Gå til innhold

Eksempel på snikislamisering


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På sinsen skole feiret de Id, men ikke jul..!!!! (juleavslutningen måtte vi kalle for lysfest) Vi måtte ha hallalkjøtt på 17 mai.. (ikke svinepølser med andre ord) osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 trinn var nettopp på leirskole en uke. Alle de 4 innvandrerne ble hjemme.. fikk aldri høre at vi norske hadde et valg for barna våre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16:45 : Enig!!

 

Har aldri hørt om snikbuddisme selv om barna lærer om Dalai Lama eller snikmetodistifisering fordi man feier bursdagen til Nelson Mandela

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.......et grellt eksempel er den skolen i Tromsø hvor det var EN enslig muslimungen som krevde og fikk gjennomslag for at jenter og gutter skulle ha adskilt svømmetrening..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama med barna på sinsen skole... om du bor i slike områder, da hadde du ikke sagt at det er ikke-eksisterende!! Barna mine er tatt ut av skolen. Jentungen fikk forøverig også tilbud om hijab på skolen da hun var den eneste som ikke hadde dette plagget.. (men da det er så tydelig går det vel ikke under SNIK-islamiseringen, men rett og slett islamisering. Den dagen sluttet mine barn på den skolen, det var for drøyt.)

 

Jeg har ett hav av eksempler, og det er i aller høyeste grad en eksisterende problemstilling... (uten å være fordomsfull altså.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en har gått bort fra kristendom som skolefag, enda Norge er et kristent land med statskirke.

 

At det blir gitt tillatelse til bygging av moskeer over en lav sko. Det kommer snart en her i vår lille by(mer tettsted, men er by).

 

At de jenter som bruker hijab får lov til det(selv om det egentlig ikke er et muslimsk plagg, men heller et kulturelt plagg), enda luer er mer eller mindre forbudt. Litt ulik begrunnelse, men dog......

 

At den norske stat og nordmenn generelt skjelver i buksene bare ordet rasist blir nevnt om vi vil nekte dem noe....(dette er litt vår feil, for vi hadde ikke trengt det).

 

INGEN andre religioner har turet frem på dette viset for å få viljen sin, og da tenker jeg spesielt på skole og bygg(moske)

 

Hvor mange tempel er bygget(utenom de som leier i en eller annen bygning)? Hvilken annen religion enn islam har klart å få kristendommen ut av skolen?

 

Jeg er ikke rasist, men nordmann i Norge. Som fint hadde tolerert religionen og reglene i det landet jeg hadde kommet til ellers i verden. Og jeg har vært i muslimske land mange ganger. Da gjelder reglene der. Hva jeg har gjort privat der, er en helt annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, få tilbud om hijab??? Jeg hadde tatt ut barna før det var 50/50 på skolen hvis jeg hadde bodd slik. Heldigvis bor jeg litt lengre nord og det er få innvandrere. Oslo er innvandrerbyen, aldri i livet om jeg hadde flyttet dit. Og nei, jeg er ikke FRPer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ønsket å bygge moske på Nordkapp-platået. Dahh. ( Fikk nei.)

Er det grunn nok for å kalle det snikislamisering?

Hvis flertallet tenker at alt er rosenrødt så det ikke rart ABB gikk til aksjon. (FORDØMMER aksjonen, han ville at folk skulle tenke seg om, men det ble på den styggeste måten man kan tenke seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh... islam klart å få kristendommen ut av skolen??? Jeg er 100% norsk, men identifiserer meg IKKE meg kristendommen, kristendom i skolen er en uting og stat/kirke har ingenting med hverandre å gjøre. Når du påstår at det er "religionen islam" som har fått kristendom ut av skolen så må du vise til noen faktaopplysninger, for det nekter jeg ellers å tro. Det er tvert i mot noe jeg ser på som en sunn samfunnsendring. Barn bør lære om alle religioner, skolen er ikke et sted for forkynnelse.

 

Ellers er det gjenerelt sett skummelt å høre på dere, eksemplene dere kommer med er både latterlige og ubegrunnede, trodde vi hadde kommet et hakk lenger etter 22 juli, men tydeligvis ikke. Det er ikke "dem" og "oss" i dette landet, og bare det å nevne ordet "snikislamisering" er å bidra til å skape et sykt verdensbilde.

 

Hilsen etnisk norsk fra tjukkeste oslo øst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I barnehagen til ungene mine var det foreldre som protesterte heftig mot at ungene skulle bli fortalt noe om jesus i forbindelse med jul og påske (historier om nisser og påskekyllinger passet bedre mentede). Ingen av de foreldrene var muslimer. Slik er det også på skolen. Det er ikke muslimene som protesterer mot kirkebesøk til jul eller liknened, men "vanlige" nordmenn som tar avstand fra kristendommen eller som mener barna bør velge selv når de blir eldre.

 

Vi har her i kommunene 5 protestantiske kirker som er elendig besøkt, 1 katolsk kirke som må ha mange gudstjenester hver søndag for å få plass til alle, 1 synagoge, 1 frikirke, 1 moske som ikke bruker bønnerop og muligens noen andre gudshus som jeg ikke vet om.

 

Det rareste med "snikislamifiseringen er vel at valgdeltagelsen er så lav blant muslimene. Skulle de virklig ønsket å ta over landet hadde de vel sørget for å få mange av sine kandidater inn i styre og stell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i byen måtte de fjerne "grisen" fra sykehusdøra i barneavd, fordi den var skitten. ( De hadde da hesterommet, kurommet, griserommet osv)

 

Syntes det er ganske sykt at mange nordmenn er mye mer redd for sin egen religion (som da har bidratt til slik vi har det har i Norge, verdisyn osv) enn de er for eks islam. Vi vil liksom heller lære om islam, feire islam i bhg og skole enn kristendommen. Tror vi er redde for å stråkke noen på tærne, og alt skal være så riktig!

Men dette er VÅRT land, uansett, og når de kan lære å sette pris på VÅRE normer og REGLER, først DA kan dette være vårt land :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere, det er forskjell på å bli overkjørt og å ta hensyn ... Jeg mener, i likhet med mange muslimer, at kristendommen ikke har noe i den norske skolen å gjøre. Selvfølgelig skal man lære om den, men man lærer da vitterlig om alle religioner - den norske kirken skal ikke ha noen særstilling der! At muslimer (og andre) tar til orde for dette er jeg veldig positivt innstilt til.

 

Og saken med adskilt svømmeundervisning: Er det virkelig et stort problem? Jeg hadde svømming ett år selv, og da var det temmelig mange jenter som ikke badet en gang fordi de syns det var ubehagelig å bade sammen med guttene. Og jeg gikk på en skole hvor 2-3 av 60 elever på trinnet ikke så ut/definerte seg som etnisk norske ... Nekter å tro at adskilt svømmeundervisning er noe som bare ville kommet de muslimske elevene til gode.

 

Nei, snikislamisering er et begrep oppfunnet av en eller annen dott (*host* Siv Jensen * host*) som innbiller seg at muslimer er skumle vesener ... Har ikke ABB lært oss at høyreekstreme er noen hakk verre enn mennesker med et annet livssyn enn oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk et par nære venninner som er muslimer og derfor litt innsyn i deres "miljø" og jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i mye av det dere skriver her.

 

Ikke langt fra her jeg bor er det en misjonsbarnehage, altså en barnehage med utvidet kristen formålsparagraf drevet av menigheten. Der er presten innom ukentlig, de synger kristne barnesanger, besøker kirken osv, i aller høyeste grad forkynning. I denne barnehagen går det flere muslimske barn, foreldrene møter villig opp på kristne arransjementer i forbindelse med høytidene osv. De føler seg overhodet ikke truet av vår kristendom, de er så sikre på seg selv og sin religion at de bare tar det som et positivt tilskudd at barna også lærer om vår.

Så at det er muslimene som har tvunget kristendommen ut av skolen har jeg ingen tro på, det er de norske ateistene som hyler høyest om det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere huske på at "alle" trodde muslimer sto bak 22 juli med en gang man hørte om det. Hvorfor det da????

Jo fordi flesteparten av terroristene til nå har vært mennesker som leser koranen.

Disse hvitingene som skyter rundt seg på skoler er alene, og har tatt max et par dusin mennesker med i døden. Ikke alle gjør det av samme grunn som ABB, er det forresten noen andre? De har som regel andre grunner.

 

Tell sammen hvor mange liv muslimske terrorister har på samvittigheten, det er flere enn 100-200... Mange av terroraksjonene nedi Arabia hører vi såvidt om eller en liten notis i avisa.

 

Det blir feil å sleike de opp etter nakken, bot og bedring, etter en gal manns verk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til 19.52

Jeg skal ikke snakke om ateistene, for jeg er sikker på at du har helt rett når det gjelder dem.

Men, når det kommer til Islam tar du nok ganske feil. For her jeg bor har hvertfall alle muslimer blitt tatt ut av klassen når det var KRL time (og dette er jo strengt tatt ikke forkynning, snarere kjedelig lærdom som de færreste fulgte med på)

De er ikke med når det en gang i året er skolegudstjeneste.. Og alt i alt holder seg laaaangt unna det som har med kristendom å gjøre!

Merkelig at muslimene på ditt hjemsted er sååå anderledes og åpne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...