Gå til innhold

hvordan har ordinær ul gått og hva gjemte seg i magen?


♥jente2010+♥jente2012

Anbefalte innlegg

vi så en frisk og sprek liten jente, ble satt en uke frem:-)

termin er satt til 2 januar.

Begynner endelig å få mere energi selv med oppkast og kvalme daglig. Trenger ikke å sove så mye på dagen, og sovner ikke klokken 20 på sofaen lengre:-) Magen begynner endelig å vise seg men føler forsatt det bare kan se ut som jeg har spist mye god mat:)

hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har UL neste torsdag! gleder meg.. har en gutt fra før.. så hadde vært kjekt med en jente :) har fått stor mage allerede. men det fikk jeg også med førstemann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i dag, og det viste seg å være ei jente denne gangen også. Ble ingen forandring på termin, så den viser 4 januar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sååå koselig med ul, vi lå lenge og kikket på babyen som rørte seg masse. Alt var i orden, men babyen lå med navlestrengen mellom beina, så de var ik sikre på om det var jente - men trodde det. Vi har en gutt fra før, så det er trivelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som det kommer mange jenter i januar. Vi var på UL på mandag, og da kunne legen meddele at vi venter en jente til. Vi har fra før av en gutt og en jente. Så for min del var det hipp som happ. Men det var en skuffet storebror som fikk beskjed om at den etterlengtede lillebroren må vente. Gikk fort over heldigvis. Han var på å lytte etter babyen igjen bare minutter etterpå. Og snakker iverig om den enda.

Vi hadde UL i Drammen, på sykehuset der. Og jeg må si, det var en langt mer hyggelig UL enn jeg har vært på med de to andre. Har før blitt fulgt opp på Ahus, siden vi bodde i lørenskog. Men nå har vi flyttet. Og FOR en hyggelig opplevelse dette var i forhold. Mye mer omsorg, glede og kos enn på Ahus. Der føltes det mye mer klinisk ut, og legen tok seg ikke GOD nok tid til at vi følte oss like komfortable. Så dette var den beste ordinære UL vi har vært borti så langt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i forrige uke og alt så bra ut med den lille. Fikk samme dato som jeg selv trodde 5 januar=) Hun klarte ikke å se om det var gutt eller jente så får leve i spenning litt lenger, har planer om trede ultralyd også så lille søster kan være med=)

Vi var også på drammen sykehus og var kjempe fornøyd, hun tok seg god tid til å forklare og var kjempe hyggelig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi var på UL på mandag, og her var det en liten prins :) Vi gleder oss kjempe mye til han kommer. ser du har ei jente fra før av, hvor mange mnd er hun? Jeg har også ei jente fra før av, hun er født oktober 2010:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt babylovenr2, da har du en av hver:) vi har en jente som er født i august og som fyller 1 år neste uke:-) veldig rart at lille babyen vår plutselig skal bli storesøster:-) planla dere to så tette? En ting er jo sikkert, de kommer til å få mye glede av hverandre. Vi gleder oss veldig til å få en nyfødt i hus igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i dag. Det var en liten gutt :) Termin flyttet fra 11.01 til 14.01, så det var ikke så gale.

Nå får vi to jenter og to gutter :) Kjempe koselig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det blir spennende med en liten prins :) nei, de var vel ikke planlagte noen av de, men veldig ønsket :) blir jo veldig tett med bare 15mnd i mellom :P hehe... var det jente eller gutt dere venter? har dere foresten

sett på søskenvogn? synes det er så vanskelig å finne noen som er passe størrelse, utseende og pris... og de fleste som ligger på finn.no er det ett eller annet som mangler på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på ul i går alt var veldig bra og termin ble satt til 8 januar :0)

 

og det så ut som en liten jente <3<3<3 har en herlig gutt på 3 fra før så det er gøy med jente nå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL mandag 15 og fikk vite at vi skal ha en flott liten jente!!! Vi har gutt fra før så jeg må si at jeg er superfornøyd!!! Kjenner og daglig små spark fra den lille og storkoser meg med det :-D Ble og satt to dager frem til 11 januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått se vår skjønne førstefødte datter :D Vi var nesten sikre på at det skulle bli gutt pga null oppkast og kvalme. Frisk og flott baby som vinker til oss på bildene. Fantastisk følelse å se at dette har vi skapt!

 

Har den siste uka blitt opplagt og er full av energi, så sover heller ikke like mye lengre. Deilig, spesielt med tanke på flyttekaos for tiden. Magen min vises godt, og jeg elsker det! For første gang legger jeg på meg godt og forhåpentligvis vil kiloene ikke renne av meg etter fødselen.

 

Lykke til til dere andre som ikke har vært på UL enda :) Måtte forresten betale 20kr pr bilde fra UL, er dette vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi venter jente nr 2. har så vidt begynt å se på de, men enda ikke funnet noen jeg liker. er så fornøyd med simo vogna mi, men må jo bare ha en søsken vogn.regner med at vi kommer til å invistere i en ny vogn(er ikke så glad i tanken på brukt, hvertfall så lenge det er fra folk man ikke kjenner). synes alle søskenvogner er så store..hm lurer litt på om vi venter med å kjøpe til baby er her og behovet for vogn viser seg. synes ofte de nette søskenvognene har små hjul(ofte 3) og ser liksom for meg at det kan bli tungt på vinter, tur i skog osv,. hva slags vogner har dere sett på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi måtte betale 50 kr for tre bilder. tror det er vanlig. men jordmor printet de ut før hun spurte om vi i det hele tatt ville ha de. så hadde de evt bare kastet de da? merkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja samme her, hun printet ut 6 stykker og spurte om vi ville kjøpe dem. Men hadde bare 40kr kontant, og hun tok ikke kort. Så da jeg sa dette, og at vi bare ville ha 2 bilder, så fikk vi faktisk alle:) Så neste gang kan jeg jo prøve meg på å være gnien og dukke opp uten penger, "åja, vi glemte helt at vi kunne kjøpe bilder. Det var jo synd.." Jordmor svarer forhåpentligvis: "Ta bare bildene dere". Hehe. Verdt et forsøk, hvis ikke: "Åj, hadde visst litt penger her likevel" ;) Så sløseri at de skriver ut bildene før man vet om foreldrene ønsker å kjøpe dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin 7 januarog vi venter ei jante.. har gutt fra før :) men tenker at de kan jo ha sett feil?? hehe.. var på en tidlig ul også som også viste jente så er vel ganske sikkert. hva tror dere? stoler dere på ordinær ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det en gutt til og termin ble flyttet til 13 januar. Har både jente og gutt fra för av så det spilte egentlig ingen rolle hva det ble men jeg var så innstilt på at det skulle väre en jente at jeg ble nok litt overrasket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også vært på ultralyd og alt var bare bra i magen :) Skikkelig aktiv liten baby ja! Vi vet kjønnet men skal prøve å holde det hemmelig hihi ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa det var sikkert, men jeg kommer ikke til å male rommet rosa og kjøpe rosa klær før etter fødselen. Det jeg har kjøpt av sengetrekk o.l (måtte jo det når jeg først var på ikea :)) har jeg kjøpt i grønt og beige og andre farger jeg mener er nøytrale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på UL på fredag, alt såg heldigvis bra ut..:) vi venter en jente, og termin ble 19 januar.. Vi har en gutt fra før, så det var veldig hyggelig at vi nå skal få en liten jente :) vi er på far-siden en guttefamilie, så det var veldig stas da vi kunne fortelle at det nå skal komme en jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...