Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 har en venn som har likt meg i 5 år. vært forelsket i meg. jeg har holdt meg unna for ønsker ikke å såre han eller å komplisere ting. men var ute i går og klarte å ende opp hos han i sengen hans. hadde sex. 4 ganger. og nå er han heeeelt i 100. vil bli sammen osv. hvordan komme seg ut av denne situasjonen? + kan ikke kute han ut. fordi han er venn med maaange av vennene mine og vi er ute annenhver helg sammen pga vi har samme vennegjeng. hjelp..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 ingen tips? har så fylleangst nå. plis hjelp..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Si det som det er: du gjorde en fylletabbe og vil ikke gjøre det igjen. Dere er venner, punktum.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 han fulgte meg til bussen i pøseregnet. ville holde meg i hånden som kjærester gjør. han kalte meg "jenta mi". og vil dra ut og spise denne uken osv. kommer til å knuse han når jeg sier det. jaja..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 Uff det er en dum situasjon å havne i. Likte du sexen? Om du gjorde det kan du jo si at du absolutt ikke vil ha noen kjæreste og forhold, men at du gjerne har sex igjen ved en senere anledning.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 føle det bli litt som å playe han da. siden han har følelser for meg og jeg har ikke det for han. + vi har samme vennegjeng. redd for at vennegjengen blir litt ødelagt nå. men kanskje jeg bare har litt dramatisk tankegang nå også.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #8 Skrevet 7. august 2011 Du får si at du vil ta det stille og rolig og at selv om sexen var fantastisk er du ikke sikker på om dere passer sammen. En mild form for ærlighet varer lengst. Er du virkelig ikke interessert bør du la være å holde ham på gress... og rimelig raskt si at du ikke vil ha et forhold til ham, men at du setter pris på ham som venn.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #9 Skrevet 7. august 2011 Det du har gjort er forkastelig! Du vet at han har sterke følelser for deg, du vet at du ikke vil ha han, og allikevel lekte du med han og brukte han for sex i natt. Nå er han lykkelig fordi han endelig har fått drømmejenta si, mens du bare er redd for hvordan du skal redde ditt eget skinn med minst mulig trøbbel. Du bør snakke med han, ansikt til ansikt, og si at du er veldig lei deg for at du lekte med følelsene hans, at du ikke vil noe mer, og så bør DU holde deg unna han og vennegjengen noen uker/ måneder til han har fått puslet hjertet sitt sammen igjen. Om jeg hadde vært en av de felles vennene deres, så hadde jeg ikke hatt særlig høye tanker om deg nå, så det er ikke sikkert at de er så ivrige på å treffe deg, noen av dem, når de får høre hva du har gjort.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #10 Skrevet 7. august 2011 så usaklig svar av deg,bra vi ikke er venner da. og de var der i går og så hvor full jeg var og hvor mye han prøvde seg før jeg ga etter. jeg hater å såre folks følelser så ville få råd om hvordan si det på en så snill men klar mulig måte som mulig. jeg holder meg ikke unna vennene mine av denne grunnen nei.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #11 Skrevet 7. august 2011 Herregud, her har du virkelig rotet det til. "Greit nok" om dere hadde hatt sex én gang, men full eller ikke, sex 4 ganger er bevisst, og når du VET at han er forelsket i deg, skulle du i verste fall gitt deg etter første gangen. Nei fy faen, stakkars kompisen din.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #12 Skrevet 7. august 2011 jaja vet jeg har rotet det til.. derfor jeg spurte om råd på hvordan gjøre det på en så "bra" måte som mulig, for hans del......
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #13 Skrevet 7. august 2011 Faktisk enig med 14:57 jeg da. Nå må du raskest mulig fortelle han at det aldri kommer til å bli dere to også må du skygge banen til han får stablet seg på bena igjen. Han har drømt om deg i 5 år jente! Han kommer til å bli knust, han trenger vennene sine mer enn deg et par uker fremover altså. Du har bæsja på leggen og må ta konsekvensen av det. At det kunne skje kan jeg forstå, men nå må du sette hans følelser foran dine littegrann. Hadde jeg vært i din vennegjeng hadde ikke jeg heller hatt særlig høye tanker om deg akkurat nå, og hvordan du takler dette videre hadde hatt mye å si for vårt videre vennskap..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #14 Skrevet 7. august 2011 Det går ikke an å gjøre det på en bra måte, du har virkelig tråkket over streken. Du må snakke med ham så fort som mulig og forklare at du tabbet deg ut, og så må du "som flere andre sier" holde deg unna vennegjengen og la HAN få støtte av dem nå.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #15 Skrevet 7. august 2011 å for noen dramaqueens. heldivis er vennegjengen min litt mer guttete enn dere. ikke så overfylt av drama drama.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #16 Skrevet 7. august 2011 Ok, så dine handlinger var ikke ditt ansvar i det hele tatt fordi du var full? Da burde du ha stoppet å drikke mye før... Så klart han prøvde seg! Han vil jo ha et forhold til deg! Da er det DITT ansvar å ikke bli med han hjem, siden du vet at du ikke vil ha han. Det finnes ingen "snill" måte du kan såre folk på, for du kommer til å såre han, så da kan du enten trompe i vei som du gjør nå ("jeg holder meg ikke unna vennene mine av denne grunnen nei."), eller ta ansvar og ihvertfall gi han tilbudet og muligheten til å ha vennene sine rundt seg og slippe å se deg på en stund. Hvis du vil unngå å såre følelsene hans enda mer, som du sier at du ikke vil, så må du regne med at det koster noe for deg. Hva ville du ha likt om det var motsatt? At du endelig fikk napp hos han du har vært forelsket i i 5 år? At du lykkelig og glad følger han til bussen og smiler hele veien hjem? Ville du foretrekke at han holdt seg unna litt, eller ville du heller at han skulle dukke opp i alle sosiale sammenhenger slik at du kanskje følte det så vanskelig at du valgte deg ut.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #17 Skrevet 7. august 2011 Drama? Det høres ut som om du er 14 år! At du prøver å dempe dette ned, er jo bare toppen av feighet. Snu om situasjonen og tenk det at du har vært forelsket i en fyr i FEM år, noe som er ganske lenge. Dere er på fest og havner til sengs, og dere har sex. Én gang, og du kan kanskje være lykkelig men tenke at det kan jo ha vært en fyllegreie. Fire ganger derimot, og du vil være overlykkelig over at han endelig har falt for deg. Meeeeen neida, han trengte bare å knulle litt, og tilfeldigvis var du der, som han visste han lett ville få til sengs. Hadde du hatt det kjekt etterpå, når han fortalte deg at du kun var et knull i mengden, og det kom aldri til å bli dere to? Hadde du hatt det kjekt om deres felles vennegjengen støttet ham istedenfor deg?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #18 Skrevet 7. august 2011 Er vel ingen andre enn deg som er fylt av "drama" her? Jo flere innlegg du poster her jo mindre skjønner jeg av hva han ser i deg...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #19 Skrevet 7. august 2011 jeg skal ikke kutte ut mine venner pga dette. og jeg har ikke sagt det ikke var min feil.er jo jeg om har gjort noe dumt, ikke sant..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #20 Skrevet 7. august 2011 Hvor gammel er du? Dette høres ut som dramatikk fra hverdagen på videregående, og du hører ikke noe mer voksen ut heller...?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #21 Skrevet 7. august 2011 La meg sjekke at jeg har forstått dette riktig: Du har vært klar over at denne personen har vært forelsket i deg i årevis. Du har ikke vært interessert, og holdt avstand for å unngå å komplisere forholdet og miste vennskapet. Men tilfeldigvis hopper du til køys med ham etter alle dine anstrengelser for å holde avstand, og nå sliter du siden han nå aner håp om et forhold. Og du vil ha vår hjelp? Gjort er gjort, og du har utført en bevisst handling, hatt sex med stakkaren fire ganger, det vil jeg si er en overlagt handling. Og å be om hjelp etterpå, er heller fåfengt. Tabben er komplett, og det er ikke så mye annet du kan gjøre enn å påta deg ansvaret og all dritten som vil følge med. Det vil bli vanskelig i lang tid fremover, kanskje du må bytte venneflokk og kutte ned på drikkingen ( ingen dum ide i ditt tilfelle, mindre gjennomtenkte ting skjer tydeligvis når promille er involvert ), men slik er nå en gang livet. Alt får konsekvenser.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #22 Skrevet 7. august 2011 er ikke så lenge siden ene barnet mitt døde, har ikke hatt sex på 9 mnd og jeg var full osv. ingen unnskyldning men jeg var full og sårbar også. så ja, jeg brukte han vel som trøst osv og er fryktelig lei meg for det. og jeg er vel verdens mest egoistiske om jeg ikke kutter ut vennene mine noen mnd pga denne natten. men jeg trenger også vennene mine fordi jeg er også i en hard situasjon for tiden. er så mye dere ikke vet. og jeg vet jeg var egoistisk og dum og værre enn en 14 åring da jeg lå med han i går. jeg vet det så dere trenger ikke si det til meg.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #23 Skrevet 7. august 2011 er nok litt eldre enn det. 24 er jeg|. og ja, jeg er vel kanskje ikke noe eldre enn en vgs jente i hodet når man ser på dette innlegget.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #24 Skrevet 7. august 2011 vennene mine er gode venner. de var der i mange timer på sykehis med meg tidligere i år da barnet mitt døde. var på sykehus i mange dager. vennene mine kom hver gang. jeg er fortsatt veldig knust og trenger vennene og litt fylla for å koble litt ut. så håper de ikke kutter meg ut. og jeg vet jeg er en forferdelig person som gjorde det i går. derfor jeg spurte om råd. fikk noen fine råd tidligere i tråden. så takk for dere som ga meg råd og ikke bare skjelte meg ut. for dere som skjeller meg ut: jeg vet jeg er en drittsekk og skulle helst hatt det unnagjort. skjert hvertfall ikke igjen.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #25 Skrevet 7. august 2011 Alle som er syndfrie kan kaste stein på HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå