Gå til innhold

LAT samboer!!Er alle menn slik,finnes det håp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en lignende tråd for en tid siden, hvor en mann fortalte om dama hans som var like grisete som det fortelles om her. Blant annet gikk hun på do med døra åpen, og skylte ikke ned etter seg. Da var reksjonene at det var synd på DAMA, fordi hun sikkert var deprimert.

Det er forskjell på folk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde hevet ham ut og sagt kom tilbake når du klarer og oppføre deg og slutte og være så grisekkel som en ufordragelig 4 åring...

En ting at han ikke gidder og rydde og roter... men at han oppfører seg som en drittunge og kliner snus og annet plasser det ikke hører hjemme.. fysj så ekkelt..

Og hva om barna finner gamle brukte snus og putter de i munnen...

Skrevet

Merkelig at han bruker så mye tid på å gjemme søppel, bak tv, bak kjøleskap når det er mye lettere å kaste det i søpla. Mannen er jo ikke lat når han gidder å bruke tid på å faktisk gå å gjemme det - han er en gris.

Min hjelper til hjemme heldigvis, men må si det til han, det er ikke sånn at han henter fram støvsugeren helt av seg selv og eneste gangene han vasker klær er når han mangler noe selv.

Min er lat på andre områder han - får aldri gjort noe. Utsetter alt, tar ikke ansvar og når han gjør noe er det enkle løsninger som ikke fungerer over tid. Det er også svært irriterende. il ha en MANN så får man en forvokst guttunge av en mammadalt.

Mødre skjemmer bort sine sønner i så stor grad vettu at vi som skal leve med den voksne mannen sitter igjen med en egostut av en tosk.

Gjett om min sønn skal lære seg ett og annet før jeg sender han avgårde. Hun fremtidige svigerdatra mi skal takke meg ;-P

Skrevet

Prøv å rose han de få gangene han gjør noe, som å støvsuge, kaste snusen i søpla eller lignende. Da blir han mer motivert for å gjøre det.

Gjest Gurimamma
Skrevet

Dette handler om mangel på respekt for et annet menneske!

Man behandler ikke andre på en slik måte om man bryr seg og ønsker partneren sin det beste.

Det skal sies at jeg har en til tider temmelig bedagelig mann selv, men som det nevnes flere plasser lengre opp her, menn er ikke som oss og ser ikke ting som oss- inkl rehold; MEN samboeren din er rett og slett en skikkelig gris!

Du sier også at du har prøvd å snakke med ham om dette, så om det stemmer så tenker jeg at du har gitt ham plenty av sjanser til å endre seg.

Finn deg ditt eget og husk at du ikke er noens slave !

Heier på deg! :)

Skrevet

Det der høres ut som min 17-årige sønn...... Men han kan rydde om han vil. Det skjer bare sjelden. Det er rommet hans som ser slik ut, og jeg nekter å gå inn der i hele tatt. Så han får leve med det, eller rydde etter seg selv.

Så du får enten be han flytte, eller rydde sammen med deg. Han vil nemlig ikke se problemet dersom du bare lar det flyte til han tar det......

Skrevet

18.18, om du har en slik sønn så må du ha gjort en dårlig jobb med han.

Skrevet

Jeg ble faktisk helt sjokkert over dette innlegget! Jeg har vært borti "late" menn, men dette er ikke latskap.. Det er jo rett og slett uhygenisk og ekkelt! Ingen voksne, normale mennesker legger fra seg snus bak sofaen og under madrassen? ÆSJ! Nei, vettu, tenk deg nøye om. Hvis dere får barn sammen kan jeg nesten love deg at han ikke blir bedre. Jeg tror mange damer går i den fella at de tror et barn mirakuløst vil endre mannen, som regel går det vel andre veien.. Jeg hadde ikke klart å bo sammen med et slikt menneske, og jeg er ganske rotete sjøl. :P Det finnes menn som er mye rensligere enn dette, selv om mange menn kanskje ikke tar like mye ansvar for hus og hjem som vi damer gjør, så er det hvertfall noen som ikke liker å bo i en svinesti.. Lykke til, uansett hva du bestemmer deg for, men jeg håper egentlig du velger å leie den leiligheta. :P

Skrevet

Tuller du eller?

Det er ikke et barn det er snakk om her!

Voksne mennesker skal klare å kaste sin egen søppel uten å få ros for det altså. Samme med husarbeid; er vel få som synes det er direkte moro, men man GJØR det jo for å slippe å bo i en svinesti...!

Skrevet

Tror det må være min eks du har overtatt. Var også sammen med en sånn fyr og jeg kan love deg at det holdt ikke lenge.

Du er samboeren hans, ikke moren . Du SKAL IKKE finne deg i sånn oppførsel.

Har du prøvd å la vær å rydde og vaske etter han? F.eks, gi han grei beskjed, om at hvis ikke klærene hans blir lagt i skittentøykurven så blir de IKKE vasket.

Så vasker du kun egne klær, så får han heller bare gå i sine egne skitne truser og sokker, til han finner ut at det ikke er greit lenger.

Innviter svigermor på besøk den dagen det ser som verst ut og si at det er din samboers ryddeuke, og siden han ikke har gjordt som han skal så vil det se så jævlig ut, helt til han rydder og vasker.

Prøvde det på eksen min. Funket en periode, men dessverre så vedvarte det ikke så lenge.

Ærlig talt, dere har ikke barn sammen, hva er det med den mannen som er så spesielt , at du velger å fortsatt leve sammen med han?

Skrevet

Uff, det høres jo helt forferdelig ut!

Vil du virkelig dele livet ditt med en sånn mann? Det må du tenkte gjennom.

Din samboer høres veldig ung ut, han har kanskje flyttet rett fra sin mor og sammen med deg? Slik at han aldri har måttet ta ansvar for noe selv. Og på toppen av det hele må han ha fått (eller ikke fått) en svært dårlig oppdragelse.

Uansett om du vil fortsette å være sammen med han eller ikke, burde du flytte ut. Dere må jo ikke være samboere. Så kan du se om det gjør noe med han.

Lykke til! Du fortjener så mye bedre!

Skrevet

Hei alle,dere har alle rett:) Jeg kom akkurat hjem fra jobb, så har ikke sett svarene her føre nå:)

_Nei vi har ikke barn sammen, og han er snart 29år, så skulle tro han hadde blitt voksen nå.

-hva som er så spesielt med han? jeg vet virkelig ikke lenger, tror det mer er det at jeg er redd for å være alene.

Men jeg ga han ett ultimatum igår kveld(som så mange før) han gav til slutt litt etter,og jeg lagde en liste over fordelte oppgaver,slik jeg ville gjort på jobb,eller med barn. Så lovte han at idag skulle jeg komme hjem til rent hjem,men han har så klart noe han måtte ordne etter jobb,en ekstra jobb sa han, slik at han ikke har fått gjort dette ... Han er nemelig slik,at han vil heller dra vekk,eller gjøre noe hos noen andre,for å slippe å gjøre noe hjemme. feks huset vårt har vært ett oppussing prosjekt siden 2009, og her er det JEG som henger opp nye lamper,fikser dusjen som lekker ,og ikke glem maler og river gammelt gulv. Jeg gav han ett ultimatum,om han ikke endrer seg ,sa jeg at jeg flytter ut innen september, jeg sa det pga jeg tremger litt tid på å få lønn,slik at jeg klarer meg. Jeg vet at han ikke elsker meg, som sagt tidligere i tråden,så ville han behandlet meg mye bedre. Jeg har bare vært blind i over 2år,og bare slitet meg selv ut...

Men jeg lurer seriøst om han er syk på noen måte, han tjener ganske mye penger, men han er helt hekta på pokser og andre spill over nett, han kan fint tape 6-7 tusen på en kveld. Det er jo penger som ikke er mine, men det går utover vår økonomi.

Nei takk for svar, da vet jeg at jeg ikke er helt klin idoit,og dritt kjærring som ikke finner meg i dette,og at det finnes håp:)

Hilsen HI

Skrevet

ja selvfølgelig finnes det håp! Om du bare bestemmer deg for at du fortjener bedre enn latsabb og sier at enten begynner han å delta ,eller så går du og rydder kun din egen dritt!

Hvorfor holder damer her inne ut med slike egoistiske tullinger???

Skrevet

Jøss... all den energi han bruker på å rote og gjemme søpla rundt omkring kunne han brukt til å rydde opp både hos dere og hos naboen.

Fascinerende......

Skrevet

Jeg har prøvd å la han rydde sitt eget,jeg klarte faktisk en hel uke,flinke meg;) men når snusen , skitten tøy flyter, og rot her og der, føler jeg at jeg kommer hjem til en søppeldynge,og da klarer jeg ikke slappe av. Jeg er ikke en person som ikke tåler å se støv eller noe rot,men når det kommer bakterier og insekter overalt,da er grensa mi nådd for lengst.

Til dere som nevnte det med ros,når han gjør noe bra,som å rydde snus og slikt. jeg roser han masse da. det er bare så sjeldent han gjør det, uansett hva jeg sier eller gjør, at det meste blir negativt. Jeg stod ute i hele vinter å måka snø,mens han så på tv, når snøen smelte ,var det jeg som ordna ute. nei, fysj,han kan ikke endres. men takk nok en gang for at jeg føler at jeg ikke er gal:)

• 1 år senere...
Skrevet

Herregud. Denne tråden startet jeg. Gud så fortvilet,lei meg,deprimert , og liten selvtillit jeg hadde da! Til dere som lurer. Hehe, jeg var sammen med han til februar 2012- og grunnen til at jeg gikk fra han, var at han var utro . !Eh....Han endret seg ikke noe før det..... Hahahah jeg gråt og slet i mange mndr da han var utro. Nå leser jeg dette, og LER ! Hva faen? Hva slags person var jeg som holdt ut med dette? Å nei, det går ikke å føle seg seksuelt tiltrukket av en slik gris. Faen så bra jeg har det ! Skal aldri klage igjen:) jiiiihaa,;)

Anonym poster: 39f1de6825e23d2873c323d43b2a726d

Skrevet

Han kan umulig være frisk i hodet om han gjemmer søppel rundt i huset.

Anonym poster: 72f1228e37709f57a13fde339c5607d1

Skrevet

Han har ikke som jeg vet fått noen diagnose... Men jeg tror han er syk ja

Anonym poster: 39f1de6825e23d2873c323d43b2a726d

Skrevet

DU fortjener bedre....

Anonym poster: 23ef9c09bd214ba3cceb441662957f85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...