et greit forhold til svigermor,jeg er ikke alltid helt enig med henne,men det er i mitt stille sinn.Hun stiller opp om vi ber henne og hun skal ikke hele tiden fortelle oss hvordan vi skal leve livet vårt:)

Har også en "ste"svigerfar og han er bare helt super:)

Skrevet

Svigerfar har stukket av utenlands og aldri fått noen gratulasjoner da vi fikk vår første unge el når vi gifta oss. Ennå ikke hørt noe nå som ungen nr 2 er på vei..

Svigermor har ikke jeg el mannen min noe godt forhold til. Det eneste hu gjør er å tenke på seg sjøl, skal alltid handle om meg meg meg meg og atter meg... Ungen min har ennå ikke fått noe gratulasjoner el noe på 1 årsdagen sin i fra sin egen bestemor som ikke bor så langt unna her i fra vi bor. Hun ble invitert i bursdagselskap og takket ja men ente opp med å reise alene utenlands. Komme på en så stor som dag der hennes første barnebarn fylte 1 år nei det var hu ikke intr i plutselig.

Skrevet

svigermoren din høres ut som min,

hun har reist på ferie ved alle bursdagene til unga her. samt min. men ikke mannen sin. min er ikke så farlig, men unga,,..

her er det snakk om noen bursdager nå.

synd. men noen damer har bare en tank og det er meg, meg, meg og meg.

Skrevet

Svigerforeldrene mine og jeg er ikke helt på bølgelengde. De er snille og helt greie de, men vi klaffer bare ikke. Når vi er på besøk der blir det ikke til at vi sier så mye til hverandre, blir liksom mye anstrengt tomprat for å holde praten i gang. Syns det er veldig trist, for vil veldig gjerne ha god kontakt med foreldrene til mannen min. Det er jo han det er verst for.

Det blir liksom ikke til at jeg er med dit så mye, så mannen pleier å ta med seg ungen vår. De har heller ikke vært på besøk her siden lenge før h*n ble født, noe som er over 1 år siden

Det skal sies at vi aldri har kranglet eller noe, vi klaffer rett og slett ikke

Skrevet

19.43:

Trist at det skal være sånn :(

Det jeg syns er rart er at vi flytta opp her hu bor for hennes skyld så hu kunne få se barnebarnet sitt og mannen min litt oftere. Men vi ser jo hu mindre nå og hører i fra henne mindre enn da vi bodde flere 100 mil unna.

19.39

Skrevet

Svigermor og Svigerfar er som to reserveforeldre.

Jeg kan besøke svigermor/shoppe med henne alene, og dele masse med henne.

Jeg og Svigerfar har vært på utallige konserter sammen, for vi har samme muskkksmak.

Jeg er sååå glad i dem. Og jeg vet jeg er superheldig! Full klaff...

Og så har de oppdratt en flott sønn, som er verdens beste far og samboer.

Nå har vi fått 3 sønner selv, og jeg håper jeg får et like godt forhold til mine svigerdøtre :)

Skrevet

Mine svigerforeldre er alkoholikere. De har ødelagt mang en julemiddag,og sammenkomst :( For oss og for barna...

Jeg orker ikke mer,er dritt lei!

Har et ansvar ovenfor barna våre å holde dem unna!

Skrevet

Ikke-eksisterende vil jeg si.

Vi har besökt svigermor noen ganger, men bare noen timer midt på dagen, da vi bor 3 timer una henne. Hun har sett vår sönn på 3 mnd 1 gang da vi var innom en tur. Hun virker lite interressert dessverre.

Skrevet

Har en svigermor som er helt herlig :) men har ikke mye kontakt med ho. Eller, Det har blitt bedre i det siste. For nå snakker jo mor å sønn litt mer sammen også :)

Svigerfar, vel. IKke eksisterende. Jeg takler han bare ikke.går overhode ikke overens. Han er kun udregli mot meg. Alltid noe jeg gjør galt, ellers prater han om samboers exr. Jeg har prøvd å prøvd for samboer sin del.men jeg orker bare ikke mer :/

Heldigvis i en sånn situasjon er ikke foreldrene til samboer sammen. selvom det i utgangspunktet er trist.

Skrevet

Mine svigerforeldre er skilt - og giftet seg på ny på hver sin kant.

Svigerfar og hans frue er fantastiske.

Svigermor og hennes mann smiler pent når vi besøker, men ellers er det null kontakt. Vi prøver stadig, men tror ikke de vil ha oss i livet. Har en svigermor som sliter litt med deg selv. Synd for hennes del at hun går glipp av sine fantastiske barnebarn.

Skrevet

Bra.

Vi er nokså forskjellige, men går veldig bra overens. Jeg vet at svigermor spesielt elsker meg, men jeg irriterer meg av og til litt over henne... Men jeg tror jeg greier å skjule det bra :)

Skrevet

Vi har et kjempegodt forhold! Jeg har blitt utrolig glad i de i løpet av de 10 årene jeg har vært sammen med samboeren min! :D

Skrevet

Har et kjempefantastisk forhold, er på besøk minst en gang i uken. Håper å få et like godt forhold til en svigerdatter en dag!

Hun har gjort en god jobb når det gjelder sønnen ihvertfall, en fantastisk mann og far.

Undrer meg over de svigermødrene som er totalt uinteressert i familien sin? Kan faktisk ikke forestille meg å ikke ville ha noe kontakt med min sønn og en dag hans familie..

Skrevet

Ikke-eksisterende.

De er døde, begge to. Men, mens de var i live, så var de veldig, veldig glad i oss, både i meg og barna. Ikke så rart, kanskje, siden de begynte å bli nokså gamle før den eneste sønnen deres fant kjærligheten og stiftet familie.

• 2 uker senere...
Skrevet

Svigefar er en nydelig mann, virkelig herlig, men svigermor er et mareritt. Skrev så vidt om henne på en annen tråd her. Hun gråt da vi nektet å omskjære barnet vårt (Hun er amerikaner) Hun overtramper våre meninger, blåser i oss og er mer interessert i sin andre sønns eks (!) enn oss og våre barn.

Skrevet

Har flotte svigerforeldre, men ser dem alt for sjeldent da de bor i Hellas. Treffer dem 3-4 ganger i året sånn gjennomsnittlig.

Det eneste jeg kan si som jeg kan irritere meg litt noen ganger, er at det blir "litt for mye" svigermor". Grekerne er veldig høylytte og etter 2 uker hjemme hos dem er det sannelig godt å komme hjem også;)

Skrevet

Svigermor elsker meg ene dagen, og hater meg den neste. Litt slitsomt når det svinger sånn, vet aldri hva som venter deg når du går inn døren.

Skrevet

De er skilt og har begge nye partnere (vært gift på nytt i 10-15 år begge to), så blir liksom to svigerforeldrepar. Kommer godt overens med begge par, begge bor en times tid unna så føler vi ikke renner ned dørene til hverandre. Har dratt til "begge" svigermødre alene med pjokken, bare koselig. Men snakker ikke så mye tlf og sånn.

Skrevet

Har ett veldig godt forhold til svigerforeldrene mine, de er fantastiske og stiller opp for oss hele tiden.

Det eneste som er litt minus inn i mellom er at de av og til kan prøve seg på å ta avgjørelser for meg og min kjære. Heldigvis er jeg en tøff dame som tørr å si ifra når de blander seg for mye :P

Skrevet

Svigerfar er OK, svigermor liker meg ikke da hun mener jeg er urenslig/ udugelig husmor.

Skrevet

Svigerfar er alkoholiker og har sett oss og sønnen vår på 11 mnd 3-4 ganger. Han stiller heller ikke opp for sin egen sønn, så jeg har ikke så mye til overs for han.

Svigermor er snill som dagen er lang, men hun er rett og slett litt kort...Sier fornærmende og sårende ting uten å tenke seg om, og i starten kunne jeg ta meg nær av dette. Samboer gikk dessverre og fortalte at jeg hadde "problemer" med henne, så jeg ble den store stygge ulven.Siden så har forholdet vært litt betent, selv om vi begge prøver å late som ingenting foran andre. Vi har tilogmed snakket sammen på tomannshånd om det, men jeg føler overhodet ikke at vi kom noen vei, og vi kommer nok aldri til å "klaffe". Jeg syns det er veldig synd, kunne ønske meg et bedre forhold.

Stesvigerfar er en fin fyr, stiller opp for sambo på måter som aldri faren har gjort. Han sier aldri nei om vi skulle trenge litt hjelp. Snakker ikke så mye, men føler at vi har et ok forhold.

Skrevet

Har et kjempebra forhold til begge to, ser dem mange dager i uka. De hjelper til med alt, passer barna, jobber i hagen, maler huset vårt mm. De vet ikke hva godt de kan gjøre for oss.

Skulle egentlig ønske vi bodde i tomannsbolig med dem.

Skrevet

Jeg liker begge mine svigerforeldre, men jeg er litt usikker på de. Plutselig har de masse tid til oss og er her mye og inviterer os mye og plutselig hører vi ikke noe fra de på flere mnd. Om vi ringer svarer de ikke og om vi kommer på besøk er de på vei ut et sted. Så er det tider hvor barna våre er så slitsomme og så er det perioder hvor de kommer på at de ikke har sett barnebarna på lenge og må ta de med en tur ut. Men de er ikke slemme eller noe. Veldig hyggelige mennesker, men også veldog surrete:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...