Gå til innhold

Hva synes dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud HI, du burde bekymre deg over at samværet saboteres, ikke gamle klær!

Krev vuggen tilbake da den muligens kan bli arvegods, men hadde aldri krevd halvparten av gamle klær. Dere har jo helt andre problemer med barnemoren, løs heller dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SÅKLART, bekymrer vi oss for at samværet saboteres, men det var ikke problemstillingen i denne tråden. Ser jo at det er vanligst at skillte folk ikke har lik rett på å overta klær etter felles barn. selv om jeg synes det er rart...og urettferdig. Hvorfor skal ikke halvsøsknene til jenta på farsiden får arve klær etter storesøster??

Vogga ja, mannen fikk sms fra eksen for et par minutter siden... sa nå hun hadde solgt vogga. Fy f...

Til deg som sier lenger opp at jeg ikke har mye pent å si om min manns eks. Ja du har helt rett! Jeg har ikke det! Det med vogga er bare ett av MANGE konflikter min mann har med henne. Bl.a ba hun om ekstra penger til å kjøpe sykkel til jenta. Min mann betalte halvparten av det hun sa sykkelen kosta. Neste gang han spør datteren om hun var fornøyd med sykkelen sin, så datteren ut som et spørsmål. Hun hadde ikke fått ny sykkel, men naboens gamle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...