Gå til innhold

Faens drittkjerring!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært venninne med noen som hadde status quo som favorittband

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke mange som vet at jeg er lidenskapelig opptatt av My Chemical Romance da jeg ikke skriker det ut.

Men en konsert med dem hadde gått foran ALT. En spa-time kan flyttes, en konsert med dem hører til sjeldenheten.

Da håper jeg inderlig at den jeg skulle dratt med har litt mer forståelse enn deg, ellers hadde den personen fint måtte dra på spa alene også, det hadde jeg gitt blanke i.

Skrevet

Nei, vi som leser dette vet ikke hvem hun er, men hva om venninna hennes leser det selv? Hun kjenner det vel igjen?

Skrevet

21:07:

Det kommer jo litt an på hvor ofte slikt skjer også. Om det kun er en gang, så kan man selvfølgelig se gjennom fingrene på det, denne ene gangen.

Men ifølge HI så er ikke dette akkurat første gang det skjer. Da er det ikke annet enn DISRESPECT!!

Skrevet

Men du mener vel ikke at venninna hennes skal takke nei til konserten pga en spa-avtale, happy girl? Det er jo ikke akkurat slik at man selv kan velge tidspunktet på konserten selv, men det kan du med en spa-time..

Hadde akkurat besøk av min beste venninne som jeg har kjent i 31 år og viste henne denne tråden. Og vi var rimelig samstemte. En ting er å bli forbanna, fornærma, sur.. what ever... Men om vi hadde skrevet om den andre som "faens drittkjerring" på et åpent debattforum, da hadde vi ikke vært spesielt gode venner etter det... Så gå litt i deg selv også, HI.. Du mener hun er en dårlig venninne som avlyser avtaler til stadighet, men du sitter faktisk der å kaller henne for ei faens drittkjerring! Respekt går begge veier! Og man kaller ikke venner for faens drittkjerring.. uansett!! Hadde du vært en god venninne så hadde du hatt forståelse for hennes valg, og ikke bare tenkt på deg selv.. Så uansett ville jeg tatt en nærmere titt på dette "vennskapet"..

Skrevet

Nei, jeg er HELT enig med deg i at det er respektløst å henge ut venninna si på nettet og kalle henne "faens drittkjerring". Jeg tenkte egentlig å skrive det til HI i første innlegget mitt, men glemte det. Det er faktisk ganske stygt.

Men siden jeg har erfaring selv med å ha en venninne som stadig vekk avlyste avtaler, følte jeg bare sånn med HI i denne saken. Det er ikke bare meg det har gått utover at hun har holdt på sånn, men også min datter som har sett frem til og gledet seg til "playdates" med hennes datter.

Selvfølgelig skal respekt gå begge veier.

Håper HI og venninna finner ut av det... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...