Gå til innhold

hvordan har ordinær ul gått og hva gjemte seg i magen?


♥jente2010+♥jente2012

Anbefalte innlegg

Jeg ble og satt frem, fra 1. februar til 26.januar. Vi så heldigvis også en frisk og aktiv jente:-)

Formen min er tipp topp. Magen viser og har lagt på meg 4 kg nå i uke 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i dag var i på den ordinære ul og inni magen gjemmer det seg en liten gutt :) har perfekt! terminen ble nå satt til 25 januar:)

har en gutt som blir 3 i april så da blir jeg sikkelig guttemamma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL i dag, og fikk hilse på gutten min for første gang!! :) Har en gutt på 2 år fra før, så de skal få mye glede av hverandre. Ny termin er 28. januar, 1 dag før mens termin... KS blir sannsynligvis 19. januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på vår første ultralyd i dag og fikk se den lille prinsen vår<3 ett frisk liten guttebaby:)

 

Men kan dere hjelpe meg med ett spørsmål? jeg er satt frem 11 dager, så terminen er 17.januar og ikke 26januar. I følge legen er jeg 20+3 dager på vei, men her på barnimagen sier at jeg er inne i min 21 uke. Jeg skjønner ikke denne regningen jeg.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble overraskelsen stor da vi var på ul i dag!

 

Her inne er det to stykker :)

Skal på ny ul på torsdag, men alt så bra ut det vi rakk å se, og mest sannsynlig er det 2 prinsesser her inne.

 

Magen har skutt fart de siste tre ukene... nå forstår vi hvorfor! Sjokket var stort da vi så dem i dag, men gleden er enda større! Nå gleder jeg meg til torsdag, når de skal få en grundigere sjekk, og termindatoen blir satt!

 

Flere med tvillinger her inne?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL gikk veldig fint, kjempestas å se den lille krabaten. Vi skal ha en gutt til, har en som blir tre i mars fra før. Termin er 29. januar og vi gleder oss masse! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på UL i uke 19 (forrige uke), og fikk vite at alt var som det skulle. :-)

Jordmor var nokså sikker på at det blir en jente, men noen garanti kan man jo aldri gi. ;-)

Vi var på sykehuset i Østfold, og jeg var kjempefornøyd med at hun tok seg god tid og svarte på alle spørsmål. Man følte seg virkelig ivaretatt.

Jeg har også falt or fristelsen med å bestille en 3D/4D UL i uke 27, så da får vi endelig et lite bilde av hvordan "Lillebolla" ser ut.

Ting kan jo ikke bli bedre nå...:-D Det skal sies at det hjalp betraktelig å bli kvitt plagene fra første tri-semester. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv falt for fristelsen for 3D/4D ultralyd...:) da vi kom hjem fra ultralyden på sykehuset og fikk se den lille, var det rett på dataen og bestille time til 3D/4D ultralyd. så nå er det bare å vente til det blir midten av oktober.. Gleder meg til å se enda bedre bilde av den lille prinsen!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig det som står her inne i barnimagen. Når du runder en ny uke sier man at man er i den kommende uken. Altså når du ble gravid og tre dager på vei var du i den første uken din. Når du var 11+2 var du i den tolvte uken din. Når du er 30+4 er du i den 31. uken din... Vet ikke helt om du forsto dette, men det er nå ihvertfall slik det regnes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...