Gå til innhold

Dilemma, trenger deres synspunkter.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tusen takk til dere alle for synspunkter og at dere delte erfaringer så generøst :) Jeg har vel landet på at jeg ikke vil dra uten minstemann, skal prøve å ordne nødpass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min datter har vært slik som din sønn. Jeg hadde aldri barnevakt og da hun begynte i barnehage brukte jeg lang tid på innkjøring, men vet du hva? Allerede etter bare 1 måned i barnehage så ser jeg noe helt annet hos henne som jeg ikke har sett før. Hun er trygg på andre mennesker, hun var vokst enormt sosialt, hun tør mer enn før og hun klarer mer enn før.

Jeg vil tro at din sønn også har det og så lenge storebror er med så tror jeg det vil gå brillefint.

 

Reis, uten barn, med mannen du og KOS dere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullhøne!

 

Dette sitter i ditt hode og ikke hos 1-åringen. Farmor har hatt unger selv, så dette er overhodet ikke noe problem. 1-åringen har jo uansett med seg storebror, så han takler nok dette helt fint.

 

Senk skuldrene, reis og kos dere, det høres jo absolutt ut som om forholdet ditt trenger et par dager uten andre enn dere selv.

 

Men dere har jo lagt opp til dette selv, da, ved å ikke la noen andre passe ungen før han har blitt ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer 09:34

 

Jeg ser virkelig ikke problemet ditt, hi. Er du sikker på at du virkelig ønsker å være alene med mannen din, eller bruker du barnet som en unnskyldning for å slippe? Alle mødre bøyer seg bakover for barna sine, men det kommer til et punkt hvor man bare må innse at du, mannen din og forholdet også må prioriteres.

 

Hva slags kjærestetur vil dere få? dere skal ha med et barn som må sove på dagen, passes på 24/7, ikke kan dere finne på noe på kvelden.. osv.. Dere kunne like gjerne blitt hjemme, mener nå jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...