Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #26 Skrevet 13. august 2011 Jeg er drittlei av og være husslave! Jeg er drittlei av venstrepolitiske folk som ELSKER innvandrere. Jeg er drittlei av og få svigerfar på overraskelsesbesøk som varer i 2-3 uker, er ikke så morro og få så langvarige overraskelsesbesøk. Jeg er drittlei av at ingen gidder og stille opp for meg og la meg få barnevakt når jeg trenger det som mest!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #27 Skrevet 13. august 2011 22:57 - huffameg!! Det var trist - håper du får den hjelpen du trenger snarest!! - Irriterer meg over folk som synes dyr kun skal leve i dyreparker og andre innestengte og/eller frihetsberøvende løsninger. - At kvelden etter at ungene har lagt seg er altfor kort og natta det samme. - At ikke folk generelt kan være litt hyggeligere mot hverandre. - Å komme ut av butikken fullastet med bæreposer og unger for så å finne ut at noen har parkert så tett inntil førersiden av bilen at man må krype inn fra andre siden og manøvrere ungene inn samme vei. - Butikkpersonell som springer når du forsøker å få øyekontakt med dem i håp om å få hjelp - gjelder dagligvare. - Butikkpersonell som er "all over you" med en gang du kommer inn i butikken. - At jeg aldri blir riktig helt fornøyd...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #28 Skrevet 13. august 2011 Barnehageansatte som skal gi meg råd om hvordan jeg skal oppdra min sønn! Nå andre barn slår han så ber jeg han slå tilbake, det får de bare godta!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #29 Skrevet 13. august 2011 Fluer inne. Her en dag tok vi knekken på 60 fluer. Ikke er vi bønder heller.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #30 Skrevet 13. august 2011 Næmen, stakkars... Du er klar over at språket utvikler seg, vel? Det er pr. i dag like vanlig å si hytt og pine som hytt og vær og død og pine. Det er dessuten veldig vanlig å si hytt og GEvær! Sånne begreper er heldigvis ikke statiske. :-) Skriveleifer kan man forstå, ja, men basiskunnskaper i grammatikk bør man vel kunne forvente?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #31 Skrevet 13. august 2011 økonomisk styr! jobber ræva av meg og vips så er penga borte!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #32 Skrevet 13. august 2011 Jo, det skal jeg si deg!!!! Jeg er DRITTLEI av å bo her jeg bor. Det flytta nylig inn ei lita fitte i naboblokka, og hun har altså fest HELE TIDEN. Jeg blir gaaaaaaaaaaaaaaal. Og ikke respekterer hun at jeg ber henne om å holde kjeft, heller. Så står hun der på trappa og snakker samisk med hvinete stemme så det høres en kilometer unna. Helsike. Heldigvis sitter jeg ikke bare og ser på, jeg ringer utleier/borettslaget. Jeg fikk nylig kastet ut et par unge gutter her på grunn av fest og bråk ut i de små timer. Mohahahaha.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #33 Skrevet 13. august 2011 - Drittlei av Frp-ere og folk som klager på Frp-ere. Stikk på en øde øy og skrik til hverandre til dere er ferdige, så kan vi andre som blir møkklei av å høre på maset fra begge kanter gjøre noe fornuftig i mellomtiden. - Å selge VG og Dagbladet og Lotto og pølser og faenskap til dumme, treige, uintelligente, motbydelige mennesker. Kall meg gjerne fordomsfull, men jeg er sikker på at Narvesen-kunder i snitt er den dummeste kundegruppa som fins. - Rydding, pakking, pakke ut, vaske, flytte, og nøkler som forsvinner. Blæææ. - Dårlig matlyst. Hvis noen kan hypnotisere magesekken min til å skjønne at mat er bra (ikke noe man skal ha så lite som mulig av og sende i retur hvis man syns man får for mye) hadde jeg blitt ganske fornøyd. Helst før blodtrykket mitt synker under null og jeg ser ut som en anorektiker. - Kvinnelige kollegaer som bitcher og krangler og bryter arbeidsmiljøregler og kontrakter og generelt oppfører seg som fitter. Syns igrunn de kan dra til naboøya til Frp-erne og Frp-motstanderne og skrike fra seg, de også. Mikroskopiske problemer sammenlignet med Utøya, Afrikas horn og ufrivillig barnløshet, men like fullt deilig å få ut litt grums i blant
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #34 Skrevet 13. august 2011 Er drittlei av: -å bo trangt -leger som ikke kan ta meg på alvor når blodprøver gang på gang sier at det er noe feil og jeg er sliten, slapp og går med konstante smerter. "Hmmm, kom tilbake om 2 mnd så skal vi ta nye prøver" er svaret jeg får -jobbe ræva av seg uten en en liten antydning til positiv tilbakemelding fra sjefen -å mase på barnefar og han har tenkt å stikke innom og hilse på barnet sitt som. Ja barnet er passert godt over 2 år nå, så det er på tide å stikke innom -egoistiske venninner som dropper meg så fort de har fått en ny kjæreste, den 4 allerede i år. Og som kommer tilbake for å bruke meg som sørgepute da det er slutt fordi disse såkalte venninnene faktisk går for fort frem. Det er faktisk veldig sjelden mannfolk har lyst til å flytte inn med ny dame med barn på slep etter 14 dager. Skjerp dere for faan!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #35 Skrevet 13. august 2011 Eh? Synes tydelig jeg gav uttrykk for at jeg hadde oppfattet denne utviklingen. Betyr ikke at jeg trenger å like det. Synes ikke det er en god utvikling. Bare flaut og uten mening. Hva MENES med hytt og pine?? Hva betyr disse to ordene hver for seg og som utgjør en mening sammen? Det utvikler seg pga en misforståelse, ja. Kanskje på tide å finne ut av hva man snakker om. Og ja, det er vanlig å si hytt og gevær - en artig vri av ordtaket. Pek med geværet i lufta - det gir enda en slags mening. Hvor kommer pine inn? Ja, da kan vi jo gå til bekken etter vann også. Eller skyte bjørnen først og så selge skinnet. Eller skyte en hvit pil etter noe også (åh, ja stemmer det er jo også veldig vanlig å si... ikke den opprinnelige meningen med å BOMME på noe med en PINN: skyte en hvit pinn etter - altså som i "glem det") Å tilegne seg basiskunnskaper i grammatikk er ikke enkelt for de som sliter med lesing og skriving generelt. For å ikke snakke om de som opprinnelig har et annet morsmål eller de flerspråklige. Sikkert flere som har gode grunner. Nei, synes ikke man kan forvente det av alle.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #36 Skrevet 14. august 2011 Jeg er drittlei av at alle skal være så jævla vellykket bestandig! Det er et evig mas med å ha de riktige tingene som hus, hytte, bil, campingvogn osv osv. Det er ingen ende på alt man bare MÅ ha og man må jobbe ræva av seg for å oppnå alt og ALDRI ha tid til ungene! Aldri tid til å ta det med ro og kose seg litt. Alt skal være et rotterace hele tiden!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #37 Skrevet 14. august 2011 - at dinbaby/barnimagen sidene går så utrolig treeeeegt. Har jo vært sånn i evigheten!! - rydde etter andre enn meg selv. - dårlig råd. - og alle de som klager over skrivefeil som bare sriver VÅS selv... er mer opptatt av hva folk mener enn om de skriver det feilfritt.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #38 Skrevet 15. august 2011 - ei tidligere venninne som er full av crap! Og som viser seg å være en totalt annen person enn den hun har utgitt seg for å være. Drittkjerring.. - svigermor, som er et forbanna gnål!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #39 Skrevet 15. august 2011 JEg er dritt lei av: at mannen alltid skal jobbe at mannen tydligvis synes det er mer viktig å jobbe enn å være med oss at mannen ikke klarer og si NEI til svigerfar, men spør hvor høyt når han sier hopp. at mannen er stormannsgal og skal ha og ha hele tiden at mannen gir meg dårlig samvittighet fordi jeg har bekkenløsning og ikke kan gjøre så mye med ungene, huset eller ha sex. SVIGERFAR som jeg hater mer enn alt svigerfamilie som aldri stiller opp venner som aldri kommer på besøk eller gir lyd fra seg SURE UNGER SOM KRANGLER! husarbeid som ikke gjør seg sjøl. svangerskapsplager hormoner utolmodighet å sitte alene hver kveld fordi mannen har noe han bare MÅ gjøre i det forbanna selskapet sitt!!!!!!! dæven.. ser jeg er veldig negativ for tiden!! men, det var jommen godt å få det ut=)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #40 Skrevet 15. august 2011 - å være gravid - de uintelligente debattene på dib, der polarisering er det eneste som gjelder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå