Gå til innhold

Går på videregående, men vil ikke ga gym sammen med resten av klassen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Du bestiller tid hos legen din og forklarer problemet hvis han mener det er god grunn så vil han gi deg en slags sykemelding eller fritak fra gulen eller at du fks skal trene på egenhånd, fks gå tur eller andre ting som er lett for deg som gravid og gjøre. Ofte holder det bare med en bekreftelse til lærer fra lege på at du er gravid, gravide skal fks ikke være med på ballspill med fare for og få ballen i magen.

 

Gjorde dette selv da jeg var gravid, enten gikk jeg tur eller gjorde andre lette ting på treningsrommet eller så gjorde jeg gym oppgaver, var med læreren og hjalp til hviss klassen fks skulle ha gym prøve( løpe tester fks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg hatt en haug med ufrivillige aborter hadde jeg ihvertfall ikke utsatt kroppen for mulige ekstra trykk. Det må være en grunn for å miste så mange fostre. Umoden livmoråpning f.eks, men det vet vel "ridepiken" selv.

Jeg blir ikke ofte sjokka, men dette synes jeg var sjokkerende at man gjør når man er så plaget med aborter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så etter at man har fått barn er toget gått for utdannelse?

 

Jeg tok sykepleien etter å ha fått 2 barn, nå har jeg 3 og tar etterutdanning, neste år skal jeg sannsynligvis og ta et fag til på universitetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke vi skal spekulere i hvorfor noen mister. Hadde det vært ridningen som var problemet ville hun nok sluttet med det for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...