Gå til innhold

Brutto 32789 i måneden er dette ok??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drama? Nei, dette kalles å føre en debatt. Du er kanskje ikke vant med å måtte svare for deg? Du gjør det isåfall meget dårlig.

Og Big Brother? Ja, der gjorde du "jobben" min mye lettere;)

Lykke til videre i livet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så dum at jeg ikke skjønte den kommentaren. Desverre. Du får gå å stelle deg i hjørnet og ha en debatt med veggen :) Tror du kommer lenger med det :)

Debatt ja, der viste du virkelig hvor utdannet du er.. ;)

Skrevet

Tja, kommer litt an på utdannelse og erfaring også her.

Husk at man skal betale lånekassen flere tusen i måneden om man har utdannelse, og har hatt endel år uten inntekt - men med lån.

Lønna skal veie opp for disse årene, og selvsagt mindre pensjon (dagens regler krever 40 års opptjening og sånt blabla) samt betale for utdannelsen.

32000 brutto på 80% stilling er greit betalt, ikke veldig bra, ikke veldig dårlig. 490000 som årslønn er helt normalt med en normalt god utdannelse og noen års jobberfaring for typisk konsulenter (økonomi, ingeniør etc) Det er lønna jeg burde ha, som jeg forhandler om nå.

262000 (din lønn om du har utbetalt 14000/mnd og betaler 36% skatt) i årslønn som assistent i barnehage - mulig det er normalt? vet veldig lite hva som er vanlig her, kommer nok også an på utdannelse og erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...