Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #26 Skrevet 9. september 2011 Altså,eksisterer ikke adhd?? Hvordan kan det da ha seg at jeg har nettopp denne diagnosen?ADHD uoppmerksom type,for å være helt spesifikk.Blir tilogmed behandlet for det,og mener jeg har effekt av behandlingen.Men ok,har sikkert "hypokondrisk forvirring".
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #27 Skrevet 9. september 2011 Du har ikke den diagnosen. Du har diagnosen hyperkinetisk fortsyrrelse av en eller annen art. I Norge eksisterer ikke ADHD som diagnose.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #28 Skrevet 9. september 2011 Ulcerøs kolitt, mye allergier og må bruke fotsenger på grunn av jeg er tverplatfot, har skjevstillinger i bena og nedslitt helkappe. Ellers er det en del div annet grums etter fødslene.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #30 Skrevet 9. september 2011 Jeg har Me (kronisk utmattelsessyndrom), et blandingsbilde av astma og kols, kulde-intoleranse, en prolaps i korsryggen, noe som heter tarsal tunell syndrom i begge føttene (kronisk betennelse) og atopisk eksem og en del allergier. Har blitt en aldri så liten liste med tiden. Det kunne vært bedre, men det kunne og vært mye værre.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #31 Skrevet 9. september 2011 Jeg har ME Stoffskifteproblemer Migrene
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #32 Skrevet 9. september 2011 Leppe/kjevespalte, men det er egentlig ingen diagnose, da. Har hatt angst og vært plaget med depresjon.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #33 Skrevet 9. september 2011 Hva er det for en ting å si !!?? Tror ikke du helt har forståelse for hva det er jeg !
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #34 Skrevet 9. september 2011 Ulcerøs kolitt Hidradenitis suppurativa Tidligere: Sosial angst/ panikkanfall som jeg er fullstendig friskmeldt fra )
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #35 Skrevet 9. september 2011 18:24 Les nøyaktig forklaring på http://www.adhd-alternativ.no/?q=node/10
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #37 Skrevet 9. september 2011 Leddsmerter uten klar årsak,beinskjørhet med høy risiko for brudd,pollenallergi,laktoseintoleranse,hypermobil,eds? non verbale lærevansker,tallblind(dyskalkuli). Jeg merker mest til smertene pga beinskjørheten og at jeg sliter endel med nvlèn,men det meste løses med latter og galgenhumor. Personlig så er jeg mye bedre nå som voksen,enn jeg var som barn.Nå fungerer jeg som en vanlig person,tror jeg da.Jeg får mye skryt av spesialpedagogen til jenta mi,som varmer veldig.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #39 Skrevet 9. september 2011 Jeg hadde diabetes.. Men er frisk nå..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #40 Skrevet 9. september 2011 ADHD, angst, postramatisksstresssyndrom og allergier. Eller frisk og rask
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #41 Skrevet 9. september 2011 astma og allergier, migrene , cøliaki og pms, men det er vel ikke en diagnose, tror jeg
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #42 Skrevet 9. september 2011 ååå glemte jo faktisk kroniske bettenelser i nakke/skuldre/rygg og nesten daglig hodepine. Ellers fortsatt frisk og rask
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #43 Skrevet 9. september 2011 Tja... hvor skal jeg begynne? *ADHD, in progress *tidligere panik*kangst, egentlig kurert da jeg fikk vite hva som var galt *Hidrosadenitt, ingen medisiner virker *migrene, kommer og går, alt etter stressnivået mitt *Ett eller annet i tarmen(en bakterie) som gir kronisk diare. lever med det, og vil ikke ha medisin(steroider, og jeg vil ikke ha hard mage igjen) *Urge inkontinens(ble bedre etter å ha fått medisiner, og brukt dem i nesten 1 år, men merker litt til det enda i perioder) *mulig lupus, men foreløpig negative blodprøvesvar(men har alt av utslett som passer) *Psoriasis, konstant, men øker i stressperioder. *"møtt veggen", men vet ikke om det er en diagnose Hadde dette for over 10 år siden, og merker at kroppen ikke lenger tåler samme mengde stress som før den episoden. Vet der er er mer, men kommer ikke på det i kveld Sikkert noe smårusk, men kan like gjerne være en av de større diagnosene. Det er så mange, at jeg vet jeg glemmer eller utelater alltid ett eller annet
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #45 Skrevet 9. september 2011 Hadde/har PTSD - men tror egentlig jeg er "kurert". Er pillefri og har det egentlig bra for tiden.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #46 Skrevet 9. september 2011 Nakkeskade - men fungerer nå fint, litt mer utsatt enn andre for plager derfra, men holder meg fin og arbeidsfør så lenge jeg trener riktig. ME - men er nesten helt frisk, bare av og til jeg merker noe til det nå. Tidligere depresjon som kan komme rundt spesielle hendeleser, men ingen plager til vanlig nå. Stå på HI - ting kan endre seg når du får hjelp og har ståpåviljen selv
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #47 Skrevet 9. september 2011 Er operert for svært alvorlig nakkeprolaps. Var nummen / mistet følelsen fra halsen og ned - ikke lam. Det går greit nå, men må gå fast til fysikalsk behandling. (2 år siden). Har en hornhinnesykdom som gjør at synet er svært redusert. Står på venteliste for operasjon. Allergier og eksem PCOS, men det merker jeg ikke noe til. Jobber fullt og fungerer greit.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #49 Skrevet 10. september 2011 Jeg har Migrene, søvnproblemer.kronisk lavt jernlager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå