Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #26 Skrevet 3. september 2011 Et lite tips: det heter i fjor - ikke i fjord. Ellers synes jeg bloggen var kjedelig, ja.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #27 Skrevet 3. september 2011 Har jeg skrevet i fjord?? Og i hvilket innlegg... HI
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #28 Skrevet 3. september 2011 Jeg reagerte også på at det stod "i fjord" i innlgget om tip til julegaver. Det står flere enn en gang også... Ellers ganske uinteressant blogg ja.
Gjest overlord Skrevet 3. september 2011 #29 Skrevet 3. september 2011 Nei, det gir lite mening for meg som ikke kjenner deg. Dette er en type blogg som jeg ikke kan forstå fenger andre enn bloggerens familie og venner (i likhet med brorparten av blogger som omhandler hverdagsliv med en dæsj interiør).
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #30 Skrevet 3. september 2011 oki.. takk for rettelsen. Men er det virkelig noe å henge seg opp i? Skal ikke påstå at jeg er den beste på norsk rettskriving nei... Men da skal jeg jaggu skrive i fjor heretter
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #32 Skrevet 3. september 2011 Jeg skjønner ikke at dere som synes blogger som denne er kjedelig henger her på dib. Her er handler det også om nick og kjedelig hverdagssprøyt. Å lese blogger er ikke så ulikt forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå