Gå til innhold

Hvilke forum skal vi beholde og hvilke ikke?


elin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil veldig gjerne at dere beholder hjemmefødsel forumet. Det er ikke så mye brukt, men tror det er det eneste stedet der det faktisk går an å diskutere dette. Vi er få, men blir fler og fler:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil bare si: Haaper dere beholder horoskop og spaa siden...

 

og assistert befruktning/donor kan kanskje slaas sammen... man snakker jo om hverandre allikevel...

 

ogsamme med ufrivillig abort, habituell abort, slitere, endometriose... kan kanskje slaas sammen...

 

trenger ikke alle de "dilla, barnevogn osv... de snakker man jo om paa trimester forumene uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere vil klare å kutte mer enn dette. Det er alt for mange forum her.

 

Da jeg var gravid skjønte jeg raskt at det var i trimesterforumene man burde poste og følge med i. Det var jo sjelden jeg selv gikk inn på navnefestforumet f.eks. hvis jeg ikke selv hadde skrevet et innlegg der, og ville se om jeg hadde fått svar. Holder med "Gravid", "spebarn", "barnehagebarn", "skolebarn" og "andre ting" for min del.

 

Foreslår at dere heller finner en måte man kan merke innleggene sine med stikkord, så kan jeg poste innlegget mitt i Småtroll 0-1 f.eks. og merke det med bleier hvis det handler om det. Og hvis noen er interessert i bare bleiedebatt, så kan de filtrere på det. Hvis jeg kan merke med flere stikkord, så er det fint, for jeg ser at mange poster innleggene sine flere steder, og det bør være unødvendig.

 

Hvis det blir mange forum, så hadde det vært fint med en samleside/startside der man kunne få opp siste poster i forumene man abonnerte på. Da hadde det blitt lettere å være i klubber ol. Og få med seg treff i sitt område og sånn...

 

Hadde vært fint om jeg også kunne se en oversikt over mine egne innlegg, så jeg raskt kan finne ut om jeg har fått svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Ja, det kommer nok til å bli delt opp mer enn dette, i tillegg til at det kommer til å bli færre forum per nettsted (bim & dib).

 

Og ja, det blir mye lettere å finne igjen egne innlegg.

 

Elin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker at det blir beholdt er forum for helse. Dette kan ha underforum for:

 

Voksne med funksjonhemminger/kronisk lidelser

Psykisk helse (inkl spiseforstyrrelser)

Fysisk helse

Barseltiden

 

Eget underforum for barn:

Funksjonshemminger/kroniske lidelser

Akutt syk

Adferdsproblemer

 

Generelt savner jeg informasjon om støttetelefoner og hjelpeapparat. Noen ganger kan det komme opp alvorlige tilfeller som trenger akutthjelp. Da kan det være lurt å ha telefonnumre tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...