Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #51 Skrevet 10. september 2011 Ja hva er greia, Mr. Perfect? Hvorfor skriver du "hehe" før og "for å være alvorlig" etter? Det du foreslår er jo helt på linje med det HI selv opplever. Hvis HI sier til mannen sin at hun gjerne vil stikke gjenstander opp i rumpehullet hans, og han ikke har lyst til det, hva da? Hva om hun lurer seg til å gjøre det likevel når de har sex? Han tror hun skal suge ham, så plutselig kjenner han en smerte der bak. Når han ser etter, ser han at tuppen av pepperkverna fra kjøkkenet stikker ut derfra. Han sier at han synes det gjør vondt, at han ikke tenner på det og at han vil at hun ikke skal gjøre det mer. Er han prippen da? Har hun lov til å være utro da, siden han er så kjedelig? Det finnes jo mange menn som liker å putte ting i rumpa, så bør ikke mannen hennes bare bite tennene sammen og la henne gjøre som hun vil?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #52 Skrevet 10. september 2011 Er du gal 19:36, det er jo NATURLIG for kvinner å trives med fremmedlegemer oppi rumpa, alle damene i pornofilmene blir jo ville av det. For menn derimot er det helt unaturlig og veldig ekkelt. Hilsen pornoskadd mann
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #53 Skrevet 10. september 2011 Er hun prippen fordi hun ikke tenner på analsex, å få gjenstander puttet inn i seg eller tanken på å blir gruppevoldtatt mens mannen hennes ser på?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #54 Skrevet 10. september 2011 *Liker* 18:42 sitt innlegg her. Mr Perfect burde kanskje bytte kallenavn?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #55 Skrevet 10. september 2011 18:42 og 19:36 Jo, det jeg mente med det var at kanskje mannen hennes ville se noe annerledes på det om hun maste på å putte ting opp i rumpa hans. Er ikke sikkert at han ville vært så fan av det heller. Spøken var egentlig på HI's manns bekostning, men det gikk dere muligens hus forbi... Kommentaren min angående utroskap, gikk på enkelte "lure" forslag om sexnekt og diverse her. Blant annet: "Han ber deg bruke sexleketøy mens han ser på: Ingen sex i 4 uker Du tar han på fersken med porno: Ingen sex i 4 uker "Griseprat": Ingen sex i 3 uker" Jeg synes ikke akkurat at nioen av disse forslagene fremstår som genistreker, for å si det mildt. Videre mener jeg at flere damer her fremstår som pripne. Det var ikke spesifikt rettet til HI. Men dere fikk ikke med dere det heller. Jeg mener ikke at å få noe puttet både her og der er mere fjernt hverken for en dame eller mann. Jeg ser ikke helt hvordan dere tolket det dithen, men dere og mange andre brødhuer her inne har en viss tendens til å vri ting, eller i beste fall misforstå til de grader, at dere gir et tilsvar til noe som opprinnelig ikke stod i innleggene dere fyrer dere opp over. Jeg har hørt at damer skal være flinke til å lytte, men den regelen unnvikes tilsynelatende glatt når det kommer til å lese. Les innlegget mitt en gang til, så kan vi ta diskusjonen videre derifra. Kanskje dere ser at jeg i utgangspunktet er mer på HI's side enn dere først antok. Jeg skal la denne gå på hormonkvoten.. Mr. Perfect
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #56 Skrevet 10. september 2011 Når vi ikke skjønner at du sikter til innlegget med forslag til "straffereaksjoner" fra i formiddag, som ligger langt oppe på sida, som du verken svarer på, siterer fra eller henviser til på noen annen måte, så har det ikke med våre ferdigheter til lesing å gjøre. Da er det du som ikke forklarer deg tydelig godt nok. 19:36
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #57 Skrevet 10. september 2011 Langt fra pervers! Men han burde prøvd å lokke frem noe annet du liker og vil være med på. Men det virker ikke som du er så interessert i sex? Fikk mest vondt av mannen din jeg da.. sorry ;-) Selv elsker jeg å eksperimentere med sex, alt må prøves :-P
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #58 Skrevet 10. september 2011 Jeg ser nå at du helt konsekvent svarer på et helt annet innlegg enn det du mener å si noe om. Du bør kanskje ikke uttale deg for høyt om andres evne til å lese, når du selv åpenbart ikke greier å forstå betydningen av lenketeksten "Svar på dette innlegget"?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #59 Skrevet 10. september 2011 Ja stakkars mann som ikke får stikke ting inn i rumpa til kona si. Bare fordi hun ikke liker det, lzzom.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #60 Skrevet 10. september 2011 Innlegget hvor jeg faktisk trykket på "svar på dette innlegget" var 15:36, så det argumentet er jeg ikke enig i... Regner med at det fortsatt er ok, å kommentere generelt på det som blir diskutert i tråden? Mr. Perfect brødhuer...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #61 Skrevet 10. september 2011 Nei, du svarer på innleggene til 17:31 og 20:16, enda du ikke henvender deg til noen av dem. Dette vises ved innrykk. Innlegget du senere sier at du egentlig snakket om, var forrøvrig fra 11:36, altså ingen av dem du svarte på, og heller ikke det du nå hevder å ha svart på. Du framstår ikke akkurat som noen mesterhjerne, ikke som noen "herr perfekt" heller. Og det hjelper ikke mye når du slenger ut uttrykk som "brødhue" og kritiserer andre for å være dumme i hvert eneste innlegg.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #62 Skrevet 10. september 2011 Og i ditt siste innlegg, svarer du HELLER ikke på det du faktisk mener å si noe om. Du svarer på innlegget 21:15, som ikke er en del av denne diskusjonen.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #63 Skrevet 10. september 2011 Det er jo ikke bare fingeren i rumpa da 21:19 Virker som han har prøvd ganske mye spørr du meg, ingenting går hjem.
Magia Skrevet 10. september 2011 #64 Skrevet 10. september 2011 Mr. Perfect: Du skriver i første innlegg: "Og dere damer er overrasket over at mennene deres er utro? På den annen side er jeg ikke overrasket over hvor mange pripne og kjedelige damer det er her, for dere er jo dere selv like." - Vennligst fortell meg hvordan vi, "brødhuene", her inne skal forstå at dette ikke er myntet på HI? Når man svarer på en tråd, er det ganske naturlig at man svarer på HI's innlegg, med mindre man spesifiserer hvilket innlegg man svarer på. Videre skrivere du "Ja, han bør respektere HI's grenser, men det må da gå an å legge inn en aldri så liten innsats selv også. Kanskje dere kan møtes på halvveien eller noe? Hehe, kanskje du kan snu det litt på hodet, HI, og foreslå å putte ting i han og fingre han i rumpa istedet?" - Også her unnlater du å skrive hvordan dette var ment, men forventer likevel at en gjeng med brødhuer skal forstå dette av seg selv. Jeg anser meg selv for å være både flink til å lese og en god lytter, men hva din skriftlige framstillingsevne angår, er den i beste fall mangelfull. Med den innstillingen til HI som du tilsynelatende begynte innlegget ditt med, er det ikke vanskelig å se for seg at du fortsetter å rakke ned på henne og ta parti med mannen. Dermed trakk noen den konklusjonen at forslaget var helt søkt, fordi det samme gjaldt ikke dersom det var motsatt. Du er ikke så perfekt som du tror, mister!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #65 Skrevet 10. september 2011 Seriøst Mr. Perfect... Føler du ikke at penisen din blir mindre og mindre jo mer du er her inne? Det er noe ekstremt lite maskulint med menn som åpenbart finner det givende å henge med hønsa her inne. Sorry as, jeg vet jeg er litt ufin nå, men du som kaller oss kvinner for pripne, brøhuer og indikerer at hormonene våre gjør oss ufornuftige, du tåler det nok. Hvorfor gidder du å bruke tid her ine når du finner oss så håpløse?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #66 Skrevet 10. september 2011 Ja. Vi nevner i fleng: Putte fremmedlegemer i kroppsåpningene hennes, sitte og runke til hardcore-porno, fantasere om å se på at kona blir gruppevoldtatt... En riktig Don Juan.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #67 Skrevet 10. september 2011 Vel om du betegner dildo, vibrator og andre leketøy som fremmedlegemeer, bør du tenke på at de er laget nettopp for dette =P Fantasier om å se partneren sin med andre er også helt normalt. Det fine med fantasier, er nettopp det at det er fantasi. Det er ikke ensbetydig med at det skal gjennomføres. Hadde hun i det minste likt "noe annet enn misjonæren", hadde hatt noe som hun tente på, ville nok forholdet blitt mye enklere. Han virker nok mye mer "moden" når det kommer til sex, enn hva hun gjør. Så jeg er enig i at fremgangen hans er noe brutal mot ei dame som ikke er så fremtredende sexuellt.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #68 Skrevet 10. september 2011 Har hi nevnt noe om at hun ikke liker annet enn misjonæren...? Jeg kan uansett ikke forstå hvorfor ikke hi har vært utro jeg! Hadde mannen min vært så lite interessert i hva jeg faktisk likte, men insistert på å få utløp for SINE fantasier, da hadde veien inn i en bedre elskers armer vært kort gitt.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #69 Skrevet 10. september 2011 Bla bla bla... Jeg tar det som at jeg hadde rett. Dersom det kun er klokkeslett dere har igjen av argumenter, regner jeg min diskusjon med fruene for vunnet. Brødhuer... Mr. Perfect
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #70 Skrevet 10. september 2011 Om du ser etter, er det rammet inn i hermetegn. Hun fremstår som veldig monoton i senga.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #71 Skrevet 10. september 2011 Mannen hennes evner vel ikke å vekke villdyret i henne da:)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #72 Skrevet 10. september 2011 Du skjønner faktisk ikke poenget i det hele tatt du mister... Og du, "bla bla bla"? Fra en "mann"? Også tror du at du har vunnet debatten ved å kalle motdebattantene for brødhuer? Hehe, du et enten en kvinne, eller en ekstremt miljøskadd mann. Forresten, det er vel bare en mann som kan være så fullstendig på villspor men samtidig være altfor full av seg sjæl til å innse det selv:) Du har nok bare blitt litt i overkant feminin av å være her inne. For let's face it, det er noe søtfemi ved en mann som henger inne på dette forumet:)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #73 Skrevet 10. september 2011 Jeg noterer meg at dere har gått tom for argumenter... Mr. Perfect
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #74 Skrevet 10. september 2011 Daili med en slik frisk diskusjon her inne! Altså jeg lar min man ta meg i ræven i ny og ne. Ubehagelig i starten, men er mye bedre om man bruker analease f eks. Jeg hadde absolutt ikke satt pris på å få kjørt noe oppi der uten forvarsel. Her ødelegger mannen din for seg selv hi! Samtidig er det lurt å gi litt slipp på egne motforestillinger, og prøve noe for partnerens skyld! Gi og ta?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #75 Skrevet 10. september 2011 Klokkeslett vi har igjen av argumenter? Klokkeslettene er ikke noe poeng i det hele tatt. Poenget er at du åpenbart ikke skjønner filla av hvordan dette forumet virker, enda det burde være lett nok. Under hvert innlegg er det en lenke hvor det står "Svar på dette innlegget". De fleste skjønner at dette betyr at du skal klikke på denne lenka hvis du vil svare på dette innlegget. De fleste, men ikke du. Du klikker i hytt og vær, og du greier ALDRI å svare på det innlegget du faktisk henvender deg til. Så etterpå begynner du å syte over at du blir misforstått, og over hvor dumme vi er som ikke forstår at du EGENTLIG snakket om et helt annet innlegg enn det du svarte på, og som du heller ikke siterer noe fra eller skriver noe om. Men det er selvfølgelig vi som er brødhuer, som ikke skjønner at det var det du mente. Jeg (og de fleste andre) bruker klokkeslett for å identifisere de enkelte innlegg. Du skriver til meg, men svarer på innlegget til noen helt andre. Siden det er et anonymt forum, skriver jeg klokkeslettet for innlegget i stedet for navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå