Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #126 Skrevet 27. september 2011 hehe mulig et spesielt eksemel på noe noen liker. men det var ikke et forslag til hi om at hun skulle gjøre dette dette var ment som eksepel for at hun skulle tenke litt på hva slaks ting hun kunne tenkt seg å gjøre. mer som et eksepel på at det finnes andre ting enn analsex som kansje kan være noe de begge kan sette pris på. det erslik at noen liker å suge og slikke mens andre ikke hverken liker eller orker tanken på det. likevel kan en fint gjøre litt crasy ting på andre fronter der hemningene ikke stanser en og noen ganger trenger en bare og komme på ideen før en vil forsøke. så det og sette seg ned og tenke på hva hun vil kan jo være lurt og da blir hun jo også samtidig mer klarover hva som er totalt uaktuelt å prøve også. poenget er jo at vi alle bør være klar over våre egne grenser. jeg mener faktisk at det er slik vi kan lære og respektere hverandres grenser også. fori vi da blir tydeligere i kommunikasjonen. ikke noe vinglig men nei du det vil jeg ikke for det liker jeg ikke eller for de jeg er redd for. og nei jeg påstar på ingen måte at hi har vært vinglete. men jeg tenker at hun vil få det bedre om hun setter kravene og kommer med forslagene til hva de skal gjøre. hvis hun tar styringa får hun jo det hun vil. og sjenerelt er kvinner flinkere til å ville tilfredstille alle parter en det men oftest er, som gjerne syntes at så lenge deres behov er dekket så er det bra. på de fleste områder ikke bare sex. jeg gjentar jeg sier at menn sjenerelt ikke alle. og jeg mener at kvinner sjenerelt ikke alle er flinkere til å tenke på alle ikke bare seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå