Gå til innhold

er du forelsket i samboer/mannen din?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Å, jeg har det helt annerledes 08:40. Jeg kan ikke fordra den usikkerheten som er den første tiden. Det gir mer mageknip enn sommerfugler for min del:) Forelskelsen helt i starten er annerledes enn den blir etterhvert så sånn sett med spenningen er jeg enig, men jeg har virkelig bare blitt mer og mer forelsket nå som vi er i et trygt og stabilt forhold. Han blir bare mer og mer kjekk og sexy i mine øyne og jeg blir mer og mer glad i han for hver dag. Har noen dårlige forhold bak meg så føler meg så heldig nå.Han er snill, morsom og vi kan praate om alt. Har aldri føltes mer riktig liksom. Vi holder alltid hender når vi er ute og går og på natta ligger jeg tett tett inntil han. Han kan ligge og se på meg når jeg sover og vi er rett og slett bare veldig forelsket:) (men nå skal det sies at vi bare har kjent hverandre et år, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men som regel når han ikke er hjemme og jeg tenker på han. Eller når han for en gangs skyld hopper ut av joggebuksa. Eller når han ikke sitter og klør seg på ballene. Eller når han er mer enn halvvåken når han er hjemme (jobber litt for mye, og hjemme = sove for han).. Så: Ja, men kanskje mest forelsket i tanken på hvordan han var før...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker ham definitivt, og kan ikke forestille meg et liv uten ham. Men vi har kun vært sammen i 4,5 år da ;) Har aldri hatt sommerfugler i magen med ham, eller noen stormende forelskelse, men jeg var singel i 10 år før jeg traff ham så jeg har fått rast fra meg, og de jeg var stormforelsket i var bad boys som behandlet meg som dritt ;) Så jeg føler meg veldig heldig som endte opp med min snille, kjekke ektemann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Og selv om jeg kan føle "tenning" for andre, så vet jeg hva jeg har,- og at den mannen nok aldri hadde holdt ut med meg og elsket med så betingelsesløst som mannen min. Jeg tror jeg elsker ham fordi han elsker meg.......

 

I dag var mannen min forresten usedvanlig kjekk. Fikk litt sånn "wow.."Han kom så vidt innom jobben en tur...Merkelig:o) He-he......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...