Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #26 Skrevet 9. august 2011 jepp, jeg har sugd min ex og min nåværende.. du går glipp av gleden du gir din mann, samt at det er veldig opphissende for en selv å se at mannen myter det og setter pris på det gu gir han! det er ikke mye du kan gjøre feil og det er ikke så mye i det å suge og lage vakum som er greia. du klarer det nok fint selv om du ikke har gjort det før, og mannen din blir nok ikke skuffet i det heletatt om du ikke gjør det som om du hadde fått betalt for det.. pass på tenner, bruk tunge og ikke gjør det for tørt så kommer du laaaangt! sær er ikke noe særlig, men om du skal gjøre det for første gang er det greitt å gjøre det som en del av forspillet og ikke overdrive det.. poenget er ikke å få en utløsning i fjeset, men å få han ekstra gira på sexen etterpå
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #27 Skrevet 9. august 2011 Ja jeg suger den jeg har sex med. Meeen, jeg har aldri hatt sex med noen som ikke er omskjært, så jeg vet ikke hvordan jeg ville taklet det. Tror jeg hadde syns det var litt ekkelt? Vet ikke. Men med min kjære er det en stor del av sex livet mitt. Jeg kan også suge han etter at han vært inni meg, for så å fortsette å ha "vanlig" sex. Det gjør meg ingenting, og jeg ser ikke på det som grisete. Det tenner meg max å suge han! Elsker sex livet vårt!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #28 Skrevet 9. august 2011 Bruker gjerne munnen, men jeg får angst av tanken på å bruke hendene merkelig nok.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #29 Skrevet 9. august 2011 Ja, det hender jeg gjør det... men langt fra hver gang.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #30 Skrevet 9. august 2011 Nei, det har jeg ikke, gitt beskjed til samboeren at han får si i fra om han vil jeg skal gjøre det... Det er 2 år siden..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #31 Skrevet 9. august 2011 Gjør det nesten hver gang vi har sex. Elsker det! Var ikke noe særlig glad i det før, men sambo syns det var så godt så gjorde det mest for hans del i begynnelsen. sex ville vært kjedelig uten nå. Hvis du er i tvil på om du vil prøve kan du jo prøve med kondom til å begynne med (får jo med jordbærsmak også hehe), hvis det er hygienen som er problemet mener jeg.. Hvis ikke er det jo bare å suge, skal godt gjøres å gjøre det feil
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #32 Skrevet 9. august 2011 Ja, fler enn en også! Hoho! Jeg liker det og jeg får alltid høre hvor flink jeg er. Ok, skyt meg..jeg legger litt ære i blow jobsene mine. Dessuten får han lov å komme i munnen min, og what do you know..jeg svelger faktisk også.. til hans store glede. Synes verken det er kvalmt, ekkelt eller smaker vondt. Og en annen ting, jeg kan godt gjøre det selvom han har hatt truse på og brukt den til tissing i løpet av dagen også. Hva giiiir du meg. Ikke lukter han vondt og ikke smaker han vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå