Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 jeg får meg bare ikke til å gjøre det... noe jeg går glipp av? høres ut som ''alle'' gjør det
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Er utrolig digg å suge og styre showet, kjenne at han blir opphisset og at han nyter det du gjør. Er bare herlig! Du går glipp av noe der.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Jeg kan bare svare for meg selv, men jeg har sugd menn. Hva er det som gjør at du ikke får deg til å gjøre det?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Ikke press deg til å gjøre det bare for at "alle andre" gjør det. Hvis du gjør det skal det være fordi du har lyst til å gjøre det! Jeg har prøvd det, men synes ikke noe særlig om det og gjør det ikke lenger.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Jeg har aldri gjort det og kunne ikke tenkt meg det heller. Jeg får rett og slett prestasjonangst i tillegg til at jeg syns det er litt ekkelt. Nå har jeg vært seksuelt aktiv i 10 år og har vel kommet inn i en "ond" sirkel ved at det har gått for lang tid uten at jeg har prøvd det og dermed tør jeg ikke prøve det heller i frykt for å vise at jeg er helt uerfaren på det området.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Selv synes jeg det er veldig godt og suge, det er noe i det med å føle at en har full kontroll over noens nytelse. En annen ting er at jeg selv også veldig godt liker og motta oralsex , blir jo urettferdig om det bare er mannen som skal gi. Jeg husker at jeg synes tanken på å suge var veldig ekkel før jeg prøvde det selv, men jeg bestemte meg for og prøve etter og selv ha mottatt og syntes det var så deilig slik at jeg ønsket og gi noe like godt tilbake. Men du må jo ikke la deg presse..har du ikke lyst så har du ikke lyst og da er jo det ditt valg. En tips om du bestemmer deg for og prøve kan være og gjøre det i dusjen slik at du har full kontroll på renhet og tanken da kanskje blir litt lettere.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Jeg gjør det ofte på mannen min og jeg liker det. Hadde jeg ikke likt det, hadde jeg heller ikke gjort det. Men jeg blir veldig tent sjøl av å kjenne at han blir så tent. Ikke gjør noe du ikke er komfortabel med.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #8 Skrevet 8. august 2011 Ja, jeg har sugd flere menn:-) Ingen smaker det samme, noen klarer jeg bare ikke å ta i munnen, mens andre kan jeg ikke få nok av. Har også fått sæd sprutet i munnen, men det er ikke noe godt. Det vil jeg aldri mer gjøre etter et par forsøk som endte i brekninger..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #9 Skrevet 8. august 2011 jeg har det sånn med "håndjobber". vil ikke gjøre det for jeg er livredd jeg gjør det feil eller det ikke er godt. for menn gjør jo dette ofte selv, og har alltid gjort det, og plutselig kommer jeg og gjør det helt annerledes? nei jeg vet ikke, men har aldri gjort det.. suging derimot, er jeg en mester i. heldigvis. liker å gjøre det også. får hele tiden kommentarer på at de aldri har fått en så god blowjob før
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #10 Skrevet 8. august 2011 Jaaaaa, selvfølgelig. Vet ikke om alle gjør det, men jeg kjenner svært få som ikke gjør det.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #11 Skrevet 8. august 2011 Ja. Og ja, etter min mening går du glipp av noe.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #13 Skrevet 9. august 2011 Ja... men synes ikke det er godt og er livredd for at spruten skal komme inn i munne.. synes også det er stress så sjeldent jeg suger.. gjør det de få gangene jeg har drukket med samboeren min for da glemmer jeg frykten. Det er bedre om mannen min nettopp er nydysja. ikke så herligt og suge en kuk som har ligget klamt nede i buksa hele dagen fks... og sæd smaker helt forjævlig...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #14 Skrevet 9. august 2011 De aller fleste bruker dette som forspill Bare og hoppe i det, du trenger da ikke suge han tom Jeg har svelgt et par ganger, men da jeg ble gravid og kvalm klarte jeg det ikke mer og ikke nå heller Så spytter sæden diskret i en våtserviett og tar en tyggis Mannen min sier ifra like før han kommer, så ingen overraskelse når sæden treffer ganen :-P
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #15 Skrevet 9. august 2011 Ja, men jeg gjør det mest for mannens skyld, har ikke så stor glede av det selv. Men siden mannen gir meg munnsex, så synes jeg også at han fortjener det, for han liker det veldig godt. Du trenger jo ikke å kjøre "hele løpet ut" første gang hvis du er litt usikker. Det er jo bare å eksprimentere litt og bruke det som en del av oppvarmingen, så går dere over til vanlig sex etterpå. Etter hvert som du finner ut om du liker det og føler deg tryggere kan du gå litt lenger for hver gang!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #16 Skrevet 9. august 2011 Ja! Men lar han ikke komme i munnen. Har gjort dette også, men liker det ikke. Det er vel heller mannen som går glipp av noe... Jeg hadde blitt snurt om min mann aldri gikk ned på meg!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #17 Skrevet 9. august 2011 Prøvde det noen ganger da jeg var yngre. Har ikke gjort det med min nåværende, og kommer neppe til å gjøre det igjen. Synes det er ekkelt og fullstendig uinteressant. Hvorfor skal vi gjøre noe slikt når vi ikke har det minste utbytte av det selv?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #18 Skrevet 9. august 2011 ja, men jeg likte det ikke før jeg var trygg på at det jeg gjorde var godt for mannen.. Jeg er egentlig ikek så glad i sex i utgangspunktet, så hvis jeg slipper unna med 20 min blowjob og 20 min sex, så er jeg fornøyd.. =) Følte meg tryggere p mannens erogene soner og hvordan leke med han spenis etter jeg hadde lest denne boken.. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=116650 Men jeg tar ikek sæden i munnen, da spyr jeg.-..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #19 Skrevet 9. august 2011 Så klart , er kjempedigg! Men det er jo helt klart en forutsetning at den er nyvaska da , og han ikke har brukt den i mellomtiden! ( tissing)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #20 Skrevet 9. august 2011 Gjør du bare ting du får utbytte av selv? Ble kvalm av komentaren din. Håper ikke du får noe heller.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #21 Skrevet 9. august 2011 Selvfølgelig suger jeg mannen min! Jeg vil jo gjerne ha oralsex jeg også, og man må gi for å få Dessuten syns jeg det er deilig å gjøre noe godt for min kjære, jeg liker å se at han også nyter. Dessuten er det morsomt å ha litt makt Syns forøvrig ikke det er noe rart at det er mye skilsmisser rundt omkring, hvis det er denne taktikken som brukes i et ekteskap (altså, hvorfor gjøre noe hvis jeg ikke har utbytte av det selv. )
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #22 Skrevet 9. august 2011 jeg elsket å suge i de to forrige forholdene mine, men i det nåværende forholdet så får jeg ikke lov mannen liker det ikke, så har mistet all selvtillit på det området, og kommer nok aldri til å prøve igjen.. fikk aldri klager i mine to andre forhold, da var det mye blowjobs, spesielt under mensen uka, mens mannen jeg har nå synes det er greit å ikke tenke på sex under mensen uka.. nå har ikke den mannen jeg har nå samme sexlysten som mine to forrige heller..desverre!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #23 Skrevet 9. august 2011 Er ikke oralsex en ganske så normal del av sexlivet, da?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #24 Skrevet 9. august 2011 jeg elsker å suge mannen min !! hehe.. Syns han er helt fantastisk deilig og jeg blir tent når han blir så kåt. Men det må jo være hver og en sin mening om det. Alle er vi forskjellige Analsex derimot det praktiseres ikke her i heimen. Ikke om han ville ha gjort det heller :-p Mens andre derimot kan ikke få nok av det Syns det er bra vi liker å ha det forskjellig, jeg
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #25 Skrevet 9. august 2011 Jeg har iallfall:-) Digger det! Blir kjempe tent selv, og digg å ha full kontroll. Vil ikke mannen din at du skal suge han da HI? Er jo bare å fortelle hvordan du føler det, og be han si hvordan han liker det. En bekjent av meg fortalte engang at hun aldri suger mannen sin. Hun mente det ikke spilte noen rolle. Men, jeg vet med sikkerhet at han er utro stadig vekk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå