Gå til innhold

Hva er det som er så galt med FRP? Jeg skjønner ikke lynsjestemningen rundt dem?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, bare synd at Jens ikke klarer å gjennomføre det han står for :( er tidligere AP velger, men klarer ikke stemme på et parti som handler mot likeverd og fellesskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer han ikke å gjennomføre det han står før?? Utdype den litt kanskje?? Inget parti har noensinne noengang klart å gjennomføre alt dem ønsker på en gang, men jobber mot felles mål på sikt. At mål også forandres underveis pga annen utvikkling i samfunnet må man nesten ta med i beregning. Men dette er et tross alt et parti som arbeider for at vi skal ha likeverd, at alle skal kunna nyte av de ressurser som finnes samme hva vedkommende måtte ha i lommeboka. Jeg betaler min skatt med glede jeg, og er Uendelig takknemmelig for de goder det gir meg når jeg måtte trenge det. Med FRP politikk ville det være slutt med velferdsgoder og likeverd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Det eneste gale med FrP er jo at de vil kjøre hele landet og samfunnet vårt rett i dass hvis de får slippe til ved roret...Ikke at det ville vare så lenge, altså, at de ble sittende ved roret, mener jeg, men fy flate for en opprydningsjobb de andre ville få etterpå! Men jeg tror nesten ikke at vi vil få alle disse FrP-erne til å fatte alvoret før FrP rett og slett hadde fått prøvd seg. Frykten er bare at det vil koste oss innmari dyrt.... Og hvem stemmer FrP? Jo, blant annet en hel drøss trygdemottakere som ikke skjønner at et FrP-styre vil frata dem stønader og hjelp... Bare som eksempel, mener jeg... Vi har ikke sjanse til å opprettholde dagens velferdssamfunn med FrP ved roret, gitt, og husk på at med FrP ved roret, så vil det bli tynt med pensjonspenger den dagen vi skal gå av med alderspensjon... Hvorfor? Jo, fordi FrP jo vil øse ut i øst og vest, og da renner penga fort ut. Men - vi får håpe at mange nok fremdeles har vettet i behold, slik at vi unngår sånne ekstremt kostbare tabber.

Jeg stemmer Frp selv om jeg får mindre trygd. Vet du hvorfor? Selvsagt ikke, du stemmer sikkert Sv selv og er en arrogant pipedamper med eget fjøs.

Jeg stemmer Frp først og fremst fordi det er det eneste partiet som tar innvandrings problemene på alvor. Sånne som du og andre som gir bort landet vårt til muslimer er det som koster oss dyrt... Sabotør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bare synd at Jens ikke klarer å gjennomføre det han står for :( er tidligere AP velger, men klarer ikke stemme på et parti som handler mot likeverd og fellesskap.

 

Jeg også var ape før. Frp nå fordi jeg elsker landet og folket her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva som er galt med FrP?

Tja, for meg som er frisk, arbeidsdyktig, høyt utdannet, i en trygg jobb og med penger på bok og en stor arv i vente, så er det vel ikke noe galt med FrP. Faktisk vil jeg nok få enda mere penger med FrPs politikk.

 

Men for de som ikke er så heldige som meg,så vil det bli katastrofe. Og det er i solidaritet med disse jeg stemmer Ap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så "morsomt" er at det kan synes som en slags felles forståelse om at FRP mennesker er uitelligente idioter som ikke har peiling på politikk... eller ikke peiling på noe egentlig ;)

 

Jeg synes FRP har mange gode forslag. Det er mange idioter i FRP, JA, men det er like mange idioter i de andre partiene. Bare det at mediene ikke fremheer det like godt i de tilfellene.

 

Er glad for FRP finnes, sel om jeg ikke stemmer på dem :) Synd og si kanskje, men S. Jensen kunne kanskje funnet seg en annen jobb, kanskje da de kunne fått en stemme ekstra..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er veldig uenige med frp blir ofte veldig forbanna fordi de synes det er så dumt og feil det de mener. Men det er vel andre veien også tipper jeg....hehe

 

Jeg er aldeles ikke begeistret for frp, men mener at det er helt greit å stemme dette og ha disse meningene. Mener også at det er helt greit med både rasistiske meninger og ekstrem-høyre-meninger så lenge de med disse meningene følger vårt samfunns lover og regler for hvordan man skal opptre.

å ha forskjellinge holdninger og meninger er demokrati i praksis - viktig at alle får ha sine meninger - men ikke nødvendigvis følge alle i praksis om de er i strid med lover og regler selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er artig at på nyhetene i går var saken om FrP sin motstand mot bompenger. Det er faktisk en av deres viktigste saker! Det viser seg jo da også, for de som for Ap, at teori og praksis ikke nødvendigvis automatisk følger hverandre. Partiet lokalt har nå faktisk stemt for bompenger i Bergen (?) for å kunne bygge bedre vei. Slik var det jo også i Os kommune. En liten kuriosa på morgenkvisten det, altså 8-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...