Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #27 Skrevet 8. august 2011 Mi sang av full hals her forleden; Ja vi elsker dette landet som det stiger frem, ......... i den SATANS natt, (skal være Saga natt, tror jeg
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #28 Skrevet 8. august 2011 haha, jeg ler så jeg griner, mye morsomt å lese her Hoff, kjenner jeg gruer meg til flere flauser vist gutten min begynner å si noe sånt:P http://tankeren.blogg.no
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #29 Skrevet 9. august 2011 Hvorfor ler dere av relativt store barn som sier helt tullete ting feil??? Jeg hadde skammet meg!! Lær barna deres og prate skikkelig. Jeg har 3 barn og alle har de snakket rent fra de var rundt 2 år, aldri sex??? istedet for kjeks og andre latterlige ting... Har dere med vilje lært barna deres disse ordene???
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #30 Skrevet 9. august 2011 Enig. Og hadde ungen min sagt prikken istedet for pinky hadde vi dratt rett til helsestasjon. Bestod barna deres 2-års kontrollen???
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 9. august 2011 #31 Skrevet 9. august 2011 Men søte deg, det er jo ikke at de store barna nødvendigvis uttaler ordene feil, men de hører/oppfatter dem feil og gjentar det de tror de hører. I HI sitt tilfelle vil jeg absolutt tro dette er et sikt tilfelle, samme med de som sier "helvetes" troll osv. Har du aldri hørt feil selv da i sanger ol? Det gjør jeg ofte i hvertfall, og jeg snakker da rent selv om ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #32 Skrevet 9. august 2011 Enkelte mennesker eier ikke humor, slik som 09.06 og 09.09:) Lillebroren min gikk å ropte etter krukkera (kråker) Og skrukken (rosiner) når han var liten:)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #33 Skrevet 9. august 2011 Min sønn på nesten to år kom gråtkvalt ned på kjøkkenet og lurte fælt på hva pikk a betydde Viser seg at storesøster på 6 ikke har ville lekt, og har ropt Pigg av! hehe.. Nok et eksempel på at barna hører feil, ikke nødvendig har lært feil.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #34 Skrevet 9. august 2011 Gutten min gikk i en alder av 2,5-3 år rundt og ropte at mamma skulle på pikken. Det betydde altså butikken! Prøvde å lære ham av med det også, og sa sakte buuuutikkeeeen, men da ble det buuuuPIKKEN! Med veldig høy og skingrende stemme :-P Heldigvis har de aller fleste forståelse for at det bare er slik de små snakker ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #35 Skrevet 9. august 2011 Ha nå litt humor da! Vi er vel flere som har vandret i ansjos? Ikke i Hans ljos...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #36 Skrevet 9. august 2011 sønnen min ser på FITTEFOLK.... altså flyttefolk...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #37 Skrevet 9. august 2011 hadde en gang en gutt i barnehagen som hele tiden snakket om KABEL SATAN var vankelig ikke å le. men vi forsto jo etterhvert at det var kaptein sabeltan. men fikk mange tanker i hodet til å begynne med når ha sa setninger som: kabel satan er stooor. kabel satan er svart. kabel satan svei vondt.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #38 Skrevet 9. august 2011 fittesaft er en gjenganger her på mini når han sitter fast. eller jeg vil ha sex/seks betyr egentlig kjeks. niesen min vil ha pikk når vi er på butikken noe flaut når vi er ute og handler og hun roper det. forsten så er det fisk hun mener. hun elsker nemmelig og spise fisk til middag helst laks. og dette kan hun ikke si så un roper pikk.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #39 Skrevet 9. august 2011 hoho hest i rompa. ler så jeg triller.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #40 Skrevet 9. august 2011 Idiot. Barna dine har aaaaldrii sagt noe feil. Har du selv aldri sagt noe feil heller kanskje? Kjenner en liten gutt som sang om kaptein satan på søndagskolen.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #41 Skrevet 9. august 2011 Min mor satt meg oppi vasken for å bade meg når jeg var litt over 2 år på en campingplass. Det stod mange damer rundt henne. Og hun gikk løs med kluten på meg og jeg fikk prøve litt selv og bryter ut: "jeg vasker bælla mi litt og jeg mamma". Min konservative frue av en en mor mister all farge i ansiktet snur seg til de andre og sier: "hun har 3 brødre"
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #42 Skrevet 9. august 2011 hahahaha !! Jeg ler så jeg nesten blir flau av meg selv her jeg sitter xD Guriland, så morsomt.. Og jeg må bare kommentere til de som ikke syns dette var like morsomt; Forleden så var det en tråd her inne om oss voksne som hørte feil på tekstene på sanger. Noe jeg selv også har gjort, før samboer begynte å le av meg en gang og spurte hva i allverden jeg sang for noe. Blei litt flau, men det var jo bare morsomt. Prater HELT rent til vanlig altså, så tror jeg slipper at mannen tar meg med til helsesøster Også er det helt normalt at barn ikke klarer å uttale enkelte bokstaver ordentlig før i tidlig skolealder, uten at man trenger bekymre seg for den grunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå