Gå til innhold

Når flyttet du hjemmefra? Hvor lenge er det "normalt" å bo hjemme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

håper de blir hjemme så lenge som mulig. ønsker å hjelpe dem under sturidene så de slipper å betale studielån i dyre dommer.

 

om det ikke lar seg gjøre håper jeg de blir hjemme til de hvertfall er 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet rett før jeg fylte 19. Startet på høgskole 100 mil unna.

Ved 22 ble jeg alenemor og bodde hjemem i 1 mnd før jeg fant eg en leilighet i området hvor foreldrene mine bor.

Ved 28 bodde jeg, mann og 2 barn på 1 soverom hosd foreldrene mine pga omfattende sopp og råteskade i huset vi hadde kjøpt for 1 år siden. Ble 9 mndr med sak og renovering..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 18 år. Syns det er passelig.

 

Jeg prøver å oppdra en selvstendig gutt som klarer seg selv, og da er det helt uaktuelt å bo hjemme etter fylte 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter flytter ofte tidligere en gutter.

Og så har det vel litt å gjøre med hvordan forhold man har til foreldrene.

Om du kan bo hjemme gratis når du har full jobb, gjøre som du vil og foreldrene ikke blander seg i noe så kan det sikkert være greit å bo hjemme.

Jeg hadde akkurat fylt 20 år da jeg flyttet, da var jeg ferdig med lærlingtiden og hadde funnet meg jobb.

Søsteren min flyttet på hybel for å gå på skole som 18 åring og flyttet aldri hjem igjen, en annen søster av meg forsvant hjemme fra som 19 åring.

Vi hadde ikke så godt forhold til vår mor og ble forlangt av vi skulle ta alt av hus arbeide og matlaging når vi bodde hjemme. I tillegg til at vi gikk på skole og jobbet. og siden vi jobbet måtte vi betale litt husleie.

Broren min som slapp å gjøre hus arbeide og lage mat han er jo gutt må skjønne han fikk også bo hjemme, og ha kjæresten sin boende der på fulltid uten at de betale noe enda de begge hadde jobb, han fulltid hun deltid.

Han flyttet ikke hjemmefra før han var nærmere 26.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...