Gå til innhold

Er jeg egoistisk? Vil ikke amme mitt barn..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bedre en lykkelig mamma som gir flaske enn en gretten mamma som ammer mot sin vilje. Morsmelk er best, men barn vokser fint med flaske også. Jeg hadde aldri ammet hvis jeg ikke ønsket det selv (og jeg ammet til barnet var 18 mnd)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine brystvorter sprekker så blode renner etter ca 1 mnd. Så vurderer å gi fan.

Både ammehjelp og lege klarer ikkje og hjelpe.

Gjør som du vil HI

Skrevet

Gjør som du vil:) Har ingen formening om det. Din kropp, dine barn. Bare du som bestemmer...

Skrevet

Mine barn har vært kombi-barn. Fungert helt utmerket.

Amming er veldig lettvindt og greit.

Tenker ikke på deg som egoist selv om du velger å ikke amme.

Men gud så mye mer arbeid som følger med, koking av flasker, koke vann til mme.

Jeg synes det er en utrolig god nærhet til barnet mitt mens jeg ammer.

Skikkelig kosestund.

Skrevet

Ja, du er egoistisk fordi DU IKKE VIL amme... Syns det er rart at du har bestemt deg for å ikke gi det beste alternativet allerede før barnet er født og før du i det hele tatt har prøvd. Kan jo være anderledes denne gangen

Skrevet

Må le litt..:) Leser her at "det viktigste for barnet er at mor har det bra."

Haha.. I mitt hode er det sånn at "bare babyen har det bra". Ja, men folk tenker forskjellig..

Men den komentaren tok litt kaka da..hehe. Er de så dumme at de tror det, eller sier de det bare for å finne på en "unnskyldning" for at de tenker mest på seg selv?

Skrevet

Ja jeg syns du er egoistisk når du velger å få ett barn,men er mer opptatt av hva du liker og ikke hva som er best for babyen.

Skrevet

Hva md å pumpe og gi på flaske da, så får ungen antistoffer fra morsmelk, hvertfall.

Skrevet

Det er en synd. Det står i al qouran at en mor skal amme sitt barn i to år!

Skrevet

Man velger jo selv, jeg hatet å amme, helt til jeg "fikk det til". Da elsket jeg det! Desverre mistet jeg melken etter 1 mnd:(

Skrevet

Det topper nok ikke lista over de mest egoistiske tingene man kan gjøre mot sine barn. Vil du ikke, så vil du ikke.

Ammet mitt siste barn, men ikke mitt første. Jeg syntes det var befriende dette med amming, og at det med flasker var et styr. Men du har jo erfaring med begge deler, og gjør sikkerhet valg som e best for deg.

Skrevet

Hvis du har bestemt deg er det vel greit? Synes vel ikke du er mer egoistisk enn andre mødre. Selv syntes jeg det var mest praktisk å ha maten fersk og tilgjengelig når som helst, så lenge det varte. Etter noen mnd måtte jeg uansett spe på med tillegg og grøt. Men du kan jo seff gå inn i hva som gjør at du ikke liker å amme dersom du lurer på det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...