Gå til innhold

hvilke diagnoser har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp begynt i terapi, og trenger en liten "oppmuntring".. trenger å se at det ikke bare er jeg som er håpløs siden jeg har feil og mangler, at det er ganske normalt å slite litt..

så hvilke diagnoser har du, og har du blitt bedre over tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har trymocyttopeni, er altså en slags bløder (mangel på trymbocytter i blodet).

Skrevet

Jeg har hofteleddsdysplasi.

Blir ikke bedre, men hjelper litt med trening.

Skrevet

ADHD, Post traumatisk stress syndrom, dissosiativ lidelse og panikkangst. Ingen av diagnosene utenom adhd'n merkes på meg.

Skrevet

Har en mulig ME.. har i hvertfall en slitenhet/dysteni diagnose. Og har også en depresjonsdiagnose. Vet jeg sliter litt med sosialangst/fobi, men det står vel ikke som noen diagnose ;)

Skrevet

Oi! Husker jeg var kjemperedd for å være bløder når jeg fikk vite hva det var for noe. Men ble fort beroliget med at det ville vært oppdaget for lenge siden om jeg var det.

Hvordan er hverdagen for deg?

Kan du stå og fikle med skarpe gjenstander (lage mat med kniv osv) eller er det for risky?

Selv har jeg panikkangst.

Skrevet

Hadde angst da jeg var yngre, men ved hjelp av litt div behandlinger har jeg nå vært angstfri i omkring 4-5 år... hurra;)

Skrevet

Dissosiativ lidelse? Og du har ansvar for barn?

Skrevet

Astma og Diabetes!!!

Skrevet

Ja, jeg er ganske heldig egentlig. Lager mat og gjør alt som vanlig. Kutter meg også av og til. Går stort sett veldig bra. Det er ikke en av de farligste blødersykdommene, heldigvis, og verdiene mine er stort sett såpass at det ikke er kritisk. Jeg merker også selv når de er dårligere og passer litt bedre på da:)

Det er merkelig nok om sommeren verdiene mine er lavest og jeg merker det best. Kan godt blø neseblod i 20-30min før det går over. Lårene mine blir også fylt av blåmerker om jeg blir veldig varm når jeg jobber/løfter ting pga sprukne blodårer. Jeg tror ikke jeg får lov til å føde hjemme heller (ikke at jeg vil det);)

Skrevet

Jeg er døv på høyre øret og har CP.

Skrevet

takk for svar jenter, er så godt å høre at jeg ikke er alene (selv om jeg skulle ønske dere slapp diagnoser/problemer altså)!

Kan jo ramse opp mine også.. lider av en mild form for dissosiativ lidelse, panikkangst og ptsd, depresjon, bulimi og overspising :S

HI

Skrevet

Bipolar 1. Det er godt medisnert. Merker kun selv at i enkle perioder har jeg behov for veldig lite søvn. Ca 3-4 timer i døgnet og det var i 3-4 uker i gangen. Da er jeg meget aktiv.

Skrevet

Da er vi to, Askepott! Jeg har også diabetes 1 og astma. Har i tillegg div, allergier og noe leddgreier som ikke har noe navn enda.

Skrevet

Jeg har bipolar lidelse type 2. Alt ble bedre m medisiner og terapi :)

Skrevet

Epilepsi. Kan bare behandle symptomene, men for tiden har jeg anfall likevel.

Skrevet

Jøss!

Med tanke på at ADHD ikke eksisterer (ifølge DSM IV – psykiatrikernes bibel), så er det ikke dårlig gjort av din lege... jeg skulle tro at du lider av hypokondrisk forvirring, alternativt mangel på oppmerksomhet og forståelse.

Skrevet

Vodka?... Bedre enn piller og ikke vanebildende...

Skrevet

Hypotheriose og mest sannsynlig becterevs :( Skal utredes for det når jeg har motet meg opp nok.

Skrevet

Hyperkinetisk forstyrrelse omtales som ADHD selv om vi ikke følger amerikanernes diagnosesystem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...