Gå til innhold

Min søster på 16 kom til meg å fortalte at det er en som er forelsket i henne.. MEN:


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

den er på grensa for meg ja. Joda hun er lovlig men knapt hun er fortsatt et barn.

Håper hun ikke finner på å gi seg i lag med han. Han kunne jo vært faren hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bor heldigvis mange timer unna! Men han kunne ta turen hadde han sagt...

Han har også barn som bare er noen år yngre enn søsteren min!! :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

greit nok at man ikke får styrt følelser. Men han burde styre kjeften sin bedre da, trenger ikke å fortelle en 16 åring hva han føler. Og snurrebassen burde han i allefall styre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forteller jo noe om denne 37 åringen da..

 

Kan også virke som om han har veeeldig lyst på noe ungt "kjøtt"... Og er ute etter bare en ting.. En 16 åring er kanskje lovlig, men grensa burde vært på 18 år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sikkert chatte mye i forkant. Blitt kjent på nett.

 

Ei venninne av min søster på 16 treffer eldre menn ofte.

Nå er hun ute med en på 32. Ekte kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spent på hva foreldrene sier når hun kommer drassende hjem med han... men egentlig tror jeg han bare er ute etter litt ungkjøtt, uten at det skal bli noe forhold. Vet flere menn som er sånn og synes det er kjempeekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var 17 når jeg møtte en på 36, fem år er godt å nå har vi en sønn ilag :) alder har ingenting å si når følelsene er der..så lenge de er følelsene som bestemmer å ikke bulen i buksa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han hadde sagt til henne at hun måtte være veldig smart å holde styr på p-pillene sine til han kunne komme til henne....

Blir bare mer uvel jeg!

 

Men hun er jo såå glad før at en eldre viser interesse.....

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pedofili?? alvorli talt, de kjem heilt an på kor moden denne jenta er, er ho voksen av seg å har følelser for fyren å han hr følelser tilbake hvorfor skal de da måtte tenke på korleis andre kjeme til å sjå på forholde? jeg har skrevet oppafor at jeg møtte en fyr når jeg var 17,først trudde jeg han var kansje 25 eller noe åsnt, vi vart gode venner å snakte om alt å ingenting.. han var klart interrisert, men jeg var usikker på hva jeg ville, men ettersom tiden gikk vart jeg mer å mer glad i han.. å berre som de er sagt, han var på ingen måte pågande mot meg, de var vel mer jeg som var.. han har stilt opp for meg å vist gang på gang at han er den rette for meg. å jeg bur på et lite tettsted, der de fort blir mye snakk, dette var utoli ekkelt for meg å ham, siden vi visste at de vi hadde ilag var ekte! min mor er som en veninne for meg, så jeg snakte mye med hun om dette ho sa til meg de at om jeg er sikker i min saker det ingenting eller noen som skal kunne sette en stopper for det....

 

folk har absolutt rett til å mene hva di vil, men før dere hvet hele historien skal dere vel gjerne ikke dømme.. hvertfall ikke buse ut med ord som pedofili!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. I mine yngre dager hang vi ofte på kjøpesenteret i byen, møtte ei jente der på 16, og hun hadde en kjæreste på 36 og de bodde sammen hjemme hos hennes foreldre, på hennes jenterom. Spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt ekkelt, ja. Skal si meg enig i den.

Men for min del handler det ikke om aldersforskjellen, da. Men om at ei jente på 16 år på mange måter bare er et barn enda.

 

Jeg er 25 år, og hadde helt klart ikke hatt noen problemer med å være sammen med en mann på 50 dersom jeg virkelig var forelsket i ham.

 

Så klart hadde jeg sett at et slikt forhold kunne by på problemer dersom det skulle vare, iom at jeg da hadde måttet leve "halve livet" alene etter at han var død, men dersom det hadde vært ekte kjærlighet, så hadde jeg nok tatt sjansen.

 

 

Du må gjerne si til din søster at du synes dette blir helt feil, men det viktigste av alt er vel at du viser henne at du kommer til æ være der for henne uansett hva som skjer, siden sjansen er rimelig stor for at hun kommer til å gi seg hen til denne mannen, og bli skikkelig såret etterpå, enten fordi han ikke vil noe særiøst, eller fordi han er en dust, eventuelt begge deler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...