Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Finner dere det jeg skriver interessant? http://villafredfull.blogspot.com/ Blir veldig glad for tilbake mld.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Beklager. Fullstendig uinteressant, stort sett tomt snakk.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Den så fin ut, den! Forventer ikke noen dyp politisk debatt på slike blogger, så gjør ingenting om den er litt intetsigende. Nå leser jeg aldri blogger da, og kommer heller ikke til å følge denne.. Men fin layout, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Mener dette konstruktivt.... Det du skriver om er rett og slett kjedelig. Masse bilder av diverse pyntegjenstander? Skjønner ikke helt for å være helt ærlig. Hvis du liker interiør så skulle det vært mere gjennomført. Veldig mye vanlig "preik", som sikkert familie og venner vil sette mer pris på.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #5 Skrevet 2. september 2011 Ok, takk for tilbake mld.. Men hva mener du 23.23, mer gjennomført?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #7 Skrevet 2. september 2011 Bare det at den begynner med VILLA er så uorginalt..Alle vet jo hvem som startet den stor VILLA bloggen.. Tør og kjedelig hverdagsblogg..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #8 Skrevet 2. september 2011 Ja, hva er greia med villa egentlig?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #9 Skrevet 2. september 2011 greit nok, men det finnes så mange sånne blogger som handler litt om interiør, litt om livet osv... det må liksom være noe interessant der, noe som fenger for at denne skal skille seg ut. den gode feen er en blogg i samme stil som har det lille ekstra, du kan jo sjekke ut den. hun har en veldig tydelig profil, er litt retro-moderne typisk skandinavisk i stilen. din blogg- og interiør-stil virker så random. blir rett og slett litt forvirra. men koselig da:)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #10 Skrevet 3. september 2011 Ok, takk for tips 23.50 skal sjekke den ut.. Jeg valgte Villa fordi jeg syntes det passet. Ikke for noe annet. Jeg veit det at mange bruker Villa, men det spiller ingen rolle for meg. Jeg blogger ikke for å bli populær som villa Paprika, men for å gjøre noe jeg liker. Jeg har ingen planer om å starte egen butikk lage nett butikk el lignende.. Jeg blogger rett og seltt fordi jeg synes det er gøy Men takk for kritikk... Jeg var bare nysgjerrig.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #12 Skrevet 3. september 2011 Hyggelig blogg. Legger den til i lista mi, så kommer nok til å titte innom titt og ofte:-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #14 Skrevet 3. september 2011 Åå så koselig å høre!! Taaakk..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #15 Skrevet 3. september 2011 Synes den var fin jeg, men ikke helt min type blogg. Men fin layout:D
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #16 Skrevet 3. september 2011 Jeg finner ikke sånne her blogger noe interessante, jeg mener hvem tror du at du er (altså bloggerne) som tror de er så interessante at folk gidder å lese om hvilket pizzafyll de brukte på lørdag??? For at jeg skal finne noe interessant å lese må det tilføre meg noe. Altså gi meg noen tips eller hint eller noe som tilfører min hverdag eller interesser noe. Jeg gidder jo ikke lese noe svada en eller annen stakkar har skriblet ned der de prøver å vise seg fra sin beste side, du sitter igjen med en følelse av løgn, tull, piss og at personen inbiller seg en storhet som ikke er der.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #17 Skrevet 3. september 2011 Ja, du sier noe 15.05... Måtte faktsik le nå. Men altså, jeg synes det er gøy.. derfor blogger jeg
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #18 Skrevet 3. september 2011 koselig blogg du har! denne er midt i blinken for meg. liker spesielt tipsene du kommer med.
våken_om_natta Skrevet 3. september 2011 #19 Skrevet 3. september 2011 Jeg syns den var kjempekoselig jeg. Du er kjempeflink! Enkelte liker bare ikke å lese blogger. De skjønner ikke vitsen med det! Da får de bare finne på noe annet å gjøre, så kan vi som liker sånne blogger om hverdagslige småting få kose oss med det! Klem
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #20 Skrevet 3. september 2011 Ganske så gørr kjedelig ja. Men lo av en ting da - navnet til mannen din )))
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #21 Skrevet 3. september 2011 Jeg syntes den var kjedelig... Men likte layouten og designet da...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #22 Skrevet 3. september 2011 Jeg liker å lese blogger som tilbyr noe annerledes og originalt. Blogger det ikke finnes 430 av på dusinet. Bloggen din føyer seg fint inn i kategorien til f.eks: villakulla.blogspot.com
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #23 Skrevet 3. september 2011 http://heksehobby.blogspot.com/
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #24 Skrevet 3. september 2011 Ser man det, du. Den heksehobby bloggen elsketr jeg! Dame med innsikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå