Gå til innhold

hvilke diagnoser har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså,eksisterer ikke adhd??

 

Hvordan kan det da ha seg at jeg har nettopp denne diagnosen?ADHD uoppmerksom type,for å være helt spesifikk.Blir tilogmed behandlet for det,og mener jeg har effekt av behandlingen.Men ok,har sikkert "hypokondrisk forvirring".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke den diagnosen. Du har diagnosen hyperkinetisk fortsyrrelse av en eller annen art. I Norge eksisterer ikke ADHD som diagnose.

Skrevet

Ulcerøs kolitt, mye allergier og må bruke fotsenger på grunn av jeg er tverplatfot, har skjevstillinger i bena og nedslitt helkappe.

 

Ellers er det en del div annet grums etter fødslene.

Skrevet

Jeg har Me (kronisk utmattelsessyndrom), et blandingsbilde av astma og kols, kulde-intoleranse, en prolaps i korsryggen, noe som heter tarsal tunell syndrom i begge føttene (kronisk betennelse) og atopisk eksem og en del allergier. Har blitt en aldri så liten liste med tiden. :P

Det kunne vært bedre, men det kunne og vært mye værre. ;)

Skrevet

Jeg har ME

Stoffskifteproblemer

Migrene

Skrevet

Leppe/kjevespalte, men det er egentlig ingen diagnose, da.

Har hatt angst og vært plaget med depresjon.

Skrevet

Hva er det for en ting å si !!?? Tror ikke du helt har forståelse for hva det er jeg !

Skrevet

Ulcerøs kolitt

Hidradenitis suppurativa

 

Tidligere:

Sosial angst/ panikkanfall

som jeg er fullstendig friskmeldt fra :o)

Skrevet

Leddsmerter uten klar årsak,beinskjørhet med høy risiko for brudd,pollenallergi,laktoseintoleranse,hypermobil,eds? non verbale lærevansker,tallblind(dyskalkuli).

Jeg merker mest til smertene pga beinskjørheten og at jeg sliter endel med nvlèn,men det meste løses med latter og galgenhumor.

Personlig så er jeg mye bedre nå som voksen,enn jeg var som barn.Nå fungerer jeg som en vanlig person,tror jeg da.Jeg får mye skryt av spesialpedagogen til jenta mi,som varmer veldig.

Skrevet

Jeg hadde diabetes.. Men er frisk nå..

Skrevet

ADHD, angst, postramatisksstresssyndrom og allergier. Eller frisk og rask :)

 

Skrevet

astma og allergier, migrene , cøliaki og pms, men det er vel ikke en diagnose, tror jeg

Skrevet

ååå glemte jo faktisk kroniske bettenelser i nakke/skuldre/rygg og nesten daglig hodepine. Ellers fortsatt frisk og rask :)

 

Skrevet

Tja... hvor skal jeg begynne?

 

*ADHD, in progress

*tidligere panik*kangst, egentlig kurert da jeg fikk vite hva som var galt

*Hidrosadenitt, ingen medisiner virker

*migrene, kommer og går, alt etter stressnivået mitt

*Ett eller annet i tarmen(en bakterie) som gir kronisk diare. lever med det, og vil ikke ha medisin(steroider, og jeg vil ikke ha hard mage igjen)

*Urge inkontinens(ble bedre etter å ha fått medisiner, og brukt dem i nesten 1 år, men merker litt til det enda i perioder)

*mulig lupus, men foreløpig negative blodprøvesvar(men har alt av utslett som passer)

*Psoriasis, konstant, men øker i stressperioder.

*"møtt veggen", men vet ikke om det er en diagnose ;) Hadde dette for over 10 år siden, og merker at kroppen ikke lenger tåler samme mengde stress som før den episoden.

 

 

Vet der er er mer, men kommer ikke på det i kveld Sikkert noe smårusk, men kan like gjerne være en av de større diagnosene. Det er så mange, at jeg vet jeg glemmer eller utelater alltid ett eller annet :)

Skrevet

Hadde/har PTSD - men tror egentlig jeg er "kurert". Er pillefri og har det egentlig bra for tiden.

Skrevet

Nakkeskade - men fungerer nå fint, litt mer utsatt enn andre for plager derfra, men holder meg fin og arbeidsfør så lenge jeg trener riktig.

ME - men er nesten helt frisk, bare av og til jeg merker noe til det nå.

Tidligere depresjon som kan komme rundt spesielle hendeleser, men ingen plager til vanlig nå.

 

Stå på HI - ting kan endre seg når du får hjelp og har ståpåviljen selv :)

Skrevet

Er operert for svært alvorlig nakkeprolaps. Var nummen / mistet følelsen fra halsen og ned - ikke lam. Det går greit nå, men må gå fast til fysikalsk behandling. (2 år siden).

 

Har en hornhinnesykdom som gjør at synet er svært redusert. Står på venteliste for operasjon.

 

Allergier og eksem

 

PCOS, men det merker jeg ikke noe til.

 

Jobber fullt og fungerer greit.

Skrevet

Jeg har Migrene, søvnproblemer.kronisk lavt jernlager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...