Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #26 Skrevet 22. august 2011 Skrimmel Skrammel, og Fiffi og blomsterbarna. Dere som ikke i\liker Drømmhagen sett dere ned og les litt hva skaperene har tenkt når de lagde serien.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #27 Skrevet 22. august 2011 Skrimmel Skrammel er rett og slett for mye støy. Blir sliten av å se på det. Fugleveien 3 er også irriterende. Takler ikke den babyfuglen som ikke snakker skikkelig. Bestefar i lomma blir jeg rett og slett dårlig av! "Ikke krympecapsen, bestefar!" Blæææ
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 22. august 2011 #28 Skrevet 22. august 2011 "moderne" barnetv generelt... Syns det er styrete og masete! 10 åringen min har ikke sett på barnetv på flere år, og 3 åringen spør aldri etter det heller.. Om jeg setter det på, så bryr han seg sjelden om det som er der, men spør om å få se f.eks. "tom & jerry" i stedet...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #30 Skrevet 22. august 2011 Fifi og blomsterbarna liker jeg. Hva er det du ikke liker med den?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #31 Skrevet 22. august 2011 Skrimmel skrammel, kosinus, barnas supershow, kalle og molo...det er de programmene jeg virkelig hater. Kommer de på barne tv, så sender jeg gutten inn på rommet slik at han kan se de der. Så ser jeg på noe annet ute i stuen.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #32 Skrevet 22. august 2011 Alle dubbede, ikke tegnede programmer er helt forferdelige. Rampete Robin må jo være det sykeste programmet jeg har sett tror jeg... Oppfordre barn til å bli drittunger! Har ingenting mot Skrimmel Skrammel og gutten min elsker det, men han har alltid vært glad i musikk.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #33 Skrevet 22. august 2011 08:11 her igjen. Og veldig mye av norskprodusert barnetv som går nå. Som Kosinus og fantorangen. Fantorangen er værst....
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #34 Skrevet 22. august 2011 Jeg savner Huset med det Rare i og Pingu :/
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #35 Skrevet 22. august 2011 He he, ser nå at jeg er veeeldig glad for at barna mine ikke gidder å se på barne tv lenger:-)) De er 11 og 8.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå