Gå til innhold

Er det noen barnetv program dere virkelig ikke kan fordra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her må jeg virkelig pine meg gjennom når "kalle og molo" begynner. Helt grusomt!!

Også er der "skrimmel skrammel". Jeg blir nesten litt irritert når det står på, utrolig slitsomt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg kunne ikke vært mer enig;) men kalle og molo liker ikke sønnen min heller og spør om å få se på en annen tegnefilm når det kommer:)

Skrevet

Hater alt som ligner på teletubbies/drømmehagen o.l... hatet max mekker og gulasj, aner ikke hvorfor

Skrevet

Hahaha "gulasj", hahahahaha! Mener du Gulars?? Hehehehehehe:-)

Ellers lurer jeg virkelig på sammenhengen mellom dette:

http://www.google.no/search?hl=no&q=gulasj&gs_sm=e&gs_upl=256l1034l0l1283l6l4l0l0l0l0l434l1210l0.1.1.0.2l4l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1279&bih=613&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi

og dette:

http://www.google.no/search?hl=no&q=gulasj&gs_sm=e&gs_upl=256l1034l0l1283l6l4l0l0l0l0l434l1210l0.1.1.0.2l4l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1279&bih=613&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi#um=1&hl=no&tbm=isch&sa=1&q=max+mekker&pbx=1&oq=max+mekker&aq=f&aqi=g1&aql=&gs_sm=e&gs_upl=26274l27762l0l27825l10l8l0l2l2l0l318l1457l2-2.3l5l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=d5f7f8cfcd7236c5&biw=1279&bih=613

Skrevet

JA! Kan virkelig ikke fordra Kosinus, eller hva det nå heter. Makan til teit program.

Skrevet

Noe i den dur :P er da heldigvis 20 år sia jeg så det

Skrevet

Jeg fordrar virkelig ikke "skrimmel skrammel"! Jeg setter heller på en dvd når det kommer på skjermen.

Skrevet

Skrimmel-skrammel. Makan til idioti...

Dora the explorer. Skal de først ha et program som skal lære ungene litt engelsk, burde de hvertfall ha noen som kan uttale de engelske ordene riktig.

Men jeg digger Fantasiens Flyttefolk, Phineas og Pherb. Selv om det ikke er barnetv. Og Timmy-tid! :D

Skrevet

Drømmehagen. Noe så irriterende barne tv. Men guttungen digger det...

Skrimmel skrammel er en god nr 2.

Favoritten av nyere barne tv er Timmy tid. Håper det snart er tilbake:)

Skrevet

Jeg HATER skrimmelskrammel og gammelskrenten og den hysteriske syngingen.. Værste sort!!

Skrevet

Hater Skrimmel Skrammel, Fantasiens Flyttefolk, Handy Manny og for ikke å snakke om Drømmehagen!

Skrevet

Fantorangen. Han har en pikk i trynet!

Skrevet

Fantasiens Flyttefolk, må bare slå det av med en gang det kommer på.. Dritt program.

Skrevet

Skrimmel Skrammel og Handy Manny (skjønner ikke helt poenget med å prate flere språk om hverandre i programmet, har iallefall fått med meg noe engelsk, norsk og noen spanske ord.)

Skrevet

Både Handy Manny og Dora the Explorer er opprinnelig laget for spanskspråklige barn i USA, for at de skal lære engelsk.

Skrevet

Eller var det omvendt? Tror de er laget for amerikanske engelskpråklige barn, som skal lære spansk. Det er hvertfall mitt inntrykk etter å ha sett programmene i USA. Der er det spansk som barna skal lære

Skrevet

Fugleveien 3!! Greier de ikke finne noen som ikke synger falskt???

Skrevet

fantasiens flyttefolk er vel noe av det verste jeg kan se. egentlig alle dubbede program. kan ikke fordra å se engelske/amerikanske skuespillere snakke norsk.

barnetv på nrksuper ser vi veldig sjelden på så aner ikke hva som går der. lillemann foretrekker playhouse disney.

Skrevet

Det er unger som synger. Synger dine unger renere?

Skrevet

Fantasien flyttefolk, teletubbies, drømmehagen og lazy town.

Skrevet

Ja, Skrimmel Skrammel. Får helt noia!

Skrevet

Skrimmel Skrammel, Dora og Stjernebarna. Fysj!!

Gi meg heller Timmy Tid og Gjengen på Taket, da koser jeg meg også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...