Gå til innhold

Brutto 32789 i måneden er dette ok??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det lite?? Er konsulent i Hydro 80% stilling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke er fornøyd med lønnen din, så tar jeg gjerne imot.

Jobber 100% og får mye mindre enn deg.

Skrevet

Er ikkje konsulent men er i hallane og har meir brutto.

Hilsen ein Hydro ansatt.

Skrevet

Om det er ok??? Om jeg hadde harr 100% i min stilling hadde det blirr brutto 19500!!!

Skrevet

Neh, det er ikke så veldig imponerende og tilsvarer (uten at jeg har giddet å slå opp) ca LT 47 i Staten. Det er det man lønner de VIRKELIG lavlønte...

Skrevet

Kan ikke annet enn å synes at du er skikkelig idiot som kommer her og skryter av lønna di midt i tryne på alle som jobber ræva av seg 100% og tjener mye mindre enn deg.. Jeg har 14 000 utbetalt i måneden og jobber meg halvt ihjel!

Skrevet

Skryter?? Kan ikke se at vedkommende skryter, men spør om dette er en ok lønn! Dersom du har bare 14000 kroner utbetalt i måneden ,jobber du enten deltid, lavtlønnet, for høyt skattetrekk eller muligens andre grunner jeg ikke har nevnt her??

Man kan jo godt ha 32000 brutto, men utbetalt kun 14000, dette kommer jo ant på skattetrekket!

Skrevet

jeg har 36% trekk......

Jeg jobber heltid 100 %. Men jeg jobber i barnehage i kommunen. Vi klarer oss jo men jeg kjenner jeg blir småkvalm av sånne spørsmål. 32 000 er jo kjempebra??

Skrevet

32789 brutto for en 80% stilling syns jeg er bra, jeg...

Dersom man regner det om til en 100% stilling tilsvarer det en årslønn på ca 490.000,-

Syns det er bra, jeg

Skrevet

Altfor høyt skattetrekk om du jobber i bhg og trekker 36% skatt, med mindre du ikke har gjeld i det hele tatt. Har selv jobbet som assistent i bhg mens jeg studerte. aldri i verden om jeg hadde orket en slik jobb igjen med den drittlønna for den jobben:(

Hva med og snakke med noen som har peiling på skattetrekk og evnt sette det ned? 14000 kroner i måneden er jo ingenting, i alle fall ikke om man bar unger og boliglån!

Skrevet

Jeg har ordnet skattetrekket etter hva de sier er rett! Så jeg fikk drøyt 1000 tilbake på skatten i sommer.

Jeg trodde dette var en helt grei lønn, men når jeg ser hva de fleste andre har så er det jo ikke så veldig bra :P Setter jeg ned skattetrekket så må jeg jo mest sannsynligvis betale inn når oppgjøret kommer..

Jeg har lån på 1,6 og en datter. Vi klarer oss veldig fint faktisk, selv om vi har 14000 utbetalt begge to. SKjønner jeg ikke på de som har mye mer og ikke klarer det :P

Det er 19 000 før skatt. ca.. Hva tjener alle andre egentlig?

Skrevet

19000 kroner før skatt?? det kan umulig stemme om du er bhg assistent og jobber 100% stilling?? Meld deg inn i en fagforening og få hjelp der til og fastsette lønnen . Søsteren min har 4 års ansienitet som barne og ungdomsarbeider og jobber 100% i bhg, hun har nesten 24000 kroner før skatt!

Dette må du ikke finne deg i, det er rett og slett sosial dumping:(

Er du klar over at årslønnen din er under 220.000??

Skrevet

Du er ikke lærling da? evnt jobber i deltidstilling??

Skrevet

Jeg har 19800 brutto i mnd på en 80% stilling, og utbetalt 15500 i mnd. Du som har så lite som 14000 på 100% må jo ha en latterlig lav årslønn? er du sikker på at det er riktig?

Skrevet

Nei :/ Jeg jobber 100%, har jobba der i 3 år i februar.. som assistent. Tror jeg har 160 i året etter skatt eller noe. Men de på skattekontoret sa at jeg skulle ha 36 % skattetrekk.

Jeg jobber 37,5 time i uka. Men synes det er fryktelig tøff og mye jobb for pengene :/ Har tenkt at det er rimelig surt ganske ofte. Er mange som ikke gjør så mye i barnehage, men jeg står på 110% hele arbeidsdagen!

Har aldri tenkt at det var så ille.. hmm :/ Se etter ny jobb kanskje?

hehe

Skrevet

Du må jo melde deg inn i en fagforening, evnt anmelde bedriften for sosial dumping! Jeg hadde ikke orket i lengden og jobbe for en slik møkkalønn, det er jo strevsomt og jobbe i bhg selv om ikke lønnen er den mest attraktive. Nei, si opp evnt forhandle deg frem til bedre lønnsbetingelser!

Hilsen Hovedtillitsvalgt.

Skrevet

Utdann deg da menneske og ikke sitt å klag over at det er frekt av andre å være misfornøyd! Har selv noe av det samme som HI men er langt fra fornøyd.

Skrevet

Er vel du som er idiot 18:37 som ikke evner ta deg en skikkelig utdannelse.

Skrevet

Ja, jeg har faktisk prøvd, men jeg fikk aldri bra nok karakterer. Desverre..

Sånn er det når jeg ikke er like smart som dere!

Har ikke klagd over min lønn, men 32 000 er bra lønn! Og for meg som ikke er så rik og smart som dere fine damer så virker det overlegent å spørre om det.

Skrevet

32 000 er ikke bra lønn om en har lang utdannelse. Det gir som regel igjen et ganske stort studielån. Å kalle noen idioter som du gjorde fordi de ikke er helt fornøyde med lønnen sin er skikkelig lavmål. Skummelt at noen som ikke klarer gjennomføre et studium OG oppfører seg så fjernt blir satt til å passe det mest dyrebare i samfunnet.

Ser for meg du har masse å berike barna med.

Skrevet

Jeg har 28500 brutto i en 89% lederstilling..har høyere utdannelse også..så jeg er heller ikke særlig fornøyd med det..

Skrevet

Men KJÆRE VENE? Akkurat som du har mye å komme med som bruker fredagskvelden på å mobbe folk du ikke kjenner en gang.

Jeg kan nesten garantere at jeg har mye mer å gi de ungene enn deg. Jeg er flink i jobben min :) Selv om jeg tjener dritt.

Skrevet

Kjære vene? Teknikken din er noe rusten!

Jeg mobber ikke folk, det var du som kalte HI her idiot i første omgang.

Mener du at det er lov kalle folk med utdannelse idiot, men når en kaller folk uten utdannelse det samme så er det mobbing?

Og hvordan kan du påstå du har mer å gi ungene enn meg? Du har null peil på både hvem jeg er og hva jeg gjør. Mens du har lagt ut en god del om deg selv, ikke minst på¨måten du ordlegger deg på.

Og ikke minst; du kalle meg mobber men svarer med samme mynt.

Skrevet

Kalte ikke HI idiot fordi hun har utdannelse da. Det har jeg aldri sagt.

Skjønner at du har lyst til å lage drama ;) hehe. Kanskje du og utdannelsen din skulle meldt seg på bigbrother eller noe sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...