Gå til innhold

Hvilke forum skal vi beholde og hvilke ikke?


elin

Anbefalte innlegg

Hei - fint tiltak, det er ikke så dumt å rydde litt i jungelen her inne!

 

Jeg har bare en liten bønn: vi er ikke så mange, men de av oss som har mistet gang på gang på gang er i en spesiell situasjon og har et sterkt behov for å komme i kontakt med andre med liknende erfaringer. Som regel kjenner man ingen andre som har gått igjennom det samme, og det å kunne bruke dette forumet har vært med på å holde meg oppe gjennom noen veldig tunge tider. Jeg vet at det samme er tilfelle med flere andre.

 

Det er fint med et eget forum for de som har mistet, men problemstillingene for dem som har mistet tre eller (mange) flere ganger har et særskilt behov for å komme i kontakt med hverandre. Så behold veldig gjerne habituell abort som et eget forum.

 

Det var bare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med lioness, jeg setter stor pris på om dere beholder Habituell abort. Det er ikke så ofte folk skriver der, men når de gjør det så trenger de virkelig den støtten de får der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Det skjønner jeg veldig godt, og der synes jeg dere la inn en god søknad for å beholde habituell abort.

 

Så det skal vi nok klare!

Elin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere MÅ rett og slett beholde Habituell Abort-forumet! Det er så viktig å komme i kontakt med likesinnede når man gjennomgår en så traumatisk opplevelse som mange ufrivillige aborter på rad, og jeg vet ikke om noe norsk nettsted hvor man treffer flere kvinner med habituell abort enn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Erle.

Det er så utrolig bra at du, og de andre, sier i fra om sånne her ting.

På denne måten er det mye lettere for oss å vite hva som er viktig for dere.

Så ja, jeg kliner til og lover at dere skal få beholde det forumet!

 

Elin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lager et langt mellomrom her slik at barnimagen-Elin kanskje ser innlegget over her og gir en bitteliten tilbakemelding.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så jo nå at det forsvant midt i tråden....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt alvorlig ned på antallet. Kutt anonymknappen.

 

Baby og barn (Dinbaby?):

Småtroll 0-1

Småtroll 1-2

Småtroll 2-3

Småtroll 3-6

Småtroll 6 +

 

Foreldre:

Stell og amming/flasking

Aleneforeldre

Vårt familieforhold

Søvn

Dåp/navnefest

Vi som har mistet

 

Litt av hvert:

Spå/horoskop

Skravleforum

 

Praktisk:

Barnevogn- og utstyrsdebatten (og bæredebatten)

Barnehagedebatten

 

Klubber:

2004

2005

2006

2007

2008

2009

2010

2011

2012

 

Helse og samliv:

Samlivsbrudd

Trim og trening

Lesbisk og homofile

 

Møt fagpersonene:

Jordmødre

Barnevern

Legen

Fysioterapeuten

Advokaten

 

Om forumet:

Ris og ros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold Donor forumet.

Er mange som er i den situasjonen og trenger donor sperm/egg.

Har selv barn etter eggdonasjon, noe som ikke er lov i Norge. Var da utrolig godt å "prate" med flere inne på forumet om donasjon.

Vi er kanskje ikke så mange, men det betyr utrolig mye for oss slitere det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig enig med Frokostquiz.

 

Bim er jeg ferdig med for lengst- det vil jo alle bli en dag.

 

Hvorfor er det slik at det er Bim som er hovedgreia deres?

 

Forøvrig er det anonym, skravle og mine,dine,våre barn som står i høysetet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke ta bort svangerskapskvalme forumet. og savner et hyperemesis forum.Vi er nok ikke mange men vi finnes :) Jeg synes også at et forum som heter bare økonomi hadde vært på sin plass(du kan jo bare bla gjennom anonym å se hvor mange økonomirelaterte spm det er per dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mye kan jo tas på skravle eller trimesterdiskusjonene?

Jeg ville behold donor/surrogati som et tema. Men kutt, kutt, kutt!

Det trenger ikke å være et forum for enhver interesse, lidelse eller problematikk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt klart. Og jeg synes virkelig det er supert at dere kommer med ønsker.

Det er vanskelig for meg å vite hva dere synes og hva dere liker, så det er uvurderlig!

 

Elin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig at vi trenger et eget kjendissladderforum, siden det mange ganger daglig er slarving om bloggere eller andre kjendiser. Jeg snakker ikke om å tillate personhets, men å ha et sted å samle det som allerede slipper igjennom på anonymforumet og som irriterer oss som ikke vet eller vil vite om den og den er singel, eller har gått opp og ned og hit og dit i vekt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både lest og delt mye rundt problematikken fosterdiagnostikk og deretter senabort. Jeg brukte forumene "fosterv. & ultralyd" og "sen abort". Jeg syns det bør fortsette å være et sted man kan lett lete opp andres erfaringer med fosterdiagnostikk, at det ikke bør drukne i en million "hvor har de 3D-UL", "fikk dere gode bilder" og "jordmoren var for rask"-innlegg for dette er kjempeviktig informasjon for folk i en sårbar situasjon. Det er også ting som tas opp så sjeldent at det fort havner nedover på siden hvis det blir slått sammen med andre.

 

Jeg vet ikke hvilke planer dere har for sen abort-forumet, men det ligger i et vanskelig grenseområde mellom "provosert abort" og "vi som har mistet vår baby". Det er også noe som skjer så sjeldent at det fort kan drukne i forumer med andre aborter. Og slås det sammen med "vi som har mistet vår baby" så kan man jo tenke seg at man føler man ikke har samme rett til å sørge som de som ikke har noen mulighet til å gjøre et valg. Det er vanskelig men viktig å finne en fin linje der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...