Gå til innhold

Unormalt å reagere? Ift eksen til samboeren?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg inn i huset han for 6mnd siden. Til stadighet finner jeg ting som minner om eksen, søte kjærlighets erklæringer, bilder av de to, oppsparte flybilletter fra kjærlighetsturer. Nå fant jeg igjen, under vaskemaskinen, to bursdagskort fra han til henne, hvor det sto hvor mye han elsket henne, og hvor lykkelig hun gjorde han. Kjenner jeg har klump i magen, han var ikke hjemme. Jeg kastet det nedert i søppeldunken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at det er kjipt å finne sånne ting.. Husker jeg ikke syns det var spesielt artig å finne trusene til exen til sambo heller.

Regner jo ikke med at han visste at kortene lå under vaskemaskinen, så syns egentlig ikke det er noe å reagere på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ba mannen kaste bildene av eksen ikke mindre enn 4 ganger, før jeg måtte kaste de selv. Han bare flytta de rundt.

 

Så jeg skjønner følelsen, og det er faktisk ikke artig i det hele tatt. Det gjør noe med usikkerheten man kanskje ikke hadde fra før, eller kanskje hadde...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal han kaste bildene av eksen? Det er da hans hus også, en skuff til gamle minner må du vel kunne avse til hans personlige eiendeler. Da slipper han å flytte dem rundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke vil at han skal ha de.

 

Nå var dette i starten av forholdet, og det var i hans leilighet. Når vi kjøpte hus sammen var det ikke aktuellt at han skulle ha med minner av eksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke unormalt! Har selv funnet bilder av eksn til gubben osv.. ting hun har kjøpt til han osv... Kastet de jeg! Kan ikke fordra noe som helst av den dama... så her i hus finnes det NADA fra dems fortid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg vært din samboer og fant ut at du hadde kastet noe som tilhørte min fortid hadde du blitt ekssamboer fortere enn du kunne si sjalukjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må signere sug lut her, og det er ikke ofte.

Forøvrig syns jeg jo det er helt sykt å bli sjalu for noe du finner under vaskemaskin. Tror du virkelig han bruker badgulvet som sitt hemmelige skjulested?? Hehe, latterlig:) Tviler på at han viste noe om det som lå under vaskemaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha bedt eksen min flere ganger om å fjerne bildene han hadde av sin eks fra veggene i stua, så gjorde jeg det selv. Makan for en svin.... fant sminke og sånt som hadde vært hennes også. ÆSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer også sug lut.

 

 

Hva i all verden er det med dere sjalue kjerringer?

 

 

 

Hadde mannen min kastet mine minner fra tiden før vi ble sammen hadde jeg ikke blitt blid.

Men jeg har heldigvis funnet meg en ordentlig person jeg er gift med som har egne minner.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fordi damer er den mest usikre rasen som finnes på jord. Nesten ALT damer bruker tid og energi på er å være/bli bedre enn noe eller noen.

 

Det er derfor de er så bitcy også. Og kjedelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen må da få lov å ta vare på bilder og slikt, det handler jo ikke bare om henne men om hans fortid også.

 

Min mann har et album med en del feriebilder med ham og eksen. Det plager meg overhodet ikke, så lenge han ikke sitter og mimrer over dette albumet ukentlig.

 

Det eneste jeg forlangte å skifte da jeg flyttet inn hos ham var madrassen som hadde tydelige mens-flekker på "hennes side". Der går grensen for hva slags minner jeg skal finne meg i.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hercule Poirot

Ekstremt enig med Sug Lut!

 

Man visker ikke ut fortiden sin selv om man får ny livsledsager. Forferdelig mange som reagerer helt utrolig barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt enig med Sug Lut!

 

Man visker ikke ut fortiden sin selv om man får ny livsledsager. Forferdelig mange som reagerer helt utrolig barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21.41...hehe, soory må nesten le..og mensflekker til og med?? da hadde jeg løpt til IKEA på dagen å kjøpt ny madrass på mannen sin regning, asj!

 

Jeg hadde ikke brydd meg om hvis det var bilder av mannens min sin ex nederst i en skuff, men om han hadde kikket på disse og mimret så hadde jeg ikke akseptert det.

Jeg har også noen bilder av meg og ex en..men de ligger å støver ned på loftet en plass, kan godt kaste dem, har bare ikke kommet på det.

Nå var min manns ex ganske så psyko så når jeg fant ett par bilder av henne i en skuff for mange år siden så fikk jeg besjed om å brenne dem:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene av exen til sambo har ingen ting i VÅRT hus å gjøre, akkurat som bilder av mine exer ikke hører hjemme der!

At andre måtte mene jeg er hysterisk og sjalu spiller liten rolle, du! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var faktisk ganske motbydelig, jeg sov ikke i den sengen en eneste gang før den ble byttet ut - vel og merke etter at jeg hadde lagt merke til det. Da vi var nyforelska og jeg bare var på besøk var det selvfølgelig han som skiftet sengetøyet så jeg så det jo aldri.

Så ja, deilig å vite at jeg allerede har ligget der og rullet meg i blodrestene hennes utallige ganger.... haha

 

21.41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det åpenbart er så viktig at mennene får spare på "minner", så får jeg nesten beklage til mannen min at jeg kastet nakenbildene av exen hans...de burde han jo få hatt! Det er jo tross alt minner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men trenger bildene å ligge og slenge ? går ann å legge dem i en boks, eller ha respekt nok til å ta dem ned i fra veggen, iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg flyttet inn i huset som samboer bygde med sin ex.. 70% av alt er hennes stil, resten er arvegods fra hans familie eller mitt og guttungen sitt.. her er også flere album med bilder av henne og deres 10 mer eller mindre lykkelige år sammen.. men jeg føler meg såpass trygg og stoler på min mann når han sier han er over henne og aldri skal ha henne igjen..

 

litt tillit til hverandre må man ha om en skal leve sammen, en ex er en ex og det er en grunn til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har du bodd der i 6 mnd uten å vaske bak/under vaskemaskinen før nå?? ;-)

 

Alle har da et liv før de møter den rette, og det livet har gjort dem til det de er i dag. Hvis min mann hadde kastet bildene av mine ekser (bl.a bildene av min eldses far) hadde jo halve livet mitt forsvunnet- jeg har jo vært i andre forhold konstant før jeg møtte mannen min. Hos oss står gamle fotoalbum med hverandres exer på kjærlighetsturer hit og dit i verden side om side i hylla, og det kunne aldri falt meg inn å kaste mannens bilder! Jeg husker jeg reagerte på et bilde av en ex i senga på et hotell- tydeligvis like etter sex, og det gjorde ikke godt å se. Men- det er da der fortsatt.

 

Sexfilmer og nakenbilder ville jeg ikke akseptert- men det handler mer om nytteverdien- det ville skuffet meg veldig om exen fortsatt hadde glede av å se på exen sin på den måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...