Gå til innhold

Bloggen


Mamma med 2 små

Anbefalte innlegg

Siden noen allikevel har laget ett innlegg om bloggen min, så kan dere heller skrive her hva dere mener om den. Tar både imot tips, og konstruktiv kritikk. Resten driter jeg i da det er min blogg og jeg blogger om det jeg selv vil. :)

 

http://villabeige.blogg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh lord! Plutselig noen som heter villabeige på dib nå da..

Hjemmet ditt ser ikke ut som noen villa.. og ikke helt interiøret å blogge om. Mangler stil til det.

Men en fin hverdagsblogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vel. Jeg synes selv at huset er koselig. Er helt klart ikke drømmehuset, og vegger osv får vi ikke gjort noe med da vi bare leier og ikke får lov til å pusse opp. Jeg synes selv interiøret mitt er fint og derfor deler jeg det på bloggen. Men takk for tilbakemelding. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om hva folk sier, ufattelig stygt mye av det. "Venninnen" din er nok bare en eller annen skadefro tulling som heller ikke kjenner deg. Det viktigste er at du er fornøyd med hvordan ditt hus ser ut, og det er jo ikke noe galt i å vise frem det du selv liker! Fortsett med det, er helt sikkert mange som liker mye av det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke ett reinsdyr, er en hjort. Og ja jeg liker den og det gjør også mannen min. Og er nok ikke en tulleblogg nei, er en blogg om vårt liv, hus og hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke ment som drittslenging altså. Ok, kanskje bare den første setningen. Sorry ;-)

Men når jeg tenker på interiøret, er det ikke det som betegnes en interiørblogger. Man kan da selvsagt ha det koselig selv om det ikke ser ut som tatt fra et interiørblad! Misforstå meg rett :-)

Bloggen din er fin, som en hverdagsblogg. Så ville kalt den noe annet. Blir litt feil med villa når man ikke engang eier huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er din blogg og du får blogge om hva du vil! Du har flotte barn, og dersom du greier å oppdatere bloggen din jevnt og trutt er du allerede langt flinkere enn meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld hvis jeg spør frekt... men syns du virkelig at interiøret og møblene dine er fine? det er jo ingenting som passer sammen :/ en dårlig blanding av nille og jysk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ærlig talt damer, hun må da få kalle bloggen sin akkurat hva hun vil? Hvem er dere til å avgjøre hva som er fullverdig som en interiørblogg? Det er sjelden du finner meg på interiørblogger generelt, men det hender, og det er de gangene jeg søker inspirasjon. Denne bloggen viser ikke den type interiør som jeg liker, men det er helt sikkert mange som synes at mye av hennes interiør er flott. Vi er da ikke alle like.

 

Mange synes nok at det jeg har i mitt hus er mindre pent, fordi man har en helt annen smak, det mener jeg også hos andre. Det er uansett ikke så veldig nøye for meg, jeg leker med interiør og tilpasser det til vårt hjem. Et sted vi skal like og trives.

 

Når det skal sies så synes jeg ikke at hjorten var så fryktelig ille heller. Har selv noe lignende, men det er i stål, og står litt annerledes plassert (i en bokhylle), men jeg synes den passer veldig stilig inn der den står.

 

Hun kan dele sin lidenskap, og det kan fint hende at noen liker det. Akkurat slik som et fint kan hende at andre ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så - ingenting om at det angivelig er en venninne av deg som har laget den andre tråden der hun sier det er en teit blogg?

 

Dette gjør at jeg mistenker reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det skrev jeg i HI at det var en annen som hadde skrevet om den. Å nei jeg tror nok ikke det er en venninne av meg som har skrevet det, og ikke bryr jeg meg heller. Jeg liker bloggen min og blogger om ting jeg selv vil, ha andre mener om den bryr meg veldig lite gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Booooooooooooooooring!

Er det enda et forsøk på en interiørblogg? Og 5 like bilder på rad av hver ting/hvert barn? Kjedelig.

 

Dere kan si hva dere vil, men synes det blir for dumt når alle skal herme etter "villapaprika". Ikke at hun har verdens mest geniale blogg, men hun tar bra bilder av interiøret og skriver ihvertfall slik at man blir litt inspirert og henter ideer til oppussing og innredning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermer så absolutt ikke etter villapaprika, for ett slik hjem som hun har kommer jeg aldri til å klare å få til. Og en en slik herlig person kommer jeg nok heller aldri til å klare å bli. Men jeg ser ihvertfall at her inne har jeg ingenting og gjøre, for maken til negative kjerringer som skal rakke ned på andre har jeg aldri vært borti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne er vi bare dønn ærlige på godt og vondt. Det må tåles når du er på anonymforum. Jeg gidder ikke lyve og si at du har en "så bra blogg" når det er dønn kjedelig!

 

Ikke noe vits i å henge her inne hvis du er hårsår.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes båd bloggen din og hjemmet ditt var fint jeg. Dette er en blogg jeg kommer til å fortsette å lese. Er ikke alle som liker chabby chic og gammelt dritt som de aller fleste interiørbloggere skriver om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...