*3 prinsesser* Skrevet 28. august 2011 #26 Skrevet 28. august 2011 Jeg ble og satt frem, fra 1. februar til 26.januar. Vi så heldigvis også en frisk og aktiv jente:-) Formen min er tipp topp. Magen viser og har lagt på meg 4 kg nå i uke 19.
sillaob Skrevet 29. august 2011 #27 Skrevet 29. august 2011 i dag var i på den ordinære ul og inni magen gjemmer det seg en liten gutt har perfekt! terminen ble nå satt til 25 januar:) har en gutt som blir 3 i april så da blir jeg sikkelig guttemamma:)
GuttNr.2 Skrevet 29. august 2011 #28 Skrevet 29. august 2011 Jeg var på UL i dag, og fikk hilse på gutten min for første gang!! Har en gutt på 2 år fra før, så de skal få mye glede av hverandre. Ny termin er 28. januar, 1 dag før mens termin... KS blir sannsynligvis 19. januar...
Litenjanuarbaby2012 Skrevet 30. august 2011 #29 Skrevet 30. august 2011 Vi var på vår første ultralyd i dag og fikk se den lille prinsen vår<3 ett frisk liten guttebaby:) Men kan dere hjelpe meg med ett spørsmål? jeg er satt frem 11 dager, så terminen er 17.januar og ikke 26januar. I følge legen er jeg 20+3 dager på vei, men her på barnimagen sier at jeg er inne i min 21 uke. Jeg skjønner ikke denne regningen jeg.. hehe
jath Skrevet 30. august 2011 #30 Skrevet 30. august 2011 Her ble overraskelsen stor da vi var på ul i dag! Her inne er det to stykker Skal på ny ul på torsdag, men alt så bra ut det vi rakk å se, og mest sannsynlig er det 2 prinsesser her inne. Magen har skutt fart de siste tre ukene... nå forstår vi hvorfor! Sjokket var stort da vi så dem i dag, men gleden er enda større! Nå gleder jeg meg til torsdag, når de skal få en grundigere sjekk, og termindatoen blir satt! Flere med tvillinger her inne?
Kathrine_gravid Skrevet 1. september 2011 #31 Skrevet 1. september 2011 UL gikk veldig fint, kjempestas å se den lille krabaten. Vi skal ha en gutt til, har en som blir tre i mars fra før. Termin er 29. januar og vi gleder oss masse! )
Femina_74 Skrevet 1. september 2011 #32 Skrevet 1. september 2011 Jeg var på UL i uke 19 (forrige uke), og fikk vite at alt var som det skulle. :-) Jordmor var nokså sikker på at det blir en jente, men noen garanti kan man jo aldri gi. ;-) Vi var på sykehuset i Østfold, og jeg var kjempefornøyd med at hun tok seg god tid og svarte på alle spørsmål. Man følte seg virkelig ivaretatt. Jeg har også falt or fristelsen med å bestille en 3D/4D UL i uke 27, så da får vi endelig et lite bilde av hvordan "Lillebolla" ser ut. Ting kan jo ikke bli bedre nå...:-D Det skal sies at det hjalp betraktelig å bli kvitt plagene fra første tri-semester. :-P
sørlandspie Skrevet 1. september 2011 #33 Skrevet 1. september 2011 Vi venter ei lita jente 24 januar :-)
Litenjanuarbaby2012 Skrevet 3. september 2011 #34 Skrevet 3. september 2011 Jeg har selv falt for fristelsen for 3D/4D ultralyd... da vi kom hjem fra ultralyden på sykehuset og fikk se den lille, var det rett på dataen og bestille time til 3D/4D ultralyd. så nå er det bare å vente til det blir midten av oktober.. Gleder meg til å se enda bedre bilde av den lille prinsen!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #35 Skrevet 5. september 2011 Det er riktig det som står her inne i barnimagen. Når du runder en ny uke sier man at man er i den kommende uken. Altså når du ble gravid og tre dager på vei var du i den første uken din. Når du var 11+2 var du i den tolvte uken din. Når du er 30+4 er du i den 31. uken din... Vet ikke helt om du forsto dette, men det er nå ihvertfall slik det regnes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå