Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 PIKKEN ER MITT NAVN" Gauler fireåringen i tide og utide. (Jeg er pinky fra kaptein sabeltan forøvrig) Kjenner jeg rødmer litt av og til. Noen flere med slike?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 min 3 åring elsker "har du bæsja, har du prompa..." med Raske menn. Han har, takket være storebror på 10, lært at verset med "maijnnemusa" og "guttefitta" er de morsomste.. Her om dagen var vi på handletur, og inne i matbutikken satte han i gang. Sang litt lavt: "perko hitta, perko bitta, perko starkebæsj i" og ropte "GUTTEFITTA" for full hals! Selvsagt ble det morsomt da jeg ba han om å vente til vi kom hjem, så han sang det vel ti ganger eller noe.. Jenta bak disken hadde store problemer med å holde latteren tilbake!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 "Mamma har pikk ansikt" - Jepp, min kjære 2 år gamle gutt forteller dette både til kjente og ukjente. Han har hatt en kort periode hvor han har vært helt opphengt i føflekken jeg har i fjeset. Han spurte meg så kjekt "Hva der mamma?" og pekte på den, jeg svart at mamma har en prikk i ansiktet. Tenkte at var greit nok å bruke ordet prikk i stedet for føflekk. Angrer på det nå ja
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Fetteren min løp rundt og sa "DATAAAAAAAAAN!!!!" på en litt rocka heavy metal-måte, som mange forbindet med "satan"... Det betydde derimot Kaptein Sabeltann, for de som lurte!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 å jøss, for en gangs skyld er jeg glad for at min sønn var seint ute med språket Han begynte ikke å snakke i det hele tatt så og si før han var 2,5 og da var det heldigvis relativt rent Verste han har ytret er at han har sagt at jeg har pupper som henger så pent (hans eksakte ord: Du har pene, lange pupper du mamma, de er så myke!) Jo takk!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 Treåring observerer helikopter og hyler "SE, MAMMA! FITTEKOPPER!!"
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #8 Skrevet 7. august 2011 Hihi, min femåring har engang truet meg. "Om jeg ikke får det så forteller jeg alle sammen om at du har store pupper og stor rumpe!!" Også løpte sønnen min rundt og sa kaptein sadan (hørtes ut som satan). Da var han rundt 3-4 år gammel og veldig kaptein sabeltann dilla!
Tante Blås Squaw Skrevet 7. august 2011 #9 Skrevet 7. august 2011 *humre* Min lille sønn er fryktelig stolt av tatoveringene mine, spesielt den på korsryggen, som forestiller to enhjørninger. Ikke så gøy da han erklærte høyt og tydelig at "mamma har hest i rompa!"
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #10 Skrevet 7. august 2011 Jeg har alltid hatt et stort forbruk av tannpirkere og tanntråd, og dette snappet datteren min opp. En dag, da hun var rundt 3 år, etter maten kommer hun og spør om jeg har en harepikk.. (skulle være tannpirker, men....) Dette er samme jenta som hylte ut ved kassa i matbutikken; mamma, kan jeg få en bæsjelade? (sjokolade) Fortsatt 3 år. Er glad språket tok seg fort opp i tiden etter det, gitt Da nabojenta var rundt 3,5 år satt hun i sin egen lille verden på huska og nynnet på en egenkomponert sang. Teksten gikk så her; å hælvete, hælvete, hæææælvete, hælvete... Trodde jeg skulle le meg skakk..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #11 Skrevet 7. august 2011 Da jenta mi var 2 på ca, kanskjw 2,5 spurte hun alltid om vi kunne gå på lekepåpikken når vi var på byen. Var altså lekebutikken hun mente da:)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #12 Skrevet 8. august 2011 Alle mine unger har kalt kjeks for sex lenge. Så det har vært mange høylytte rop om sex her i gården. Også i butikke :-/
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #13 Skrevet 8. august 2011 lillesøstera mi gikk rundt og sang på "når trollmor har lagt sine helvetes troll.."
kinaputten Skrevet 8. august 2011 #14 Skrevet 8. august 2011 hihi jeg ler meg ihjel, takk for dagens latter
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #15 Skrevet 8. august 2011 Mi jente på 2,5 år, gikk i byen med meg her en dag og sang høyt "Vi skal på pikken, vi skal på pikken"... pikken og butikken er jo ikke så langt fra hverandre
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #16 Skrevet 8. august 2011 He He, eldste gutten min kalte også kjeks for sex da han var mindre. Han dreiv og ropte da vi var i butikken: "Jeg vil ha sex!!"
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #17 Skrevet 8. august 2011 hehe morsom tråd! En bekjent av med driver Reyki, og hennes sønn var dårlig så hun gjorde det på han. Tlf ringte og lillebrorer svarte "Mamma kan ikke snakke nå hun driver å runker "andreas" hehe huff,
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #18 Skrevet 8. august 2011 Vår minste et veldig glad i sin storebror Sebastian... Roper på han i tide og utide ;-) SAAAAAAAATAN? SATAN? Når vi er på butikken kan man jo si at noen snur seg og kikker kan du si der hun stolt roper etter storebroren sin :-) Men hun har også en bror som heter Benjamin - så hun roper jo samtidig etter han: "HELLEMIN" .....og "SATAN" *ler*
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #19 Skrevet 8. august 2011 Min eldste datter sa pikk til fisk. Og hun hylte av fryd da hun så Blekkulf på barne-tv: Se mamma, hestepikk! Det var da en sjøhest Sønnen min har en kompis som heter Lukas, men det er ikke enkelt for en liten gutt å si. Så da blir det Kukas (mora til Lukas synes IKKE det er morsomt).
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #20 Skrevet 8. august 2011 Nja, ikke akkurat samme type, men det var like fullt artig. Jeg og samboer kosa oss på soverommet, og det kommer litt diverse lyder. I det det går for meg, kommer det en lyd fra meg da. Like etterpå spretter datteren på snart 3 år frem i døra og roper " Bøøøøøøøøø!!!! HAHAAAAAAAA", også løp hun avgårde igjen. Dagen etter sa hun "pappa plaga mamma, mamma vondt" mens vi hadde besøk. Pappaen fant plutselig ut at de skulle leke på soverommet, godt unna besøket.. )
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #21 Skrevet 8. august 2011 Utrolig vittig:)) jeg hadde ei jente i barnehagen som hadde fått ny "froskejakke". Ei regnjakke med froskehode til hette. Det ble altså FÅKKEJAKKA:))
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 8. august 2011 #22 Skrevet 8. august 2011 Eldstemann snakket tidlig, men ganske urent og med mange rare ord, f.eks ble "gravemaskin" til "gisse" osv. En dag på en lekeplass sitter en dame på kanten på sandkassen der min sønn på da ca 20-22 mnd (husker ikke helt, men mellom 1,5 og 2 år) kommer kjørende med en bil på kanten. Damen sitter da altså midt i veien hans, og min ellers da så sjenerte og forsiktige gutt var tydelig veldig irritert for dette og ville ha henne til å flytte seg ved å si "flytt deg". Problemet var bare at det i stede kom ut høyt og tydelig "FITTE". Damen så meget sjokkert ut, og jeg måtte unnskylde og forklare, hehe... Hjalp vel ikke på at han så mye eldre ut enn han var også. Han har også brukt samme ord som din gutt, men da som 2 åring. En gang gikk vi mot et kjøpesenter som han tydelig ble mektig imponert over. I mellom oss og kjøpesenteret gikk en ung mann, og gutten min roper da ut "Mamma, SE den pikken!" og peker rett mot mannen (han mente jo selvsagt butikken og da kjøpesenteret). Herlig...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #23 Skrevet 8. august 2011 Min synger også når trollmor har lagt sine helvetes troll!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #24 Skrevet 8. august 2011 Og sa pikk i stedet for prikk, og sex i stedet for kjeks.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #25 Skrevet 8. august 2011 Da to av kusinene mine var tre og seks år gamle, så spurte de meg fnisende om jeg også hadde masse hår på tissen, for det hadde mammaen deres! Sjarmtroll...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå