Gå til innhold

Min søster på 16 kom til meg å fortalte at det er en som er forelsket i henne.. MEN:


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Greit nok er det en ganske stor aldersforskjell, men jeg har på følelsen av at flere her inne misliker at menn i den alderen ser seg om etter noen som er en god del år yngre enn seg selv. Faller man for hverandre og har følelser for hverandre så spiller ikke alder noen rolle så lenge man da er over den seksuelle lavalder vel og merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden han ber henne holde styr på p-pillene er det jo ingen tvil om hva han vil! Ergo han er IKKE forelsket, men sier det kun for å komme i buksa på henne.

 

Be henne droppe fyren!!

 

Hilsen mor på 36 med datter på 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedo!!!

 

Har INGEN problemer med aldersforskjellen så lenge jenta er voksen. Og det er hun IKKE. Hadde hun vært 25, kunne han vært 150 for hva jeg hadde brydd meg (kommer selv fra en familie hvor flere familiemedlemmer har yngre/eldre partner, men alle er VOKSNE).

 

Men hun er 16 år, hun er et barn!! Kvalmt!!!!!!!

 

Har en niese på 16 og hadde hun kommet og fortalt om en beundrer på 37 år, så hadde denne mannen fått besøk av meg på døra ja! Han skulle ikke få gå rundt å tro at familien hennes ikke følger med eller at dette var greit for meg! Om han hadde tatt skrittet videre får nå være så, men jammen om han skulle få vite at jeg fulgt med som en hauk. Og skulle nok fått plottet inn ord som pedofaen, gamle gris og perverse jævel i den samtalen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok bare ute etter sex. Men han er ikke pedofil for det. Hvis du, anonym over, hadde kalt ham for pedofil, hadde det i verste fall vært ærekrenkelse som i norsk lov er straffbart (beskylde folk for forbrytelser man ikke har begått). Det er IKKE straffbart å ha sex med en 16-åring, og man er ikke pedofil da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe galt med en 36 år gammel mann som blir forelsket i en 16 åring. Uansett hva dere sier så er det det. Det er helt greit å synes en 16 år gammel jente er søt og hyggelig, til og med fascinerende - men når man er nesten 40 og "forelsker" seg i ei jente på 16 så er det noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den sjansen hadde jeg tatt. Ord mot ord, han hadde ikke kommet langt med noen anmeldelse.

 

Grisen skulle nok ikke fått en lettvint vei ned i buksa på min niese nei!

 

Og jo, han kan faktisk være en pedo, det vet du like lite om som at du sier han ikke er en pedo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm - forelsket ...han her vil pule henne. Han er hebefil, enkelt og greit. Men når en hebefil vil ha en tenåring så må han si til henne at han er forelsket, det er beste måten å få lurt av henne trusa.

 

Hadde han vært forelsket hadde han brydd seg om henne og ikke ønsket å ha sex med henne enda og kanskje ikke før hun ble eldre. Han hadde ikke bedt henne passe på p pillen slik at han kan komme til henne etter 2 uker med prat på nettet. Dette lukter overgrep lang vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt klart forskjell på 16 åringer, men det er ikke til å stikke under en stol at 16 åringer generelt er å anse som barn, mens en på 37 år er en voksen mann.

Jeg syns vel kanskje varsellampene blinker litt når en voksen mann på 37 år viser interesse for ei jente på 16. Greit at enkelte mannfolk på sett og vis aldri blir "voksne", men allikevel...

Hva i all verden har disse to til felles?! Det virker kanskje dømmende, men jeg tenker at han syns at søsteren din er flott å se på, og dermed kunne tenke seg et par ting som ikke har noe med et seriøst forhold å gjøre...

 

Min mann er 37 år (jeg er 29), og alle av hans venner er rundt samme alder (give or take 2-3 år), og jeg hadde blitt sjokkert om en av dem hadde funnet en 16 åring det minste interessant; både på det intellektuelle og det seksuelle planet...

 

Nei, dette høres ikke bra ut i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, kvalmt er det. Han er kun ute etter en ting, trolig er han en taper som ikke får seg en voksen kvinne, eller så er han typen som liker unge jenter som er på grensa til det lovlige pga deres unge kropper, uskyldige og naive vesen.

 

Vet foreldrene deres om dette forresten? Han er faktisk så gammel at han kunne vært pappan hennes, og årene som skiller dem er ikke største problemet, men det er at hun er tenåring. Hadde det vært en 26åring og en 47åring så hadde det vært helt greit, da er det snakk om to samtykkende voksne. 16åringer er barn, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at min søster på 14 dreiv med en på 29. Jeg truet han med anmeldelse, og offentliggjøring av navnet hans. Burde gjort det. det er 7 år siden nå. Jeg var rasende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...