Gå til innhold

Bloggen


Mamma med 2 små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk sier jeg bare. Bra det ikke bare er jeg som har det så "stygt" hjemme som mange sier her inne. Hehe.

 

Jeg trives med hjemmet vårt, og ja endel av møblene skal byttes ut. Men dette må gjøres litt etter litt da vi ikke har masse penger og bruke på dette hele tiden. Så det kommer hele tiden til å bli bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er modig som byr på deg selv og at du takler mobbingen fra enkelte her inne på en konstruktiv og blid måte. Nydelig barn du har og koselig hjem:) stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry trodde også dette var tull.. blir rett og slett litt for trying to hard... du skriver jo at du liker lukseriøs stil som Eric Kuster, men ingenting i ditt hjem er i nærheten av å ligne det. Du er velkommen hjem til meg for inspirasjon btw ;)

 

Men du er jo søt da som prøver sånn =) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg liker en slik lukseriøs stil, men har ikke resurssene til å ha en slik stil hjemme nå. Mange av møblene våre er jeg ikke fornøyd med selv, men de skal byttes ut litt etter litt. Derfor kjøper jeg nå pynteting som vi har råd til og som jeg synes er fint, så blir det mer og mer av den stilen jeg vil til slutt, når vi får bedre råd.

Uannsett så trives jeg i hjemmet vårt og er stolt av det, om dere ikke liker det dere ser på bloggen min så er det jo faktisk bare å la være å gå inn på den.

Jeg har mange faste lesere fra før som liker det jeg blogger om, dere andre får finner dere andre blogger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tkk for det. Bryr meg veldig litt om hva en gjeng med kjerringer på dib synes. Jeg er lykkelig i mitt hjem og med min familie og det er det som teller. Bedre å være seg selv og være lykkelig med det, enn å være ulykkelig fordi man skal være såååååå perfekt utad at man egentlig ikke trives med livet sitt. De finnes det mange av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes du hadde det koselig jeg! Og skjønne unger :)

Det er jo bare normalt at man må samle seg opp over tid hvis man skal få en skikkelig stil i hjemmet. Skjønner ikke helt dagens samfunn med at man skal ha ALT med en gang! De aller fleste har jo ikke råd eller mulighet til det!

Jeg ønsker deg lykke til videre, og minner om at det viktigste i et hjem er at det er hjemmekoselig, og at folk trives med å være hos deg :)

(hvertfall er det det for meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord. :) Det er også det viktigste for oss, vi skal ha ett hjem der vi trives alle sammen og det føler jeg at vi har klart. Klart jeg vil ha mange ting som er bedre og flottere enn det vi har, men vi har også små barn som skal kunne leve her. Derfor har vi ikke ett hus som ser ut som en møbelkatalog, og vi har ting som det ikke er verdens undergang om barna ved ett uhell river ned og ødelegger.

Her skal vi kunne leve ikke bare bo, og barna skal kunne leke rundt i hele huset uten og være redd for å ødelegge noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er virkelig bekymringsverdig alltså. Tror barna får en forferdelig oppvekst av dette. *oppgitt over selvgode dib kjerringer som tror at dems sin måte og gjøre ting på er den eneste rette*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det syns jeg virkelig. Det handler slett ikke om at det kun fins en riktig måte å oppdra barn på - men det handler om ulike måter å lære barn å ta ansvar på, noe som ser ut til å være totalt fraværende her. Hvordan skal barn lære seg å at for eksempel husarbeid må gjøres selv om de ikke har lyst dersom de aldri har fått mulighet til å danne seg disse erfaringene ? Læring er basert på erfaring.

 

Resten av innlegget ditt ser jeg ingen grunn til å kommentere ytterligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble egentlig mest satt ut av innlegget ditt om selvbestemt abort jeg.

 

Man kan ikke være både for og imot SELVbesemt abort, det er en selvmotsigelse.

Det du mener å si er at det er greit å ta abort i enkelte tilfeller, og ikke i andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg mener det at selvbestemt abort burde vært mer kontrollstyrt, alltså at man burde se ann hvorfor man velger en abort. Nei det er ikke selvmotsigende, det er min mening. Hva som er din mening bryr meg veldig lite.

 

Og til dere som skriver stygge kommentarer på bloggen min nå, ip-adresser blir sporet opp og dette vil bli anmeldt. Dere blir også stengt ute fra bloggen. Sjikane av meg som person og barna mine godtar jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt noe om min mening.

Det jeg sier er at enten er abort selvbestemt, eller så er abort kontrollstyrt som du kaller det. Med en gang man ikke helt og fullt avgjør og bestemmer selv om man skal ta abort, så er ikke abort lenger selvbestemt.

 

Derfor er det selvmotsigende. Enten er man FOR selvbestemt abort (alle som ønsker det kan avbryte svangerskap uten at noen legger seg opp i grunnen), eller man er MOT selvbestemt abort og da enten forbyr abort eller setter bestemte kriterier for å få gjennomført svangerskapsavbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slik ja, da skjønte jeg mer av hva du mente. For sent på kvelden for meg tror jeg. :)

Så klart blir det jo ikke selvbestemt abort da, det jeg da mener er at jeg er for at man kan ta abort hvis det er en grunn til det. Hvordan det skulle ha fungert og hvem som da skulle bestemt om grunnen er bra nok eller ikke, kunne jo blitt ett problem.

 

Men det jeg ville fram til med innlegget er at jeg mener det er galt og ta abort bare fordi det ikke passer osv. Ja man kan bli gravid med prevansjon osv, men er man voksen nok til å ha sex så får man være voksen nok til å takle at det faktisk kan bli barn av det også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Så fordi DU ikke liker bloggen hennes, skal hun bare legge den død? Vi har kanskje ikke samme stil, men hun virker som en familiekjær og koselig dame, og sånne kan man ikke få for mange av!

 

 

 

Men HI, hvorfor gjør du så mye husarbeid på natta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det. :)

 

Jeg elsker å drive å pusle i huset når alle sammen sover, og siden jeg har hatt muligheten til å sove litt på dagen så har jeg gjort det på den måten. Men når jeg muligens begynner og jobbe igjen til uka, så blir det jo slutt på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...