Gå til innhold

Hva er du drittlei av?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange som klager her inne, så da kan vi jo ha en egen klagetråd så får alle ut litt dritt. Jeg er møkkalei av å rydde opp etter tre gutter i heimen som til tider later til å tro at jeg er hushjelp her! Sure megger som tror de er bedre enn andre er noe jeg kan får sure oppstøt av omtrent!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er dritt lei av butikker som ikke klarer å prise varene sine. Er det faktisk meningen at vi skal kjøpe ting uten å vite hva det koster?

Eller er det meningen at vi skal gjøre jobben ved å komme til kassen og spørre om hva ditt og datt koster?

Skrevet

jeg er lei.:

-svigermor

-gubben

-to mase unger

-rot og møkkete klær

-forsikring

-nabo kjerringa

-regninger.

 

Skrevet

Jeg er lei av å ikke bli gravid...

Skrevet

Personer som ikke tar hensyn til meg, hvis jeg ikke tvinger dem til det. Dvs nesten alle, siden verden blir stadig tøffere.

Skrevet

Jeg er mektig drittlei av dårlig språkbruk og elendige basiskunnskaper i grammatikk.

Skrevet

~ Å hele tiden tenke på vekta

~ Vaske og rydde

~ Ikke få sove en hel natt

~ Folk som spør om tvillingene er resultat av prøverør

~ Når en vare er på tilbud og de tar full pris i kassa

~ Barnas Hus som aldri har de tingene de reklamere for inne

Skrevet

Svigerforeldrene mine som aldri virker til å ha lyst å treffe barnebarna.

Skrevet

Jeg er drittlei av at jeg er en sann rotekopp. Uansett hvor mye jeg rydder, så virker det ikke som om det noengang hjelper..

 

Drittlei av at jeg er lat og at kroppen eser så mye ut nå som jeg er gravid, jeg som var så flink og gikk ned 10 kilo etter forrige graviditet!!

Skrevet

- unge som nekter å slutte med bleie!!

 

- å slite med å holde en normal vekt

 

- å bli feit bare jeg ser skjevt på en sjokolade

 

- å være trøtt støtt pga den overnevnte ungen som i tillegg til å nekte å slutte med bleie, har bestemt seg for å være djevelens avkom og legge igjen øra et aller annet sted de siste ukene.

Skrevet

Drittlei folk som tror verden handler kun om dem. Alt de klarer å snakke om er hvor jævla flinke de selv er!

Skrevet

 

* folk som ikke tar vare på dyra sine!

 

* forslåtte tær (mine egne, etter flytting av møbler og div ræl)

 

* unger som hyyy-yyyler, spesielt unger man deler bil med en klam sensommerdag

 

* folk som parkerer MIDT i veien, gjerne uten å gi det minste lille vink til en stakkars faen som kommer kjørende bak dem

 

* smør som ingen har husket å sette inn i kjøleskapet igjen

 

* bananfluer

 

* hverdagsrasisme pakka inn i "jeg er bare rasebevisst, asså"

 

* tomme melkekartonger i kjøleskapet

 

* mas om barne-tv

 

 

Skrevet

- Folk som klager på været

- Folk som bruker facebook som sitt personlige utstillingsvindu

- Underlivssopp som aldri gir seg

 

Skrevet

Bananfluer, veps og grå hår.

Skrevet

Jeg er drittlei av foreldre som ikke passer på barna sine i butikken. Jeg er butikkansatt, IKKE barnevakt. Det er IKKE jeg som skal passe på at barna ikke ødelegger varer, det er DERE!

Skrevet

- CUPCAKES

- intetsigende interiørblogger

- hysteriske mødre som tror ungene taper år av livet om de spiser Toro-suppe til middag

- naboer som fester

- hunder som går løse i parker midt i Oslo og skremmer vettet av 2-åringen min, for så å få kommentaren "men den er så snill atte" fra eieren.

- Dagbladet og VG

Skrevet

exen som ikke klarer å få orden på livet sitt!

økonomi

håpløse venniner som ikke skjønner at jeg er alene med tre barn og ikke kan slenge meg med på hist og pist når det måtte passe!

økonomi

og økonomi!

 

gleder meg til å komme på skolebenken igjen, og endelig bli ferdig emd utdannigen min, men gleder meg enda mer til exen har kommet seg ut av barnerommet, orden på ting vil han vel aldri få..

Skrevet

*at jeg ikke kommer igang med slankinga

*av gubben som har støv på hjernen og maser dagen lang om at alle må rydde etter seg - maset starter gjerne FØR man er ferdig med det man holder på med!

*å bo for trangt.

 

Men ellers har jeg det jammen ganske bra, når jeg tenker meg om...

Skrevet

Gjeld

Overvekt

Lite sex

Feigheten min

Åreknuter

Grrå hår

Vanskelige tanker og følelser

Uro

Triste nyheter

Alle oppslag om sex og utroskap i media

Skrevet

Sykdom og skader. Må snart ha klippekort på legevakten om det fortsetter slik.

 

De siste 2ukene ser slik ut:

Syk katt med feber, diare og oppkast. Må gå på medisiner.

Samboer som har ødelagt benet (Fotball), knekt armen (sykkel) og operert en visdomstann.

Min mamma har operert blindtarmen.

Svigermor har en skade i skulderen som skal bli operert til uka.

Bror havnet på legevakten etter slåsskamp i fylla.

Baby er syk. Lege til mandag. Evt legevakt om det blir verre.

Jeg hangler litt.

 

GI MEG STYRKE!

 

Godt å få klagdt litt! :)

Skrevet

Folk som er infernalsk opptatt av rettskriving på forum, poengterer dette i innleggene sine samtidig som de i samme innlegg presterer å skriver hytt og PINE!!! En ting er rettskriving - en annen og verre ting er FEIL bruk av språk! Det heter da vitterlig hytt og VÆR eller DØD og pine. Skrivefeil klarer man da å forstå, noen annet er det når folk ytrer seg meningsløst!!

Skrevet

Å vente på å komme til hos psykolog etter å ha blitt diagnostisert med alvorlig fødselsdepresjon og med store problemer med å knytte meg til barnet mitt. Nå er hun ni uker, jeg har ennå ikke fått hjelp, og jeg klarer neste ikke å se på henne en gang, innimellom hater jeg henne virkelig og vil bare dø. Skjønner ikke hvordan dette noen gang skal bli bedre....Takk til Helse-Norge.

Skrevet

Jeg er lei;

 

Av å ikke få en hel natt søvn.

Å ha lite alenetid.

Hysterisk grining fra 4 mnd gammel baby i ca 1 time hver kveld når hun skal legges for natta.

Rot,rot og atter rot.

Være blakk.

Være lat, trenger å strammes opp litt.

Alt pratet om økologisk mat, økologisk ditt og datt.

Preiking om alt som er pedagogisk riktig.

Sitte aleine hver dag med en liten baby.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...