Gå til innhold

hater å være sykepleier!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte virkelig inn å lese dette, da jeg godt kunne skrevet akkurat samme innlegget selv...

Jeg er kommet litt lenger nå da, holder på å ta studie slik at jeg blir adjunkt. Lærer på vgs. avd HS

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sosionom er en helt egen utdanning med bachelorgrad. Det blir litt for dumt:)

Skrevet

adjunkt på hvilken måte, altså du har tatt pedagogikk nå i tillegg, eller kreves det mer enn det?

Skrevet

Tar noe som heter fppu/ppu. Se på nærmeste høyskole/ universitet om de tilbyr noe slikt... Vet HiNT har og muligens HiST og NTNU. Og mange fler...

Skrevet

Å stole på meg selv, og gjøre det jeg kan... Hjelper ikke det, jeg for min del vil ikke være sykepleier, under noen omstendighet. Angrer intenst på at jeg gikk den veien. Skjønner HI veldig godt jeg, det er et enormt ansvar, ugunstige arbeidstider og evig mas med hvordan jula skal gå rundt med stengte barnehager, påska og stengt barnehage. "Alle" andre reiser bort i jula og påska... Hva skal vi, joda, arbeide.

ikke-HI

Skrevet

Foreleser på sykepleierutdanninga krever ofte doktorgrad i dag. Kravet til utdannelse blir hardere og hardere. I dag er omtrent en master allemansseie. Doktorgraden erstatter nå mastergrad i så henseende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...