Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #26 Skrevet 1. september 2011 Men med en annen far, ville jo ikke ditt nydelige barn vært til. Aldri så galt at det ikke er godt for noe
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #27 Skrevet 1. september 2011 at jeg ikke la meg før. kl er tross alt 0213. natta
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #28 Skrevet 1. september 2011 Du skriver:"Mange sykdommer er voksene imune mot men ikke barn". Her tar du feil. Barn som følger det norske vaksinasjonsprogrammet er fullvaksinerte etter 15 mnd. med unntak av den nye HPV vaksinen for jenter. Alle andre vaksiner er oppfriskningsdoser. Disse blir gitt fordi grunnvaksinene varer bare 7-10 år.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #29 Skrevet 1. september 2011 Angrer på at jeg ikke har spart mer penger, fremfor og sløse og ha et overfyllt klesskap:(
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #30 Skrevet 1. september 2011 mm, trur ikke jeg har noe å angre på, jo.. at jeg kan bli fort sliten å sint.. å da blir det mye mas på største go gutten på 3 år.. men ellers er jeg bare glad! samboern min var i en arbeidsulykke for 2 år siden, der han fikk et tre veltet over seg, knkk ryggen å fikk indre blødninger.. heldigvis så står han å går han! å nå har han begnnt med omskolering, siden han ikke klarte den jobben han hadde! så her har vi lært at ting vender så utrolig fort i livet, at vi må bare gjøre det beste ut av det å nyte det! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå