Gå til innhold

Hva er det som er så galt med FRP? Jeg skjønner ikke lynsjestemningen rundt dem?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det eneste gale med FrP er jo at de vil kjøre hele landet og samfunnet vårt rett i dass hvis de får slippe til ved roret...

 

Ikke at det ville vare så lenge, altså, at de ble sittende ved roret, mener jeg, men fy flate for en opprydningsjobb de andre ville få etterpå!

 

Men jeg tror nesten ikke at vi vil få alle disse FrP-erne til å fatte alvoret før FrP rett og slett hadde fått prøvd seg. Frykten er bare at det vil koste oss innmari dyrt....

 

Og hvem stemmer FrP? Jo, blant annet en hel drøss trygdemottakere som ikke skjønner at et FrP-styre vil frata dem stønader og hjelp... Bare som eksempel, mener jeg... Vi har ikke sjanse til å opprettholde dagens velferdssamfunn med FrP ved roret, gitt, og husk på at med FrP ved roret, så vil det bli tynt med pensjonspenger den dagen vi skal gå av med alderspensjon... Hvorfor? Jo, fordi FrP jo vil øse ut i øst og vest, og da renner penga fort ut.

 

Men - vi får håpe at mange nok fremdeles har vettet i behold, slik at vi unngår sånne ekstremt kostbare tabber.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, du spør på feil nettside. Her er det stort sett bare motstandere. Du vil ikke få et SAKLIG svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er merkelig er at hvis det skjer et muslimsk terrorangrep i Skandinavia, vil FrP plutselig bli helter igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vi som stemmer FrP som gir de verken hets eller heltestatus. De færreste av Norges velgere, velger hvem de skal stemme på utfra en sak! Det er summen av meningene som betyr noe.

 

Utrolig snevert å plukke ut kun denne ene saken, og så dømme alle som stemmer FrP som alkoholiserte fyllesvin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom med et SAKLIG argument for å stemme på FRP da??

 

FRP helter igjen om det skjer et muslimsk angrep i skandinavia??? (De har vel heller aldri vert helter,....) Dvs at det er en sak FRP får stemmene sine på, det er innvandringspolitikken. Og dermed ser man seg blind på de andre sakene de står for...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvandringspolitikken til AP er hvertfall et gedigent feilslag. Mer mislykket innvandringspolitikk tror jeg ikke Norge hadde klart å ha

 

Uansett, jeg stemmer ikke AP og jeg stemmer ikke FrP. Det er to partier som er ille på hver sin måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke hvorvidt folk stemmer SV eller Frp som bekymrer meg. Vi trenger opposisjoner og partier som er kritiske overfor det etablerte. Det er dette demokrati handler om. Refererer til den lange tråden der Hi mente at vi ikke trenger Frp. Jo, vi trenger Frp.

Selv stemmer jeg ikke på dette partiet, men her er det som bekymrer meg:

At folk her inne har et ekstremt lavt debattnivå, analysenivå, historisk forståelse, eksakte kunnskaper (virkere som om mange ikke engang har lest partiprogrammene nøye, de slenger ut myter, misinformasjon og antakelser), og lav intellektuell og argusjonsmessig kondis.

Dette gjelder tilhengere av alle partier her inne. Hvis Frp er et dumt og rølpete parti, som det hevdes av flere her, framstår dere som like dumme og rølpete i argumentasjonen deres alle mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet paradoks er at folk som fronter sitt fine menneskesyn, er de samme som tyr til personangrep og rakker ned på de som stemmer Frp. Alltid med det bakenforliggende argumentet: "Du er et dårligere menneske enn meg".

Flott menneskesyn!

 

Fint hvis folk kunne klart å diskutere politikk på et saklig nivå uten å ty til følelsestyranni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke mye av det de står for, men de er så store i kjeften og er så raske til å kritisere AP tvert de kom til makten for ikke å ha innfridd alle lovnader enda (etter 5 mnd) at jeg tenker det skulle vært morsomt å sluppet til FrP. Jeg mener, da må de jo innfri alt de har lovet og det må skje innen få mnd etter de har kommet til makten det. De lover jo ting som allhvermannsen gjerne kunne tenkt seg så slikt sett så ville det vært fint om de hadde klart å gjennomført. Ikke at jeg tror de ville klart det - men da kunne vi jo klaaaget - på riktig Siv Jensen-vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med 0756. Mange som sier mye dritt om FRP har ikke så mye kunnskaper og hører kun på rykter eller hva som blit sagt.

 

Personlig er jeg enig med Frp sin politikk. Mye av det også, men det betyr ikke at jeg vil stemme for Frp for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger i opposisjonens natur og mandat å klage på regjeringspartiene. Det er en del av politikken, og det forundrer meg at folk ikke er kalr over dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler da vel ikke om det, det jeg reagerer på er at Siv Jensen er ute å hvisker (hersketeknikken) bare noen knappe få mnd etter AP kom til makta den gang da og på tross av alt de hadde fått gjort etter et par mnd så klager hun på de tingene som enda ikke var i boks - som den eneste. Valgkampen var jo knapt ferdig. Det handler ikke om å føre press på partiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne er det en del kvasi-intellektuelle mennesker som tror at de er meget beleste, og dermed skjønner mer enn den gjengse norske borger. Problemet er at de er spåass lite oppegående at de ikke ser sine egne feil i form av trakassering go mobbing av mennesker med andre prioriteringer enn dem selv. Det er egentlig trist, men samtidig tragikomisk.

 

Den formen for åndssnobberi de fremviser er akkurat like stupid og fordomsfull som det dehevder en gjennomsnitts FrP-velger er. Trist at de ikke er smarte nok til å se det selv :)

 

HIlsen venstre-velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frp mener man bør styrke politiet, få strengere straffer,og at kriminelle asylsøkere skal chipes rett ut! for mindre eiendomskatt og for og minste byråkratiet og kostnader. kan ikke se at ap eller sv har gjort det enklere for småbarnsfamilier,de lovet fylte svømmebaseng, billigere barnehage og gratis frukt i skolen, dette har ikke skjedd! min førsteklassing får ikke gratis frukt, dette lovet de før forrige valg!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis frukt meg i øret, her betaler vi 7!!!! kr eple. Kjøper heller i butikken jeg. Ja foresten, staten skulle ha en viss del av de 7kronene, Jens er sååååå snill assa ;p

 

Som en annen i en annen tråd spurte, hva er det egentlig Jens har fått gjennomført innen velferd? Som han lovte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ved min gud dere ikke stemmer FRP på bakrunn av et eple??? Jeg håper det finnes bedre og mer tungtveiende argumenter en det liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA selvfølgelig er det pga epler jeg stemmer FRP, det erklart ;p nå var det et eksempel av...? løftebruddene til Jens, såvidt jeg vet har ikke FRP lovet gratis frukt.

 

20.39 nevnte noen av argumentene, men for all del, ønsker du flere grunner?

 

Hva er dine grunner for å stemme det partiet du ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med grunnleggende verdier mener jeg de verdier og prinsipper mitt parti står for. Slik som demokrati, likeverd, og felleskap. AP er det parti som står meg nærmest i menneskesyn og moralske verdier, ergo stemmer jeg Ap. FRP er vel de som står lengst unna, og kunne derfor ikke tenkt meg å stemme på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...